IndexPortalFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

If you know, you'er kill me!

Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Shiko

Aantal berichten : 71

My Character
Partner: Nope
Status: Doing nothing!

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   ma feb 10, 2014 6:25 pm

“It is never too late to be what you might have been.”

“Handig en goed ja.” Zei Shiko, “maar het is alleen voor die persoon is het eigenlijk handig.” Voegde hij er nog aan toe. Het is voor hem handig, maar dat is het dan ook, alleen voor hem. Andere hebben er niks aan dat hij onder de mensen kan komen wanneer hij dat wil. Deze man heeft er niks aan dat hij de stad makkelijk in kan. “Ik kan wel de stad in wanneer ik wil,” begon hij terwijl hij opstond om zich uit te strekken, “maar daar heb jij niet echt iets aan. En andere hebben daar ook niks aan, het blijft alleen iets goeds voor mij.” Hij begon even wat te wandelen, zijn benen begonnen te slapen en dat was een vervelend gevoel.

ooc: er moets iets gaan gebeuren of ik zie mijn inspiratie al weg lopen vrees ik ^^'

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

Aantal berichten : 99

My Character
Partner: What??? You'er serieus!
Status: Lost it all, but dont f*ck with me!

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   ma feb 10, 2014 6:47 pm

Zijn oren pikte de woorden van de jonge beast op, maar wat hij zei was helemaal om gek van te worden! Zulke beast konden de plannen van de mensheid saboteren! Het puntje van zijn staart zwiepte heen en weer voor Rai rechter ging zitten. 'Weet je wat voor betekenins dat kan zijn Beast zoals jij?' zei hij en zijn ogen fliste even fel op, maar Rai hield zich in en keek de jonge beast scherp aan. 'Ik zou wel geweten hebben wat ik gedaan zou hebben met een meer menselijker uiterlijk. Die Guards zouden geen moment rust hebben. Hoe zit het eigenlijk met jouw kracht eigenlijk?' zei hij en was gaan staan om tegen de boom aan te leunen.

Theme:http://m.youtube.com/watch?v=AOfiziY-htU
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   ma feb 10, 2014 7:15 pm

Shiko schrok een beetje van de reactie van de man, hij bedoelde er niks mee. De man leek er boos om te worden, zijn woorden klonken nogal kwaad en Shiko bleef abrupt stil staan. Hij staarde de man maar wat aan terwijl deze door bleef gaan. Shiko begon zich slecht te voelen door die woorden, hoe kon hij zoiets gaan doen, hij heeft zeker wel gezien hoeveel guards er zijn. Shiko wou niet dood, of erger. Zijn gedachten werd verbroken toen de man naar zijn krachten vroeg. Hij keek weer naar de man, en vervolgens naar zijn handen. Hij had wel krachten, maar niks spectaculairs. “Wel, er zit iets als statische elektriciteit rond me, constant, ik krijg het niet weg.” Mompelde hij wat. Het was een erg vervelends iets, een simpele aan ranking kon al verklappen dat hij een beast was. Hij kon het ook niet echt beheersen, het had meer een wil van zichzelf. “En mijn uithoudingen vermogen is ook veel beter dan een mens, net zoals mijn snelheid en zo.” Voegde hij er ook nog aan toe.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   ma feb 10, 2014 8:50 pm

Rai knikte toen de jonge beast over zijn krachten vertelde, maar had zijn eerdere reactie wel gezien. Het deed hem weinig, maar Rai wist dat het door zijn afstandelijke manier van doen was. Hij was gewoon kwaad zo kwaad dat hij het op iedereen af keurde! Zijn blik vervaagde en zijn ogen stonden ineens glazig. Rai zag zichzelf in de kamer van zijn nichtje staan. Ze wilde dat hij wat voor haar tekende. Terwijl hij over de schouder van zijn jongere ik mee keek zag Rai dat het een draak was. Zijn nichtje wist niet hoe ze het potlood vast moest houden en dat deed Rai haar voor. Hij schudden zijn hoofd en kwam weer terug in het heden. 'Wat haat ik dat toch!' murmelde Rai zacht en verlegde zijn blik weer op de jonge beast. 'Okay ik kan je helpen als je wilt, maar als je iets beters te doen hebt?' zei Rai en hij schudden zich even uit. Niet dat Rai het koud had, maar hij wilde de restante van die oude herinnering weg hebben.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   di feb 11, 2014 6:38 pm

