IndexPortalFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

If you know, you'er kill me!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Rai

Aantal berichten : 99

My Character
Partner: What??? You'er serieus!
Status: Lost it all, but dont f*ck with me!

BerichtOnderwerp: If you know, you'er kill me!   za jan 25, 2014 10:04 pm

In het vroege grijze ochtend licht van de opkomende zon werd een beast wakker. Zijn fel gele ogen leken licht te geven in de nog donkere grot. Het was er wel wat lichter doordat het water van de waterval aardig helder was vandaag. Na zich even lekker uit gerekt te hebben stond de beast op en spreiden even zijn iedere vleugel van meter spanwijte. Ze raakte bijna de voor en achterkant van de grot, waarna hij zijn vleugels weer opvouwde. Het gat achterin de grot in het plafon was bedekt met altijd groen blijvende struiken die als lange strengen groeide. Daardoor heen klom Rai naar boven. Buiten de grot was het iets friser, maar verder had Rai geen last van de kou. Zijn blik gleed over het gebied, maar het was wit en prachtig. Ook heerste er rust en elk geluid dat in het bos te horen was buiten het stromende en vallende water was prima te horen. Niemand zou aan zijn aandacht ontsnappen. Rai spreiden zijn vleugels en sprong van de rots af de waterval even mee vallend tot de wind grip kreeg onder zijn vleugels en hem op duwde. Het voelde heerlijk om te vliegen! Zijn blik gleed over het winterse landschap onder hem. Alle beast die zich lieten zien waren sommige slecht van te zien andere juist weer goed. Net als hij wanneer Rai zich op de grond zou begeven. Ineens zag hij een viertal mannen in super lange gewaden door het bos lopen in een soort van stoet. Rai werd er nieuwschierig naar en daalde wat. Het bleken monniken te zijn. Ze waren kennelijk op reis? Een van het zwalkte vreselijk en leed dus ook aan de kou. Zijn collega's keken soms naar hem om tot dat de man of vrouw onderuit ging en bleef liggen. Eentje kwam na tien stappen pas even terug om te kijken of de gevallen monnik nog leefde. Kennelijk niet, maar ze lieten hem verder mooi liggen. Kennelijk hadden ze geen tijd om hem mee te nemen en later een waardige begravenis te geven. Rai was te nieuwschierig om hem voorbij te vliegen. Natuurlijk kon het een val zijn, maar Rai bleef op zijn hoede. Zijn blik bleef zijn omgeving afscannen. Toen Rai geland was vouwde hij half zijn vleugels en stapte voorzichtig dichterbij. De monnik bleef liggen en zelfs toen Rai hem aanraakte met zijn staart kwam er geen beweging in. De mantel watterde in de wind maar verder bewoog er niets. Rai draaide de minnik om en schrok even terug van het gezicht dat er zo verweert uit zag!!! Zijn gezicht was helemaal blauw met hier en daar wat zwartvuur vlekken in zijn gezicht. Rai vond het een vreselijke manier om zo te moeten sterven, maar het was een geluk dat hij goed tegen de kou kon. Rai ontdeed de dode monnik van zijn lange mantel en liet ereven een lichte electrische vonken om alle huidschilvers er van te ontdoen net als alle mogelijke bacterien die erop gezeten hadden. Hij was al zins hij zijn gedachten weer terug kreeg of er nog familie leden in de stad woonde? Niet dat ze hem misschien zouden herkennen, maar toch wilde Rai het gewoon weten. Rai drapeerde de lange mantel om zich heen en controleerde of alles goed bedekt zat. Zijn vleugels, zijn staart, zijn hoorns onder de kap enzijn armen zaten goed verborgen. Tenzij Rai ergens naar zou wijzen zouden ze hem niet herkennen als een Beast. Ze konden hooguit denken dat Rai een gebochelde was door zijn vleugels die hij strak tegen zijn rug gevouwen moest houden zodra hij in een dorp of in de stad zou komen. Rai hielt zijn staart om zijn middel gewikkeld voor zo ver dat ging, maar verder had Rai nergens last van en begon richting de stad te lopen. Enkel zijn ogen waren anders van kleur dus gelukkig hielt zijn kap de helft van zijn gezicht verborgen waardoor zijn ogen nauwelijks te zien waren.

Het duurde een paar uur voor Rai de eerste huizen in de verte als grauwe schaduwen tussen de bomen op zag rijzen. Het waren eerst de daken en hoe dichterbij Rai kwam hoe meer huizen hij zag. Kennelijk was er markt want het was best druk. Rai hoopte in stilte dat niemand tegen hem op zou botsen want dan zou hij gelijk ontmaskerd zijn!!! Rai liep rustig verder en keek toe hoe mensen uit respect voor de pij die hij om geslagen had een beetje uit zijn buurt bleven. Rai glimlachte zacht, maar vond het geweldig zo, want zo kon niemand hem aanraken tenzij ze hem wilde aanspreken natuurlijk. Rai liep het plein op waar heel wat kraampjes stonden. De mensen riepen en maakte reclame voor hun producten. Zijn blik alert en gleed geregelt van links naar rechts, maar zijn hoofd bleef recht. Hoe kon hij in deze mierenhoop nu nog menselijke familileden vinden??? Goed er waren gewone burgers bij, maar ook guards en piraten. Maar die deden hem niet veel. Rai was niet naar het op zoek.

(Open)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

Aantal berichten : 71

My Character
Partner: Nope
Status: Doing nothing!

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   di feb 04, 2014 6:53 pm

“It is never too late to be what you might have been.”

Een luidde geeuw was te horen in de steegjes van de stad. Twee slaperige ogen keken voor zich uit. Shiko knipperde even met zijn ogen, het was veel te vroeg. Slaperig ging hij recht zitten en keek om zich heen. “Waar ben..” mompelde hij. Hij lag ergens achteraan in een steegje en vroeg zich af wat hij hier deed. “Ah ja.” Mompelde hij opnieuw, terwijl de herinneringen boven kwamen. Het was laat, en hij was moe, en deze plek zag er nogal aantrekkelijk uit om even te rusten en dan weer verder te gaan. Blijkbaar was het niet bij rusten gebleven en was hij in slaap gesukkeld. Shiko geeuwde nog een en begon toen op te staan. Eenmaal op zijn benen strekte hij zich uit en streek zijn jas enigszins recht. Hij pakte zijn sjaal op van de grond, klopte die uit, en deed hem om. Vervolgens zocht hij naar zijn masker. Het was niks speciaals, maar hij had het meestal bij zich. Als hij in het bos was deed hij het masker meestal op, het is grappig om te zien hoe mensen dan wegvluchten. Hij zag het in een donkere hoek liggen en raapte het op, zich afvragend hoe het daar was geraakt. Hij deed het niet op, hield het simpelweg vast want hij vond het nu niet echt het moment om het op te zetten. Nog een laatste keer geeuwde hij en begon hij in elkaar gedoken weg te wandelen.

Waarom was het zo druk? Vroeg hij zich af terwijl hij van de rand naar de zee van mensen staarde. Hier kom ik nooit door, dacht hij terwijl hij keek of hij soms ergens kon gaan zitten. Jammer genoeg waren alle bankjes volzet met mensen en aankopen en was er dus geen plaats meer voor hem. Even zuchtte hij, waarom moest het perse vandaag markt zijn en waarom was hij inslaap gevallen in die steeg? Hij had nu lekker ergens in het bos kunnen liggen, weg van al deze mensen maar nee, dat ging niet gebeuren. Even dacht hij of hij er zich tussen zou kunnen gaan wringen. Hij kon dat inderdaad gaan doen maar dan zouden al die mensen tegen hem oplopen. Hij zuchtte nog eens, het had niet echt zin om te gaan wachten want hoe het er nu uitzag kon het nog lang gaan duren en tegen de tijd dat hij er enigszins fatsoenlijk tussendoor kon was hij al bevroren. Shiko besloot maar het erop te wagen en wrong zich in de menigte. Er klonken een paar humeurige kreten toen hij erin stapte maar ze hadden maar pech, hij wou gewoon naar het bos. Shiko voelde een geeuw opkomen en hield zijn hand voor zijn mond terwijl hij nog eens geeuwde. Op dat moment botste hij per ongeluk tegen iemand op, niet echt hard, meer tegen de zijkant maar hij liet wel zijn masker vallen. “Sorry" mompelde hij tegen de, uhm, man, dacht hij, in een mantel. Vervolgens boog hij voorover en raapte het masker op. “Heb ik u bezeert of zo?” vroeg hij rustig.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   di feb 04, 2014 9:54 pm

Zijn blik gleed stilletjes tussen de duizende gezichten die zich hier op hielden. Daar! Was dat niet.... Ja dat was zijn nichtje. Rai liep achter haar aan en was blij om te zien dat niets verkeerts met haar was. Gelukkig liepen de mensen ook niet tegen hem op en bleef Rai zelf ook ver genoeg bij hen vandaan, want anders zouden er vervelende taverelen kunnen ontstaan en daar had hij op dit moment helemaal geen zin in. Ze liep net tussen wat mensen door toen iemand tegen hem opbotste van rechts. Rai keek meteen naar de persoon en zag dat het een bleke jonge man was wiens haren net zo wit waren. Hm die moest eens wat meer in de zon komen! Vond Rai en keek snel naar waar zijn nichtje uit het  zicht verdwenen was. 'Fijn nu kan ik ze weer gaan zoeken!' mopperde Rai zachtjes en keek de jongen aan die zijn masker opraapte. 'Mij niet, maar als je niet snel maakt dat je weg komt zal ik jouw bezeren!' sneerde Rai pissig en had de nijdig om deze gast eens flink onder stroom te zetten, maar hielt zich net op tijd in.

(Vast zijn woorden niet te hard op. Zo is hij nu eenmaal afstandelijk tot op het bot. XD)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   wo feb 05, 2014 2:08 pm

Die was kwaad was het eerste wat in hem omkwam. Hij was gewoon tegen hem opgebodst, daar moet je nu toch geen drama over maken. Hij had al sorry gezegd en nog eens gevraagd als het ging maar blijkbaar was dat niet goed genoeg. De man mompelde iets en Shiko kon niet verstaan wat hij zei, waarschijnlijk dat hij kwaad was of zo, was het eerste dat hij dacht. Vervolgens staarde de man naar hem en zei “Mij niet, maar als je niet snel maakt dat je weg komt zal ik jouw bezeren!” Hij klonk vrij kwaad, veel te kwaad voor zoiets stoms, maar ja. Shiko keek hem terug aan maar echt veel te zien was er niet, want hij zat bijna helemaal bedolven onder zijn mantel. Zijn ogen flitste naar de rug van de man die er nogal wat vreemd uitzag maar hij had al raardere dingen gezien. Ook het gezicht van de vreemdeling was niet echt zichtbaar, iets dat hem wel irriteerde. Shiko ademde even in en begon toen te spreken, met een licht geïrriteerde blik zijn ogen. “Wat is jou probleem, ik botste per ongelijk tegen je op, er is niks ergs gebeurt. En dat laatste zou ik niet proberen.” Hij hoorde lichtte kenteringen van stroom in zijn sjaal. Niet opjagen, zei hij tegen zichzelf, dat maakt het alleen maar erger. Ondertussen waren er al een hoop mensen aan het stoppen om te kijken waarom ze niet door konden. Shiko zijn blik schoot heen en weer tussen de massa, hij wou geen aandacht trekken, dan zouden er misschien wel scientists komen en met die wou hij liever niet te maken krijgen.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   wo feb 05, 2014 2:17 pm

Okay nu ging dit kereltje hem echt irriteren! Als Rai hier nog langer bleef raakte hij zijn nichtjes spoor straks echt kwijt en dan zou deze hier het flink gan bezuuren!!! De woorden van de jongen maakte hem enkel alleen maar kwaaier, een lichte rode glans was al in zijn ogen aan ht golven, maar hij probeerde zich rustig te houden. [B]‘Waarom zou ik het niet proberen? Jij bent het wie me laat stoppen!‘[/] snauwde hij pist en had het liefste met zijn staart geslagen uit nijd, maar opnieuw kon Rai zich in houden al zou het nie lang meer duren voor zijn woede echt het toppunt had berikt. De stem van zijn nichtje riep naar een koetsier fijn nu w ze echt pleite!!!!!

Theme:http://m.youtube.com/watch?v=AOfiziY-htU
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   wo feb 05, 2014 2:36 pm

De mensen om hem heen begonnen nu ook van alles te zeggen en te mompelen. Sommige vroegen zich af wat er aan de hand was terwijl andere klagen zeurde dat ze door wouden gaan.  Shiko zuchtte ergerend en toen die rare man opnieuw te praten. “Waarom zou ik het niet proberen? Jij bent het wie me laat stoppen!” Hij klonk nu wel echt pissig en vonkjes begonnen bij Shiko te verschijnen. “Je kan ook gewoon langs me door lopen, maar misschien heb je daar nog niet aan gedacht. Komt er soms geen zuurstof door die overdreven grote mantel die je zo mooi over je hebt hangen.” Beet hij de man toe. De ogen van deze begonnen ondertussen te gloeien, en Shiko begon zich af te vragen als dit eigenlijk wel echt een mens was, de meeste mensen hebben dat niet, en lopen ook niet zo krom als deze hier.De mensen om hem heen begonnen nu ook van alles te zeggen en te mompelen. Sommige vroegen zich af wat er aan de hand was terwijl andere klagen zeurde dat ze door wouden gaan.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   wo feb 05, 2014 2:56 pm

Het gemompel van de mensen nog het gezeur kon hem de pot op! Rai zag oook dat dze knaap vvoor hem dus geenn mens was. ‘Dat had gekunt, maar ik krijg zuurstof genoeg. Ik zeg je toch ook niet wat je dragen moet!?‘ bromde Rai nog steeds pist, maar zag vanuit zijn ooghoek dat er een guad bij kwam, maar Rai had er meer da genoeg van. ‘Je bent een onderdeurtje weet je dat!‘ gromde Rai en willde weg lopen...

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   wo feb 05, 2014 4:19 pm

Het gemompel bleef maar door gaan, waarom liepen díe mensen nu niet door? Hadden die niks beters te doen, konden ze niet voor een van de kraampjes gaan staan of gewoon naar huis gaan? Blijkbaar niet wat ze weigeren ook maar één stap te verzetten en proberen in de plaats daarvan een glimp op te vangen van de 2 ruziënde mensen, nouja, in elk geval al een beats, van de andere was hij niet zeker. Die kans bestond er inderdaad wel maar daar ging hij nu niet op in gaan, Shiko wou niet meer aandacht trekken dan nodig was. Ondertussen bromde die man nog wat, Shiko had het niet echt verstaan door die hopen mensen. Hij wilde zich juist omdraaien en zeggen dat ze maar moesten door lopen toen er guard verscheen. “Je bent een onderdeurtje weet je dat!” werd er nog naar hem gebromd toen de man er vandoor wilde gaan maar de guards waren vlugger. Shiko probeerde nog weg te gaan toen hij tegen een andere opbotsten. “Wat is hier aan de hand?” vroeg de eerste. Shiko wist niet echt tegen wie het gericht was en probeerde ervan door te gaan. “Hier blijven.” Zei de guard voor hem en greep hem bij zijn schouder. Direct liet de man los met een verraste kreet. “Wat was dat?” Shiko wees naar de sjaal. “Statische elektriciteit, de sjaal is wol, nog wat wetenschappelijk gedoe, en je krijgt een schok.” Zei hij rustig tegen de man maar toch werd hij hier zenuwachtig van en hoopte dat ze snel weg zouden gaan.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   wo feb 05, 2014 6:14 pm

Fijn heel fijn! Eerst zijn nichtje uit het oog verliezen door doe kleine minkukel en nu die guars die hen willen insluiten!!! Als ook maar 1 van hen hem bij zijn schouder wil pakken dan was het over! Rai brom inwendig enwilde tussen de mensen massa verdwijnen, maar een oudere guard trok net iets te hard aan de mantel waardoor he ding dat Rai voor alle zekerheid niet dicht geknoopt had half van hem af gleed. De dichtsbij zijnde mensen probeere gillend en schreeuwend bij hem en de twee guards weg te rennen. Nog fijner hysterie‘s gedoe! Rai wond er geen doekjes om hee en duwde de jongste van de twee guards met zijn vleugels weg. De oudere had zijn zwaard al snel getrokken en probeerde Rai te verwonden. Maar halver wegen schoten rode electrische vonken om de guard heen die door zijn benen zakte en lag te kriperen van de pijn en zijn gegil klonk nog het meest naar een speetvarkentje. Accut kwamen meerdere guards tussen de bange meute door gewrongen. Rai wachten niet langer en zocht zijn heil naar hoger gelegen gebied! Hoewel die kleine hem veel problemen had veroorzaakt kon Rai een beast niet achter laten. Rai schoot langs de jongen en de guard op en elextrukeerde de guard. ‘Schiet op snot neus! Je bent me een blok aan het been, maar jij wilt hier vast ook niet langer blijven.‘ gromde Rai diep. Het kon hem weinig schelen wat de jonge beast van he vond, maar 1ding hadden ze vast gemeen. Ze haten beide de wetenschappers! Rai spreiden zijn vleugels en zetten zich af. Na een twee tal krachtige slagen landen hij op de platte daken en keek nog even naar de jonge beast.(he, he, he!)

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   wo feb 05, 2014 7:15 pm

Het verbaasde Shiko maar niks dat die man een beats was. Terwijl heel het drama van de afgetrokken mantel gebeurde stond hij er maar droogjes naar te staren, en de wacht langs hem schoot naar voren, naar de man toe. Shiko besloot maar om er vandoor te gaan, voor zover hij ging werd hij omgelopen door de menigte vluchtende mensen. Met een luide smak belande hij op de grond en schoot er een pijnscheut door hem heen. De mensen bleven maar rennen en er liepen zelfs een paar over hem. Nadat de meeste toch over en langs hem heen waren probeerde hij dan op te staan. Hij keek even om om te kijken hoe het met die man ging. Hij was een beetje verrast door het uiterlijk, want niet iedereen heeft echt een paar vleugels. Shiko begon te wensen dat hij ook vleugels had maar dit was niet het moment. De jongere guard werd omgeslagen en belande langs hem en de oudere werd neer gedonderd. Elektriciteit? Cool, dat kon hij ook, wel in kleinere en minder beheerste maten, maar toch. De guard langs hem begon ondertussen op te staan. Shiko sprong aan de kant toen deze dichter kwam en schopte hem in zijn maag. De guard kromp ineen en werd vervolgens geraakt door nog een straal elektriciteid van de gevleugelde vreemdeling. Shiko richtte zijn blik weer op hem en deze zei “Schiet op snot neus! Je bent me een blok aan het been, maar jij wilt hier vast ook niet langer blijven.” Shiko vond het niet leuk hoe hij werd aangesproken door die man maar toch knikte hij. De man spreide zijn vleugels en vloog naar de daken. Shiko, die geen vleugels had, zocht naar een weg naar boven. Hij vond een plaats waar hij kon klimmen en was vrij snel op het dak. De guards konden niet zo goed volgen, Shiko was een stuk sneller en leniger dan normale mensen maar toch zouden de guards volgen. “Wat nu?” vroeg Shiko toen hij langs de man stond, “welke kant uit? Want die zullen wel volgen.”

ooc: electriciteid kan hij ook! Wel in kleinere maten :,(

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   wo feb 05, 2014 9:03 pm

Zijn blik scande de afstand tussen de huizen en de beschermende muur. Zijn ogen vingen het ochtend licht dat na een paar minuten al weer middag licht zou worden. Hadden ze zolang staan bekvechten?! Hij schudden zijn hoofd en zwiept geergerd met zijn staart. In alle richtingen moesten ze dezelfde afstand aflegen! Toen de jonge beast eindelijk boven was ontsnapte een net zo geergerde grom er over zijn lippen als hij zich voelde. ‘Snel over daken sprinten voor jouw, maar hoe dichter we bij de muur komen des te meer boogschutters!‘ zei Rai buuks, maar hij was niet van plan zich een kopje kleine te laten maken nog gevangen te laten nemen! ‘Ligt er ook aan hoe snel jij bent.‘ even flitste zijn ogen geamuseert sarcastisch op, maar veeder bleef zijn gezicht bloedserieus.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   do feb 06, 2014 8:00 pm

Shiko hoorde een geërgerde grom, en hij kon wel snappen waarom, hun situatie was niet echt rooskleurig. De afstand was overal ongeveer hetzelfde en hij zou over de daken moeten sprinten. Wat erger was was dat er boogschutters waren en Shiko had niet veel zin om neergeschoten te worden en terug gebracht te worden naar die scientists. Bij die gedachten ging er een rilling door hem heen, slechte tijden, maar vele beasts hadden zoiets meegemaakt. De man langs hem zei precies de dingen waar hij aan aan het denken was en Shiko knikte. Vervolgens zei deze ook nog “Ligt er ook aan hoe snel jij bent.” Shiko beweerde dat de man het grappig vond, ook al veranderde zijn gezicht niet echt en ondanks de situatie begon Shiko te grijnzen. “Over snelheid hoef je je gaan zorgen te maken.” En met die woorden zette hij zich af en begon hij naar het andere dak te sprinten. Hij kon een snel tempo makkelijk aan houden, en was ook sneller dan normale mensen, wat in dit geval handig was. Hij vertraagde niet toen hij bij de rand kwam en sprong er makkelijk over.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   do feb 06, 2014 10:13 pm

Rai zag dat de jonge Beast knikte en hoorde wat hij zei. Hm Dus snel was dit jonge beestej dus wel, maar toen Rai hem zag rennen verscheen er even een zuinig glimlachje die snel weer verdween door de vloekende en tierende stemmen van de guards die het dak trachten te beklimmen. Vonken danste even om hem heen voor een nieuwe electiesche lading over de rand van het dak vloog en zijn slachtoffer trof die krimperend van de ladder viel. Hij spreiden zijn vleugels weer en zetten zich krachtig af en volgde de jonge beast die van het ene dak naar het andere sprong. Zeker van het dak waar ze eerder nog opgestaan haden. Rai zeilde meer dan dat hij echt met zijn vleugels nu werkte. Hij kon zijn jonge medgezel gemakkelijk bij houden zonder te veel er voor te hoeven doen. Zijn blik ging uit naar de andere daken waar de boogschietende guards al opgeklommen waren. Een regen aan bliksemschichten vuurde Rai zonder er bij na te denken af op die, die hen in de weg stonden of hen mogelijk zouden kunnen raken.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   vr feb 07, 2014 6:11 pm

Weer sprong hij over een van de splitsingen tussen de daken. Het was al de zoveelste ondertussen. Shiko begon zich af te vragen hoever hij ondertussen al was maar wou het niet wagen om te kijken. De kans dat hij zou vallen of struikelen was te groot.  Plots zag hij wel de daken voor hem oplichten en toen vroeg hij zich af als de beast achter hem weer eens die elektriciteit gebruikte. Shiko moest de neiging om zijn hoofd om te draaien negeren maar toch draaide hij zich vlug even om. Ja, het was die man, en de stralen vlogen nu overal naar toe. Shiko versnelde zijn pas, ooit zou hij ook zoiets kunnen doen zoals die stralen, ooit. Maar nu focuste hij zich weer op de daken. Hij merkte dat hij bijna bij de muur was en jammer genoeg  stonden err al een paar boogschutters op hem te wachten. Een paar begonnen al met schieten en Shiko sprong aan de kant. Oké, deze hadden hem gemist, maar er waren er nog. Weer schoten ze af en weer sprong hij opzij maar een pijn schaafde zijn linker schouder. Hij siste toen de pijl weer weg vloog en legde zijn rechter hand op de wond maar verminderde niet. Hij sprong een laatste keer van de daken en eindigde op de muur en met een paar verbaasde blikken die hem volgde dook hij van de muur af en vluchtte hij het bos in.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   vr feb 07, 2014 8:02 pm

Rai zag hoe de jonge beast verder en verder geraakte via de daken. Het was best een grappig gezicht om iemand zo hoog te zien rennen. Zijn aandacht verslapte echter niet. De boogschutters die hij voor zijn rekening nam op de daken waren niet hun enigste probleem. Die op de muur waren net zo gevaarlijk! Rai dook lager en scheerde een eindje naast de jonge Beast over de daken naar de muur. De boogschutters hadden het meer op de jonge beast, maar wat hij zag maakte hem alleen maar alter! Een stel Guards hadden hun kortere zwaarden getrokken en probeerde hem daarmee te raken. Rai verhoogde zijn vleugelslag en maakte meer snelheid en kwam daardoor ook wat hoger. Met zijn draken poten/voeten greep hij een van de Guards bij zijn schouder, maar zetten zijn vlucht niet voor en leunde zwaar op die schouders terwijl zijn klauwen diep in zijn vlees boorde. De man kreunde van de pijn, maar blef staan terwijl zijn collega Rai van hem af wilde slaan, maar Rai was sneller en sloeg de guard met zijn staart en zetten zijn vlucht voort, maar zetten zich hard af. De guard probeerde nog naar hem te slaan met zijn zwaard, maar verloor de kracht uit zijn handen. Rai grijnsde en dook over de muur heen en verdween tussen de bomen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   za feb 08, 2014 1:38 pm

Nog even bleef hij verder rennen, hij wou niet te dicht bij de stad blijven want wie weet komen die guards hem nog wel achterna. Dat was natuurlijk iets wat hij niet wou wagen, Shiko had geen zin om als een gaten kaas te eindigen. Hij vertraagde wat en keek eens achterom. De bomen blokkeerde zijn zicht op de stad en Shiko besloot om even te gaan zitten want misschien kwam die man van ervoor nog terug. Even keek hij rond en liet zich vervolgens tegen een boom vallen. Even keek hij naar zijn schouder om eens te zien wat de pijl had gedaan. Hij deed even zijn sjaal uit, die blokkeerde een deel van zijn zicht. De sjaal legde hij aan de kant, en ook het masker, dat hij de hele tijd had vastgehouden, legde hij er ook bij.  De pijl had zo goed als niks gedaan. Het was gewoon een schaafwonde, niks speciaals of pijnlijks. Het zou wel weer genezen binnen een par dagen als hij er vanaf bleef. Het gene dat hij wel jammer vond was het gat dat nu in zijn jas zat. Even zuchtte hij en vervolgens deed hij de sjaal weer om. Ook vroeg Shiko zich af als de man wel ging komen, want hij had niet meer op de gevleugelde beast meer gelet maar Shiko was er vrij zeker van dat die er wel weg geraakt zou zijn.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   za feb 08, 2014 1:55 pm

Er werden nog wat pijlen op het af gevuurt terwijl Rai tussen de bomen manuvreerde, maar de meeste miste of ketste af op zijn geschubte rug. Een van de pijlen bleef echter in een van zijn schubben steken, maar gelukkig niet pijnlik, maar nog net niet door. Het was echter wel vervelend! Maar die zou hij later wel er uit trekken! Tussen de bomen door zeilend viel zijn oog op de jonge beast. Een lichte gromkwam over zijn lippen, maar nog net niet hoorbaar. Waarom ook niet? Hij cirkelde terug en landen vlakbij. ‘Zou je 1ding kunnen doen? Me van dit ding verlossen, kan er net niet bij.‘ vroeg Rai niet onvriendelijk en trok zijn vleugel half op zodat de jonge beast de pijl in zijn schubbendek kon zien.

XD

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   za feb 08, 2014 4:32 pm

Shiko hoorde iets en keek op, de man vloog tussen de bomen naar hem toe. Deze lande niet zo ver weg en vroeg  “Zou je 1ding kunnen doen? Me van dit ding verlossen, kan er net niet bij.” Waarna hij zijn vleugels optrok en de pijl onthulde die zich tussen zijn schubben was gedrongen. Shiko kon niks anders doen dan lichtjes grijnzen, blijkbaar hadden ze alle twee zo’n pijl tegen zich gekregen alleen was hij niet blijven steken bij zichzelf. Shiko duwde zich overeind en liep naar de man toe. “Oké, ik hoop alleen voor jou dat er geen weerhaken inzitten.” Zei hij op een rustige toon maar de grijns bleef. Die weerhaken waren er waarschijnlijk niet, die had zijn pijl ook niet gehad, het was maar een grapje. Hij ging achter de man staan en pakte de pijl vast en legde een andere hand op de rug, om terug te duwen. Vervolgens trok hij de pijl eruit. “Zo, die is eruit, wil je hem hebben?” vroeg hij nog altijd met een grijns op zijn gezicht terwijl hij de pijl tussen zijn vingers liet draaien.

ooc: Shiko is niet verantwoordelijk voor los hangende schubben ^^

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   za feb 08, 2014 5:32 pm

Rai zag hem grijnzen, maar keek droogjes terug. Het kon Rai weinig schelen, maar bedacht zich dat als die gast hem opzettelijk pijn ging doen dan zou die het bezuren!!! 'Dat zien we dan wel.' zei Rai en glimlachte zuur terug. De pijl kwam er na enig wrik werk eruit en hij voelde een lichte pijnlijke steek, maar veel was het gelukkig niet. 'Als jij kunt boogschieten richt hem dan goed op een guard.' het sarcasme droop er van af, maar zijn ogen vertelde een wel degelijke leed vermaak!

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   za feb 08, 2014 6:53 pm

Shiko grinnikte even op het antwoord, maar hij had niet hetzelfde gevoel als de man. Hij kon zien in de ogen van de man dat hij het helemaal niet erg zou vinden maar Shiko zou het waarschijnlijk niet eens kunnen, hij heeft er het lef niet voor. Een korte flits in zijn ogen verried dan ook het gevoel maar toch antwoorde hij erop. “Wel, dat zou een zonde zijn, ik denk niet eens dat ik tot de muur kom met een pijl en boog.” Zei Shiko schouder ophalend . Hij keek even terug naar de pijl en brak die waarna hij die in het struikgewas gooide. “Zo kan die niemand meer pijn doen.” Mompelde hij terwijl hij weer tegen de boom ging zitten. “Dus, wat nu? Je mag gaan nu hoor, ik sta niet meer voor je of zo.” Droogjes kwam het eruit terwijl hij zijn handen achter zich legde.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   za feb 08, 2014 7:05 pm

Rai zag dat deze beast het waarschijnlijk niet zou doen, maar zo erg vod hij het ook weer niet. De guard wiens schouders hij flink bezeerd had zou voorlopig toch geen zware dingen kunnen doen! Zijn sarcatische grijns verzachten, maar Rai haalde enkel zijn schouders op dat zijn vermoeden werden bevestiigt. ‘Wat jij wil, maar die lui zijn ook niet gek. Ze zullen nu wel twee keer beter iemand na kijken.‘ zei Rai en voelde even. De snee in zijn schubben was best nog diep, maar zorgen maakte hij zich niet. Want er lekte geen vloeistof uit! Rai luisterde naar de woorden van de jonge beast en schudden zijn hoofd voor hij ging zitten. ‘Geen zin in. Mijn plekje ligt goed waar die nu is, maar even rust is ook niet slecht.‘ zei Rai en legde zin staart naastt zich in de sneeuw.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   za feb 08, 2014 8:09 pm

“Geen zin in. Mijn plekje ligt goed waar die nu is, maar even rust is ook niet slecht.” Was het antwoord van de man voor hij in de sneeuw ging zitten. “Woon je hier soms ergens?” vroeg Shiko als reactie. Hijzelf woonde niet echt ergens, hij ging gewoon ergens liggen waar het droog was. Hij hield het liever bij het bos, want er is altijd een risico aan verbonden als je in de stad of een van de dorpjes gaat slapen. Maar Shiko had niet echt een vaste plaats om te slapen, deze plek zou voor hem goed genoeg zijn. “Want de winter is, tja, nogal koud. Heb je het eigenlijk niet koud.” Voegde hij er nog aan toe, want de man was zijn mantel onderweg kwijt geraak, en Shiko zou het wel koud krijgen op die manier. Gelukkig had hij een jas en sjaal gevonden, maar ja, in die jas zat nu wel een scheur.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   za feb 08, 2014 8:37 pm

De woorden van de jonge beast deden Rai naar hem kijken. 'Ik heb hier een plekje in de buurt ja. Goed verstopt voor de meeste ogen.' zei Rai en keek even in de richting van waar ze gekomen waren. Zijn oren tot het uiterste gespitst. Maar hij hoorde geen geluid die van mensen afkomstig waren die hen gevolgt hadden kunnen zijn. Rai was daar altijd zeer voorzichtig mee. 'Winter is het ja, maar last van de kou heb ik niet. Je zag hoe ze alleen al reageerde op mijn uiterlijk, waarom denk je dat ik dat ding om had?' zijn laatste reagctie was weer wat buuks, maar dat merkte Rai zelf niet eens. Zijn ogen flitste even rood op net als wat vonkjes die in die reactie rond hem heen danste en later weer verdwenen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   zo feb 09, 2014 11:21 am

Wat zou het fijn zijn om een vaste plek te hebben, dacht Shiko terwijl hij naar de man luisterde. Dan heb je tenminste een plaats op naar terug te keren. Even keek de man in de richting van de stad en Shiko kon niks anders doen dan ook even er naar te staren. Hij zag niks, gelukkig, maar schrok een beetje toen hij de reactie van de man hoorde, was die nu boos aan het worden? Shiko keek weer om en kon juist zien hoe een paar vonkjes verdwenen. De man had eigenlijk wel gelijk, met zo’n uiterlijk kun je niet echt normaal rond wandelen. Hij zelf had geluk op dat vlak, hij leek alleen maar een albino, en dat werd nog als redelijk normaal gezien. “Daar heb je wel een punt.” Zei hij uiteindelijk, terug op een kalme toon. “Ik heb dat niet nodig, niks anders behalve wit zijn enzo.” Voegde hij er nog schouder ophalend aan toe.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   zo feb 09, 2014 2:03 pm

Gelukkig vroeg hij daar niet op door... Rai zat bomvol energie en dat zorgde er juist voor dat hij het niet snel koud kreeg. Maar wanneer hij te veel energie verloor kon hij dat wel krijgen, want dan moest zijn lichaamin een rap tempo aan de kou wennen en dat ging niet. Rai knikte enkel even toen hij over zichzelf begon. ‘Het is maar goed dat sommige beast een meer menselijke uiterlijk hebben.‘ zei Rai en hoe langer hij zat hooe rustiger hij begon te praten, maar zijn blik bleef alert.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   

Terug naar boven Go down

If you know, you'er kill me!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hmmm I will try to not kill you //Roakes//
» Don't kill me softly!
» I either want to kill you, kiss you or be you! ||Nemuru

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Hope :: ♠ New Albion :: The market-
Ga naar: