IndexPortalFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Feelin' lonely *open*

Go down 
AuteurBericht
Emmeline Kensmey
Admin

Aantal berichten : 605

My Character
Partner: No. Just, no.
Status: Still a pirate

BerichtOnderwerp: Feelin' lonely *open*   do jan 16, 2014 5:23 pm

Emmeline
Female • 18 long years • SINGLE

•Het bos

Versuft keek Emmeline om zich heen. Waar ben ik? Ze was vast in slaap gevallen ofzo, maar ze kon zich niet herinneren waarom ze in slaap zou vallen midden in het bos. Eigenlijk kon ze zich helemaal niets herinneren. Zelfs haar eigen naam niet. Er was een slappe, maar duidelijk aanwezig gebonk in haar achterhoofd. Met een kreun stond ze op. Haar hele lichaam deed pijn, alsof ze een reusachtige smak had gemaakt. Maar ze wist niet van waar. Ze wist niet wanneer. Ze wist niets.

Shizzle and stuff:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://path-of-destiny.actieforum.com
Will Turner
Captain

Aantal berichten : 197

My Character
Partner: The ship and the seas, best partners I've ever had
Status: Overthinking why people are so fucking stupid sometimes

BerichtOnderwerp: Re: Feelin' lonely *open*   vr jan 17, 2014 6:05 pm

Keep a weathered eye on the horizon
 Sinds de ontmoeting met de beasts was Enrique het bos in het gaten blijven houden. Regelmatig stapte hij er nog weer eens in. Niet eens precies wetend wat hij er moest. Misschien hoopte hij de gestoorde beast weer tegen te komen. Om haar betaald te zetten voor de “schade” de ze zijn lichaam had aangebracht. Zo heel groot was die niet, niet meer dan schrammen, maar toch droeg hij een soort wrok met zich mee.  Tenslotte had hij zichzelf op een idee gebracht. Tijdens zijn “gevangenschap” had hij gedreigd die Emmeline, de bekende appel jatter en tevens ook de intresse van die beast, wat aan te doen. Enkel om te laten zien dat hij het meende, zou hij naar haar opzoek gaan.  Alleen had hij haar niet weer gevonden. Zo geruisloos mogelijk stapte Enrique tussen de bossen door.  Een figuur doemde op. Diens houding was vreemd. Alsof het net gelegen had. Een grijns verscheen op z’n gezicht toen hij dichterbij stapte. ’Wel, wel, wel.. De appellebberaar midden in het bos. Ik had niet gedacht je hier nog tegen te komen.’

The Flying Dutchman

Voice Character Theme Tribune

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emmeline Kensmey
Admin

My Character

BerichtOnderwerp: Re: Feelin' lonely *open*   ma jan 20, 2014 5:30 pm

Emmeline

•Het bos

Ineens stond er iemand voor Emmelines neus. Ze had het vage gevoel dat ze hem kende, maar ze wist niet meer waarvan. Of wanneer. Of waar. Ze zag dat er een grijns op zijn gezicht verscheen toen hij dichterbij stapte. `Wel, wel, wel.. De appellebberaar midden in het bos. Ik had niet gedacht je hier nog tegen te komen,' zei hij. Verstrooid keek Emmeline om zich heen. Wat? Wie? Waar? Hoe? Maar toen realiseerde ze zich dat hij het tegen haar had. Goed. Blijkbaar ken ik hem. Gewoon normaal doen, dan komt het wel goed... Ze richtte zich weer tot de man. `Eh. Ook hoi. En ik had jou hier ook niet verwacht. Moet je geen... dingen doen ofzo? Want wat doe je in dit... bos?' Ze frunnikte aan een touwtje aan haar riem. Blijkbaar hing er een kruisboog aan, want die landde hard op haar voet. `Au!' zei ze terwijl ze bukte en onhandig de boog weer aan haar riem deed.

Shizzle and stuff:

Terug naar boven Go down
Will Turner
Captain

My Character

BerichtOnderwerp: Re: Feelin' lonely *open*   do feb 06, 2014 8:05 pm

E N R I Q U E
Kalmpjes leunde Enrique met zijn schouder tegen een boomstam aan. De makkelijkste en fijnste manier om te staan en zeker in zo’n amuserend gesprek als deze. Althans, hij hoopte dat het amuserend zou worden. Want de laatste tijd gebeurde er vrij weinig leuke dingen. Ja zo af en toe wat gevechtjes, gezeik van de crew en wat andere kleine dingetjes maar een echt leuke tijd hebben, nee dat had hij niet. Een onderzoekende blik verscheen op zijn gezicht zodra hij zag hoe Emmeline om haar heen keek. Alsof ze niet door had dat hij werkelijk tegen háár aan het praten was. Deed ze dat expres? . `Eh. Ook hoi. En ik had jou hier ook niet verwacht. Moet je geen... dingen doen ofzo? Want wat doe je in dit... bos?'  Goed. Dat was niet geheel het antwoord dat Enrique van haar verwacht had. Hij had een opmerking terug verwacht, of een snerend iets. Wist hij veel. Maar niet dit. ’Ik kwam hier voor plezier. Soort van. Bijna had ik gehoopt dat jij me daarmee wel een beetje helpen kon, maar nu heb ik zo m’n bedenkingen.’ In een soort slaapstand bleef hij tegen de boomstam aanstaan terwijl hij toekeek hoe Emmeline aan wat pielde. Niet lang daarna viel haar wapen op d’r voet. Normaal gesproken was hij in de lach geschoten, als hij niet het gevoel had gehad dat er wat vreselijk fout was. ’Well, dat was niet bepaald slim, Emmeline,’ sprak Enrique op zo’n wijze toon. ’Moet je nu een kusje op je voet?’ Eens zien wat ze allemaal hebben kon. Of wat haar reactie was. Dit was niets meer dan een poging om haar te  peilen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emmeline Kensmey
Admin

My Character

BerichtOnderwerp: Re: Feelin' lonely *open*   vr feb 07, 2014 5:03 pm

Emmeline

•Het bos

’Well, dat was niet bepaald slim, Emmeline,’ zei de man op wijze toon. Emmeline kende hem. Ze moest hem kennen. Alleen wist ze niet waarvan. Maar één ding wist ze zeker: hij was héél irritant. ’Moet je nu een kusje op je voet?’ ging hij verder. Ze dacht na. Was hij haar aan het testen ofzo? Dat had je nou niet moeten zeggen. Ze richtte haar blik op de man en zette grote ogen op. `Dat zou deze dame wel héél, héél graag willen,' zei ze terwijl ze met haar ogen knipperde. Ze schoof haar pijnlijke voet naar hem toe en keek hem lief aan. Inwendig kreeg ze de slappe lach, maar ze hield haar gezicht in de plooi.

Shizzle and stuff:

Terug naar boven Go down
Will Turner
Captain

My Character

BerichtOnderwerp: Re: Feelin' lonely *open*   ma feb 10, 2014 5:36 pm

W I L L I AM, W I L L
In wat voor soort situatie had hij zichzelf nou weer gebracht… Wat nou als ze ‘ja’ zei?! Dan was Will mooi de pineut. Iemands voet kussen was iets wat hij nog nooit gedaan had, en eigenlijk ook niet van plan was. Hij moest er niet aan denken. Men zou zijn voeten eens moeten kussen, en dan met name de crew. Oké, de crew deed veel voor hem maar het was ook andersom. Will zag hoe zulke grote ogen ze opzette. Vanaf dat moment zag hij de bui al hangen. `Dat zou deze dame wel héél, héél graag willen.’ Nee! Nee! Nee! Urgh, dat had ze toch niet werkelijk gezegd? Maar ze schoof haar voet al in zijn richting, dus het was wel degelijk gebeurd. ’Oké dan!’ was zijn reactie. De sarcasme hielt hij in, terwijl hij wat naar haar toe slofte. Heilige godin van de zee. Dit had niet in zijn planning van vandaag gestaan. Rustig zakte hij op één knie, legde hij een hand achter de hak van haar ‘pijnlijke’ voet en bracht die dichter naar zich toe doormiddel van ‘m op te tillen. Will keek naar haar voet, voelde zich op het moment heel achterlijk, maar plaatste dan toch zijn lippen erop. Heel eventjes was het. Niet langer dan drie seconden. Godzijdank had geen hond het gezien. Vervolgens zette hij haar voet weer terug en kwam omhoog. ’Wel, hopelijk heeft het gewerkt.’ Dat kwam er wat droogjes uit. ’Anders was al die moeite voor niks.’ Eventjes wreef Will over z’n voorhoofd. Wat voelde hij zich een idioot. ’Maarem, even wat anders, wat deed je hier precies?’

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emmeline Kensmey
Admin

My Character

BerichtOnderwerp: Re: Feelin' lonely *open*   di feb 11, 2014 4:21 pm

Emmeline

•Het bos

’Oké dan!' zei Will en hij slofte naar Emmelines voet. Het verbaasde Emmeline dat hij het deed. Ze had eigenlijk een reactie verwacht als: Haha, grapje! Wie wil er nou weer jouw voet kussen?! Ze keek toe terwijl hij op één knie zakte, zijn hand achter de hak van haar voet legde, haar voet naar zijn mond bracht en hem kuste. Ze zou er alles voor over hebben gehad om dat moment vast te leggen. Hij zette haar voet terug en kwam omhoog. ’Wel, hopelijk heeft het gewerkt,’ zei hij droog. ’Anders was al die moeite voor niks.' Emmeline knikte. `Ja, laten we het hopen,' antwoordde ze met een kleine glimlach op haar mond. Will wreef over zijn voorhoofd en vroeg: ’Maarem, even wat anders, wat deed je hier precies?’ Ja, daar had Emmeline geen antwoord op. `Ik eh...' Ze veegde een blaadje van haar arm. Wat moest ze zeggen? Dat ze ging jagen? Dat zou echt een heel slecht excuus zijn. `Ehm...' Ze besloot dat ze het Will wel kon vertellen. Hij had per slot van rekening wel net haar voet gekust. `Ken je dat gevoel dat als je wakker wordt je even helemaal niet meer weet wat er is gebeurd en waar je bent? Nou eh...' Ze zocht naar woorden. `Zoiets heb ik dan, maar weet ik helemaal niets meer.' Ze besloot maar niet te zeggen dat ze zelfs haar eigen naam niet meer wist.

Shizzle and stuff:

Terug naar boven Go down
Will Turner
Captain

My Character

BerichtOnderwerp: Re: Feelin' lonely *open*   wo feb 12, 2014 5:07 pm

W I L L I AM, W I L L
`Ja, laten we het hopen.’ De neiging om er een sarcastische opmerking er achteraan te plakken was onwijs groot. Hoewel hij zich nogal luchtig gedroeg, vond hij zelf, schaamde Will zich nog altijd kapot door de actie van daarnet. Het had haar proef moeten zijn. Niet andersom. ’Inderdaad. Er komt geen tweede keer,’ mompelde Will wat brommend. Lang kon hij erover blijven mokken maar hij wist dat het verleden daardoor niet ging aanpassen. Afwachtend had hij naar Emmeline gekeken. `Ik eh...' Kwam het wat aarzelend uit haar mond. Het begon wat argwaan op te wekken. Al gaf de piraat zich daar niet meteen aan over. Ze was nog niet uitgesproken. `Ken je dat gevoel dat als je wakker wordt je even helemaal niet meer weet wat er is gebeurd en waar je bent? Nou eh...' Nah, dat kwam niet heel vaak voor, aangezien hij zo’n beetje zijn leven lang op een schip had geleefd. Op geen enkele andere plek had hij ooit overnacht. `Zoiets heb ik dan, maar weet ik helemaal niets meer.' Verrast knipperde hij met zijn ogen. ’Hoezo je weet helemaal niks meer?’ Vroeg hij. ’Wat is er gebeurd?’ Domme vraag. Als ze niets meer wist, zou ze dat ook niet weten. ’Never mind that question.. Mag ik vragen wat je überhaupt wél weet?’

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emmeline Kensmey
Admin

My Character

BerichtOnderwerp: Re: Feelin' lonely *open*   wo feb 12, 2014 5:20 pm

Emmeline

•Het bos

’Hoezo je weet helemaal niks meer?' Daar kon Emmeline geen antwoord op geven. Ze wist gewoon niets meer. Niets. ’Wat is er gebeurd?' Oké, dat was een domme vraag. Ze had zin om een nijdig antwoord als 'Ja, dat is het hele punt nou' naar hem te snauwen, maar ze kon dit simpelweg niet over haar lippen krijgen. Wel rolde ze geïrriteerd met haar ogen. ’Never mind that question.. Mag ik vragen wat je überhaupt wél weet?’ vroeg Will. Emmeline dacht na. Ze wist niet goed wat te zeggen. `Dat ik jou ken en dat ik wakker ben geworden in een bos,' zei ze. Wow, dat kwam er wel heel erg dom uit, maar ach, zo was het. Ze wist gewoon niet meer.

Shizzle and stuff:

Terug naar boven Go down
Will Turner
Captain

My Character

BerichtOnderwerp: Re: Feelin' lonely *open*   di maa 04, 2014 7:12 pm

Will Turner
Male • 22 • Captain

Dit was een vreemde situatie, waar Will de neighing van kreeg om haar alleen achter te laten. Toch hielt iets hem staande. Wellicht doordat hij haar eerder had ontmoet, want echt kennen kon je het niet noemen, of dat hij toch nog respect voor zijn medemens leek te hebben. In een normale situatie had hij Emmeline wel degelijk achter gelaten, het was haar eigen lot, niet het zijne. `Dat ik jou ken en dat ik wakker ben geworden in een bos,' antwoordde ze uiteindelijk. Een enige tijd keek Will haar aan, zonder wat te zeggen. Als ze niets wist, behalve dat, hoe wist ze dan dat ze hem kende? ’Oké dan, dat is erg veel.’[b/] Lichtjes streek hij met een vinger over z’n onderlip heen, wat hij vaker deed als hij nadacht. [b]’Je bent Emmeline, een piraat van de Black Pearl onder de commando van Jack Sparrow,’ begon hij. Als ze niets meer wist, was deze informatie best nuttig, voor haar doen. Tenminste, daar ging hij vanuit. ’Momenteel bevind je je inderdaad in een bos, niet ver van de stad. Het lijkt me verstandig dat we die kant op lopen en daar de boel gaan verder onderzoeken. Hier komen we niet echt verder.’

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emmeline Kensmey
Admin

My Character

BerichtOnderwerp: Re: Feelin' lonely *open*   zo maa 09, 2014 4:29 pm

Emmeline

•Het bos

Het bleef stil, tot Will uiteindelijk zei: `Oké dan, dat is erg veel.' Emmeline keek hem onderzoekend aan. Erg veel? Was dat sarcastisch bedoeld?! Ze zag hem met een vinger zacht over zijn onderlip strijken. `Je bent Emmeline, een piraat van de Black Pearl onder de commando van Jack Sparrow,' begon hij. Een piraat? Ergens kon ze zich wel vinden in dat idee. Ze zag een beeld voor zich van een groot, zwart schip die over de zee voer. `Momenteel bevind je je inderdaad in een bos, niet ver van de stad. Het lijkt me verstandig dat we die kant op lopen en daar de boel gaan verder onderzoeken. Hier komen we niet echt verder,’ ging hij verder. Nou, das een opluchting, dacht ze. Ze wist in ieder geval dat ze in een bos was, maar ze vroeg zich af wat die stad was. `Is goed,' mompelde Emmeline en ze keek hem aan. `Welke kant op?'

Shizzle and stuff:

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Feelin' lonely *open*   

Terug naar boven Go down

Feelin' lonely *open*
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Damn umbrella.. {OPEN}