Hij wachtte op een reactie maar het duurde even, het leek alsof de man even aan het weg dromen was. Shiko liet hem maar met rust, het was in de eerste plaats geen van zijn zorgen en ten tweede, hij wou de man niet opnieuw kwaad maken. Shiko ging weer terug naar zijn boom en ging er tegen leunen en staarde verder naar de man. Plots schudde deze met zijn hoofd en mompelde hij iets, wat het was kon Shiko niet verstaan en opnieuw, zijn zaken niet. De man stelde voor hem te helpen, als hij niks te doen had en hij had effectief niks te doen. Veel te veel vrije tijd, zou je kunnen zeggen. “Ik heb niks te doen op dit moment hoor.” Zei hij rustig, “Dus als jij nu niks te doen hebt is het goed voor me.” Voegde hij er nog even aan toe.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   di feb 11, 2014 10:09 pm

De jongen had dus niks te doen dat was mooi. 'Tot nu toe. niet veel misschien wat mensen dwars zitten, maar dat kan later altijd nog wel.' zei Rai en glimlachte zuinigtjes. Vroeger wist hij dat ie altijd een vrolijke glimlach had gehad, maar zins hij van zijn veranderingen wist was er weinig om voor te glimlachen. Rai hoorde iets in de verte en spitste zijn oren. Er waren mensen in de buurt en dat kon geen goed teken zijn! 'Laten we eerst naar een veiligere plek gaan dit kunnen broerelui zijn, maar het is beter om tijdens een training niet te dicht bij mensen te zijn of je moet ze als schietschijf willen gebruiken.' grinnikte Rai aan het einde en draaide zich weg van de boom en liep in de richting van zijn schuilplaatst. Mocht er iets gebeuren dan waren ze dichtbij genoeg om ineens te verdwijnen. Voor mensen was het daar te gevaarlijk om bij de ingang te komen!

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   vr feb 14, 2014 6:54 pm

De man had op dit moment niks te doen, goed.  De man glimlachte zelfs na zijn woorden en Shiko was er zeker van dat hij dat deze man nog niet had zien doen. Hij vroeg zich af wat er met hem gebeurd was want blijkbaar waren veel van de beast eerst mensen. Het zelfde geld voor hem, maar hij vraagt zich gewoon af waarom mensen zoiets doen, je gaat toch niet meer dodelijke wezens creëren wanneer er al een hoop rond lopen. Je zou toch denken dat ze van de eerste proberen af te raken. Plots begon de man weer te praten, blijkbaar konden ze beter hier weg gaan, en veiligere plek zoeken want blijkbaar waren er mensen in de buurt. Ook had Shiko niet echt veel zin om op mensen te schieten dus ging hij er vlug mee akkoord. “Oké, lijd maar de weg.” Mompelde hij terwijl de man al vertrok. Vlug kwam hij weer recht en begon hij de man te volgen. Hij had geen idee waar ze naar toe konden gaan, misschien wel naar de plaats waar deze man woont. “Waar gaan we heen?” vroeg hij nog, hij was eigenlijk vrij nieuwsgierig.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   vr feb 14, 2014 9:23 pm

Rai hoorde dat de jongen het niet erg vond dat hij de weg lijden zou, mar dat was heel simpel. Hij keek om toen de jonge beast vroeg waar ze heen gingen, maar nog voor Rai kon antwoorden sprongen van alle kanten mensen te voorschijn... Gek genoeg had Rai ze niet op gemerkt dat die lui al zo dichtbij waren??? Had die jonge beast dat ook of hoorde dit bij hun plan??? Het was iets wat Rai nu even niet kon beoordelen, maar hij wist niet wat hij het beste kon doen nu die gasten zo dichtbij waren... Maar hun gezichten spraken boekdelen. Ze waren van plan om hem of hun te vangen? Rai wilde net een electiesche lading in het rond strooien, maar een nieuwe herinnering gooide roet in het eten en zijn blik werd weer glazig... Het jachtige ademhaling in zijn borstkast klonk luid net als het gebonk in zijn oren. Waarom voelde hij zich zo??? Waarom kwam er geen beeld bij? Rai voelde heel vaag hoe een net over hem heen gegooit werd net als dat Rai omver gekegelt werd. Door dat hij in zijn herinnringen bleef hangen konden ze hhe overmeersteren, maar gelijk toen ze bovenop Rai zaten met vier man op hem. Maar de pijn die in die herinniring lag wekte hem meteen. Rai wilde niet nog zo'n aanval meemaken en hoewel zijn blikveld nog volledig zwart was kon Rai toch vaag schimmen zien. Want het was geen nacht. Ze leker de personen die op een openveld rond dolde. Rai gromde luid en werkte ze van hem afmet een fikste lading stroom. De mannen trokken zich snel terug, maar Rai voelde dat het de verkeerde kant op ging!!! 'Niet nu! Consentreer... Verdomme!!!' gromde Rai pist en werkte zich zo goed en kwaad als het ging overeind, maar het net bleef rond zijn vleugels hangen. Het jonge beast was lichter dan de mensen waren enzou Rai ook niet aanvallen. Een bol van eletrischiteit begon zich rond om Rai te cre'eren, maar de mannen leken het niet te merken en wilde hen toch vangen. Maar of dat wel zo'n goed plan was???

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   ma feb 17, 2014 7:08 pm

Hoe kwamen die mensen hier, hoe kwam het dat hij ze niet hoorde, waarom verschenen ze zo plots. Dat waren een paar van de dingen die door zijn hoofd flitste terwijl ze uit het bos tevoorschijn kwamen. Hij had ze zeker niet gehoord en de man blijkbaar ook niet, want hij zag er even verbaasd uit. De gezichten van de mensen zagen er ook niet al te vriendelijk uit. Ze leken niet zo bloedlustig als eerder, deze waren iets anders van plan en dit stuurde een rilling door hem heen. Voor een paar seconde staarde hij er verbaasd en geschokt naar al die mensen maar toen drong het toch tot hem door dat hij beter iets kon doen. Nog even keek hij naar de man, waarvan hij dacht dat die wel al zeker bezig was met die mensen te vermorzelen, maar hij deed niks. Hij stond maar wat voor zich uit te staren terwijl de mensen en net begonnen te pakken. Shiko wou er naartoe lopen en dat net weg nemen maar hij werd van achter vast gepakt. De man had direct spijt aangezien Shiko probeerde zo veel mogelijk elektriciteit op die plaats te verzamelen en met een kreet trok hij de hand terug. De jongen draaide zich razend snel op en tackelde de man. Deze belande hard op de grond met een pijnlijk klinkende smak. Shiko keek weer rond en sprong op de eerst volgende man af. Deze duwde hij in zijn gezicht met een hand vol elektriciteit en hem vervolgens in zijn maag te stampen. De man klapte dubbel en viel op de grond. Het verbaasde Shiko hoe goed het al ging maar toen werd hij zelf getackeld. Hard belande hij op de grond, lichtjes verward door wat er was gebeurd. Hij probeerde recht te komen maar kreeg direct een schop in zijn gezicht en kwam hard weer terecht op de grond. De tweede keer dat de man wou schoppen greep Shiko het been van de man en focuste er al zijn kracht op. Schokkend belande de man op de grond. Shiko duwde zich weer overeind en spotte nu dat de beast met vleugels weer gedeeltelijk vrij was gekomen, en effectief probeerde aan de vallen. De mensen, om welke rede dan ook lette er niet op, en probeerde weer een net over de man de gooien. Shiko rende naar een van de mannen die het net vast had en tackelde deze ook. Samen rolde ze over de grond tot een boom hen stopte. Hard kwamen ze er tegen en het duurde even voor Shiko weer door had wat er aan de hand was. Het zelfde was met de man aan de hand maar Shiko twijfelde niet. Met opengesperde ogen schopte hij de man in zijn gezicht en liep hij terug naar de beast. Even veegde hij onder zijn neus toen hij door had dat hij een bloedneus had gekregen.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   ma feb 17, 2014 8:23 pm

Rai voelde hoe zijn pijnlijke herinneringen de controlle over wilde nemen zoals het al verschillende keren had gedaan, maar toch vocht Rai terug. Hij zag tussen de schimmen in het half duister van zijn vertroebbelde zicht, maar kon het niet helpn dat hij de jonge beast niet altijd goed zag, maar hij probeerde veel schade aan te richten met zijn staart. 'Wat hij heeft weet ik niet, maar kennelijk kan hij niet goed zien? Grijp ze!' riep het leider van het groepje en wilde zich net in het gevecht storten, maar Rai had zijn kansen overwogen en liet een groot deel van zijn opgebouwde energie los. De mannen die hem wilde grijpen werden geeletruteerd, maar zouden enkel hun bewustzijn verliezen. Gelijk beet de vrieskou in zijn lichaam. Rai voelde hoe hij zijdelings tegen een boom terecht kwam. Hij wist dat dit de prijs was voor zo veel energie verlies. Tot diep in zijn botten kon Rai de kou voelen en zag zijn huid samen trekken als het spreekwoordelijke kippenvel. Zijn ademhaling werd bibberend en Rai begon ook te rillen van de kou. Als hij hier te lang zou blijven staan zou hij nog kunnen bevriezen zo in zijn blote body. Hij had normaal enkel een broek aan dus zonder zijn energie zou hij niets meer hebben om zich warm te houden. Toen met Amora had Rai gewoon geluk gehad! Rai duwde zich met enige moeite van de boomstam af en draaide zich moeizaam om en probeerde het jonge beast te vinden...

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   za feb 22, 2014 6:32 pm

De mensen bleven maar komen, die gaven blijkbaar niet zo vlug op. Toch probeerde hij bij die man te komen, hij bleek een paar problemen te hebben. Shiko kon niet zomaar een mede beast achter laten, deze mensen waren niks goeds van plan. Even keek hij op en spotte dat het niet zo goed ging met de man, hij leek precies niet zo goed te kunnen zien. Zoiets zou veel problemen opleveren, natuurlijk zou dat veel problemen opleveren, en die mensen leken het ook vlug door te hebben. Al vlug begon een man te roepen dat nu het goede moment was om aan te vallen, en blijkbaar hadden er ook nog een paar het op hem gericht. Hoewel grotendeels van de mensen naar de halve draak gingen probeerde een paar hem toch weer neer te krijgen. Hij veegde nog eens onder zijn neus voor hij het op een rennen zette. Hij rende naar een grote boom die er wat klimbaar uitzag en klom zijn weg naar boven. De mensen zelf bleven onder aan de boom staan, lichtjes vloekend, want blijkbaar kwamen ze niet omhoog. Shiko was dan ook wel wat lichter en leniger dan de meeste mensen en nu werkte het in zijn voordeel. Even staarde hij rond en spotte de man weer maar hij leek op het punt om iets te doen. Plots werden bijna alle mensen geëlektrocuteerd, behalve de paar onder zijn boom. De man viel vervolgens neer tegen een boom. Shiko was er vrij zeker van dat het niet goed met hem ging en wou naar hem toe gaan. Hij keek naar onder en sprong uit de boom en belande op een van de mannen. Deze viel om en Shiko dook weg voor de volgende waarna hij deze tegen een boom beukte. Vervolgens, na dat alle mensen bewuste loos op de grond lagen, spurtte hij naar de man. De man leek te rillen, maar die kreeg het toch niet koud? Het leek alsof de man probeerde zich recht te duwen en Shiko ging naar hem toe. “Gaat het, heb je het koud?” vroeg hij. Hij deed zijn sjaal af en gaf die aan de man, beter dan niks dacht hij. “Hier, tenminste iets.” Voegde hij er nog aan toe.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   za feb 22, 2014 7:58 pm

Rai hoorde ergens vaag een gevecht nog gaande voor snelle rennende voetstappen dichterbij kwamen. Veel energie had hi niet meer over, maar genoeg om zich nog 1x te verdedigen als het echt moest. Echter hoorde Rai dat het de jonge beast was e hij hoorde diens woorden. ‘Te veel energie verbruikt.‘ zei hij rillend en voelde de sjaal. Het was niet veel, maa tot nu toe genoeg. Rai drukte zich verder weg van de boom en voelde hoe zijn benen protesteerde, maar hij zetten gewo door. ‘Bedankt. Laten we hier wegwezen. We hebben geluk dat ze niet met de hele bende op stap zijn.‘ mekte Rai op en voelde het lodengewicht van het net aan zijn vleugels hangen. ‘Kun je die er nov even afhalen?‘ vrog Rai op rustige nog trillende toon en hij wachten geduldig. Zolang Rai zijn vleugels tegen zijn rug hielt zou die war blij en.

(Dit topic is nog voor zijn ontmoeting met Amora) ;)

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   wo feb 26, 2014 6:33 pm

De man had teveel energie verbruikt, dus dan kreeg hij het blijkbaar koud. Ook kwam hij verder overeind, en zei dat ze beter weg konden gaan. Ook vroeg hij of Shiko het net van zijn vleugels kon halen. Hij knikte en liep er nog even naartoe. Met beide handen pakte hij het net vast en begon te trekken, het was zwaarder dan hij had verwacht. Ook was de/het beast wat groter dan hem dus was het niet zo makkelijk als je eerst zou denken om het net eraf te krijgen maar na wat getreuzel en trekken wat het er toch af. “Zo, die is er dan ook af.” Zei hij toen het net met een plof op de grond viel. Shiko schopte het vervolgens nog wat verder weg, voor zover het kon, een keek in de tussen tijd nog eens rond. Alle mensen lagen nog altijd op de grond, goed, dan konden ze tenminste rustig weg. “Laten we dan nu maar vertrekken.” Mompelde hij terwijl hij al stilletjes in het struik gewas verdween.

ooc: Oke, ik heb toch in de tussen tijd niks verwarrends geschreven hoop ik ^^'

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   wo feb 26, 2014 7:59 pm

Rai voelde hoe de jonge beast het net van zijn vleugels af haalde. Al ging het niet niet gelijk, maar het was er uiteindelijk toch af. Rai voelde zich nog lichterlijk duizelig, maar volgde de jonge beast. Hij was bek en bek af, maar dwong zichzelf om verder te gaan. Het was nog een heel eind, maar toch zou Rai nu via de waterval zelf moeten gaan dan naar het gat dat in het plafon zat. Hij wist niet of ie het redden kon zo... Hij heeg lichtjes, maar volgde de jongen op de voet en moest zich af en toe even steunen tegen een boom om niet om te vallen. Gelukkig waren er nu geen mensen in de buurt die hen volgen konden.

(Nee hoor)

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   vr feb 28, 2014 6:05 pm

De man volgde hem dus, dat was goed, ook al leek hij redelijk moe. Shiko begon al te vrezen dat deze te moe was om nog te kunnen wandelen maar gelukkig kon hij nog op zijn benen staan. Shiko zocht weer veder zijn weg door het bos, ook al had hij geen idee waar hij heen moest. Die man had hier ergens een plaats waar hij woonde, maar waar? Shiko kwam hier helemaal niet zo vaak, dus had hij zeker geen enkel idee waar hij heen moest. Hij begon wat trager te wandelen en staarde wat in het rond tot hij uiteindelijk stil stond. Hij draaide zich om naar de man en zei “Ik heb eigenlijk geen idee waar ik heen moet.” Hij keek nog eens even rond maar zag nergens een hint. “Waar moet ik hier eigenlijk heen?” vroeg hij nog.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   vr feb 28, 2014 8:40 pm

Waar bleef de tijd? Rai schudden zijn hoofd en gromde binnenmonds. Dit was echt vreselijk. Zoveel energie verliezen was geen pretje. Zijn voetstappen werden ook steeds zwaarder en zwaarder, maar Rai gaf zich niet gewonnen en stapte dapper door tot de jonge beast stil stond en zich eens omdraaide. Zijn vraag was normaal, maar in tegen stelling tot de jonge beast kwam hij overal in het woud. 'Hm We... we moeten naar de wa...terval.' happerde Rai en schudden zijn hoofd opnieuw om helder te worden. Man dit was echt erg! Hij had eigenlijk voedsel nodig! Maar dat zou de jonge beast misschien niet weten te vinden hier. Gelukkig had Rai in zijn grot wat gerookt vlees in zijn grot liggen. Zodra ze daar aan kwamen zou Rai er een stuk of vier naar binnen werken. Rai duwde zich van de boom af en liep in de richting van de waterval.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   za maa 01, 2014 4:30 pm

Het bos zag er prachtig uit op dit moment, alsof het zich niet bewust was van wat er omheen gebeurde. De bomen bewogen vredig in de wind en de diertjes zaten allemaal in hun warme nestjes, er was geen enkel teken van slechtheid hier te vinden. De man zei ondertussen iets, wel haperend. Dat was niet zo verwonderlijk aangezien het ook wel vrij koud was buiten. Blijkbaar moesten ze naar een waterval, maar Shiko had geen idee waar hier een waterval lag, hij was nog nooit zo diep in het bos geweest. Hij wou juist de richting vragen, ook al veronderstelde hij dat deze man dat niet zo leuk zou vinden, toen deze zich afduwde en zelf al vertrok. Even bleef Shiko staan voor het tot hem doordrong dat de man effectief al door was, maar al vlug zette hij weer een stap naar voor en volgde hem naar deze waterval. Hij wandelde zo een tijdje door tot hij plots een geluid hoorde in de verte. Shiko versnelde en liep richting het de bron van het geluid toen hij tussen de bomen plots een waterval zag. Hij draaide zich al vlug om en vroeg aan de man “Is dit de waterval die je bedoelt?” Hij wou niet stom klinken maar hij had geen idee als er nog meer watervallen in de beurt waren. Hij wou het zekere voor het onzekere nemen.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   za maa 01, 2014 6:05 pm

Rai Slenterde voort, zo nu en dan even steunend tegen de boomstammen die hij onderweg tegen kwam. Langzaam aan begon Rai het toch weer warmer te krijgen, maar dat kwam meer doordat ze bleven lopen. Na een paar passen hoorde Rai achter zich toen hij voetstappen hoorde. De jonge beast die toch achter hem aan kwam. Een zachte glimlach verscheen op zijn gezicht, maar dat zou de jonge beast niet kunnen zien, want Rai had zich al omgedraait toen dat gebeurde. Die jongen was best nog nieuwschierig of bezorgd? Dacht Rai en liep rustig verder. De dieren lieten zich zo nu en dan zien zoals het hoorde net als de vogels die floten. Nadat ze een gedeelte gelopen hadden hoorde je het vallende water al. De jonge Beast liep snel vooruit tot hij de waterval in zicht kreeg. Zijn vraag mocht voor sommige dom klinken, maar het was niet meer dan een normale vraag voor Rai. 'Ja deze is het... De andere watervallen zijn niet meer dan stroompjes.' zei Rai en stapte over een dode boomstam die al een aantal jaartjes om gevallen was en bijna verrot door koude en natte dagen. Rai kwam naast hem staan en luisterde even naar hun omgeving, maar er klonk niets anders dan dierlijke geluiden. 'Kom we zijn er bijna.' zei Rai en zwiepte lichtjes met zijn staart. Rai ging hem weer voor en liep eerst recht op de waterval af, maar koos er daarna voor omeen wildpad te nemen. Het was smal en nauwelijks zichtbaar als je tenminste niet op letten. Daarna liep Rai over een smalle richel en verdween in een spleet tussen het water en de rotswand. Daarna liep hij eerst naar zijn verborgen voorraadje gerokt vlees waar hij een stuk of zes gerookte vlees stukken uit haalde en ging er daarna voor zitten wachtend op het jonge beast.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   ma maa 03, 2014 8:12 pm

“Ja deze is het... De andere watervallen zijn niet meer dan stroompjes.” Zei de man als antwoord, en Shiko, die terug was gedraaid naar de waterval om deze nog wat te bewonderen, mompelde zachtjes “Nog meer?” Hij vroeg zich alleen af als dat echt stroompjes waren zoals de man had gezegd, hij hoopte van niet maar om daar achter te komen zou hij het bos maar eens moeten gaan verkennen. En dat zou hij wel na al dit gedoe eens gaan doen, en dan tegelijkertijd ook een plaats zoeken waar hij zou kunnen slapen, zonder zoveel risico te lopen bij al die mensen. De man brak echter door zijn gedachten toen hij zei dat ze er bijna waren en nieuwsgierig draaide Shiko zich al om. Eigenlijk vroeg hij zich af waar deze man zijn woonplaats was, hij had er nog niet echt over na gedacht. Maar die vraag zal dadelijk wel beantwoord worden dacht hij terwijl hij de man weer volgde. Hij was echter een beetje verbaast om te zien dat de man rechtstreeks op de waterval afliep en vroeg zich af als die soms ergens heen ging vliegen, maar dacht er toen ook weer aan dat als hij kon vliegen, hij dat waarschijnlijk al gedaan zou hebben. Trouwens, aangezien hij al enige moeite had met wandelen betwijfelde Shiko het dat die man in staat was te vliegen, dus zou hij waarschijnlijk níet gaan vliegen. Tot zijn verrassing ging hij toch niet direct op de water val af en volgde een andere pas, eentje dat nauwelijks zichtbaar was. Shiko begon ondertussen ook te volgen en liep ook naar het wild pad toe. Hij volgde de man over een kleine richel en een spleet door. Toch bleef hij nog even staan en draaide zich om, om te kijken als er niemand was. Hij zag en hoorde niks en na een paar seconde ging hij naar binnen. Toen hij eenmaal binnen was zag hij dat de man was gaan zitten, met wat vlees in zijn handen. Shiko probeerde het eten te negeren en bekeek in de plaats daarvan de grot eens. “Hoe heb je deze plaats gevonden.” Vroeg hij, terwijl hij maar wat bleef rond staren. Uiteindelijk besloot hij toch om ook maar te gaan zitten maar bleef toch nog even rond kijken, in de eerste plaats om de grot eens te aanschouwen en in de andere om het eten van die man te negeren, hij zou later wel eens iets zoeken.

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   ma maa 03, 2014 9:17 pm

Rai had het eerste stuk al aardig snel veroberd, maar toch rustig genoeg. Hij zag hoe de jonge beast het voedsel negeerde en er niet naar keek. De vraag van de jonge knaap was als een grapje voor hem geworden. 'Die heb ik per toeval ontdekt. Samen met mijn broertje. We waren naar onderdak aan het zoeken toen een van ons die spleet ontdekte.' zei Rai en stak drie stukken gerookt vlees voor de jongen beast toe. Hij voelde hoe zijn maag ging werken en het vlees om zetten naar nieuwe energie. 'Hier je zult vast honger hebben. Ik heb genoeg en zo moeilijk zijn die knagers nu ook weer niet te vangen.' grinnikte Rai en ging lichtjes verzitten. 'Mijn naam is Rai trouwens hoe noemen ze jouw?' stelde hij zich voor en vroeg daarna naar de naam van de jonge beast.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shiko

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   za maa 08, 2014 9:07 am

Nog even bleef hij rond staren, hij had gewoon nog nooit echt een grot gezien. Eigenlijk had hij nog maar vrij weinig verschillende dingen gezien, maar voor meer te kunnen zien zou hij van dit eiland moeten af raken, en dat zou ook niet vlug gebeuren. Even keek hij terug naar de man terwijl hij vertelde over hoe hij de grot had gevonden. Blijkbaar had hij hem ontdekt met zijn broer. Had hij dat goed gehoord, had deze man een broer? Blijkbaar wel, hij had het gewoon niet echt verwacht. Hij had er nooit echt bij na gedacht dat beasts familie hadden. Plots werden er een paar stuken vlees naar hem gegooid en op het laatste moment ving hij ze op. “Bedankt.” Zei hij terwijl hij de stukken begon op te eten. Hij keek weer op van het eten naar de man en zag dat hij wat aan het grinniken was, wat hij niet echt volledig snapte, maar hij had ook niet zoveel mensen kennis, het maakte hem ook niet uit. Vervolgens stelde de man zich voor, blijkbaar was zijn naam Rai. Shiko was al vergeten dat Rai waarschijnlijk een naam had, hij had hem zolang gevolgd dat hij er niet meer echt aan dacht. “Mijn naam is Shiko.” Zei hij nog vlug waarna hij hat laatste stuk vlees in zijn mond propte. Toen die op was vroeg hij nog “Je hebt dus een broer, maar waar is die dan?” hij vroeg het zich toch af.

ooc: sorry als ik wat laat ben

||Leo Valdez||Shiko||
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rai

My Character

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   za maa 08, 2014 12:52 pm

Rai zag hoe hij het vlees op ving en zich er voor bedankte. Hij knikte en at zijn eigen stukken op. Ze waren het lekkerste als je echt honger had! Een beetje flauw, maar niet smakeloos. Rai dacht rustig na. Hoe kon hij die knul het beste zijn kracht te laten beheerzen en controleren? Toen hij wat zei keek Rai hem rustig aan. 'Die komt hier van tijd tot tijd, maar hij zal nu vast ergens in het bos rond hangen.' zei hij en vouwde zijn vleugels even open voor hij ze weer sloot. Ze voelde nog een beetje lam aan, maar verder ging het wel. 'En jij heb je verder nog familie?' vroeg Rai rustig en keek Shiko net zo aan. Hij wilde best wat weten van dit jonge beast.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: If you know, you'er kill me!   

Terug naar boven Go down

If you know, you'er kill me!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hmmm I will try to not kill you //Roakes//
» Don't kill me softly!
» I either want to kill you, kiss you or be you! ||Nemuru

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Hope :: ♠ New Albion :: The market-
Ga naar: