New Hope
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Oh hell no! (open)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lewis Blackwood

Lewis Blackwood


Aantal berichten : 174

My Character
Age: As old as I want myself to be (16 years)
Partner: No
Status: Piss off

Oh hell no! (open) Empty
BerichtOnderwerp: Oh hell no! (open)   Oh hell no! (open) Icon_minitimezo feb 23, 2014 5:27 pm

Lewis Blackwood
Life is too short to be following the rules


Waarom? Waarom had hij die geldbuidel gestolen? Omdat ik geld nodig had. Het klonk zo logisch, maar hij wenste dat hij het niet gedaan had. Hoe kon ik nou weer weten dat het van een Guard was? Niet. Hij kon het niet weten. Maar hij had het gedaan. En mocht niet meer terug komen. Misschien over een hele tijd, als de Guard zijn gezicht vergeten was. Niet nu. Niet deze week. Misschien ook niet deze maand. Dus moest Lewis naar Morristown. Niet voor de eerste keer vervloekte hij het kleine eiland waar hij op geboren was. In feite kon hij nergens heen. Hij zat opgesloten in een kilometers lang gebied. Als er een invasie kwam van de Beasts zou het volk opgesloten zitten. Zou hij opgesloten zitten. Alleen de Pirates hadden een kans om te vluchten.
Met een zucht begon Lewis zich weer in beweging te zetten. Nóg een heuvel op en hij was nog lang niet bij het einde. Hij haatte heuvels. Hij haatte Guards. Hij haatte het feit dat overal betaald voor moest worden. Hij haatte Forrester Island. Hij haatte de wereld. Maar het meest van alles haatte hij zichzelf.

darren criss. @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Rai

Rai


Aantal berichten : 99

My Character
Age: 19
Partner: What??? You'er serieus!
Status: Lost it all, but dont f*ck with me!

Oh hell no! (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh hell no! (open)   Oh hell no! (open) Icon_minitimema feb 24, 2014 5:07 pm

Hoe gelukkig hij wel niet was, was niet in woorden te omschrijven. Rai mocht er nu dan meer menselijk uit zien, maar dat verklaarde zijn stralende geluk niet echt. Nee Rai was smooor op Amora! Nooit had hij gedacht dat zulk geluk hem nog toe lachen zou, maar toch was het zo! Rai was wel nog steeds beast, maar er lag een groot verschil tussen zij twee vormen. In zijn menselijke vorm kon Rai enkel mensen dingen doen, op dan na dat hij twee keer zo sterk als een mens was. Maar in zijn draken vorm kon Rai zowel zijn beast kracht gebruiken als vliegen. Echter had hij nu twee manieren van aanvallen. Statiesche schokken kwamen meer door de wrijving tussen zijn schubben, maar de echte electrische kracht lag het opladen en spuwen van een dodelijke porsie stroom vanuit zijn drakenmuil! Echter had Rai ook grote zwakheden in zijn geschubte lijf zitten. Vanonder zijn kin, keel, hals, borst, buk en staart! De schubben daar waren minder hard als die van bovenop. Net als het plekje van de overgang tussen zijn hals en schouders. Het was er niet gevoelig, maar ook daar kon een wapen beter door zijn schubbedek binnen dringen! Zijn vleugelarmen waren zowel kwetsbaar als sterk. Het lag aan hoe je hem daar verwonden wilde. Voor nu liep Rai in zijn menselike vorm rond. Hij had strikken gezet om klein wild te vangen. Rai was de vallen aan het controrleren toen hij knerpende sneeuw hoorde! Rai had de kap van zijn mantel eerder nog afgedaan, maar zetten hem nu snel weer op. Het kon net zo goed een guard zijn? Hij droeg aan zijn riem al verschillende konijnen dus was het niet zo handig om daarmee gepakt te worden. Hij dook net tussen de struiken toen een eenzaam figuur op de heuvel verscheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis Blackwood

Lewis Blackwood


Aantal berichten : 174

My Character
Age: As old as I want myself to be (16 years)
Partner: No
Status: Piss off

Oh hell no! (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh hell no! (open)   Oh hell no! (open) Icon_minitimewo feb 26, 2014 5:31 pm

Lewis Blackwood
Life is too short to be following the rules


Een klein geluidje. Het was genoeg om Lewis zich met een ruk om te laten raaien. Met een snelle beweging trok hij zijn zwaard uit zijn schede. Zo'n glanzend blad in de witte sneeuw was niet echt handig. De zon weerkaatste overal en verraadde zo zijn plaats. Maar ja, beter dan niets. Hij keek zoekend om zich heen. Er was niemand te zien. Nee wacht, wat was dat rode? Toen Lewis goed keek naar een struik zag hij een puntje rood er bovenuit steken. `Hey!' riep hij. Misschien was er niets en had hij zich alles verbeeld. Dan stond hij nu doelloos tegen een struik te gillen. Een gevoel van schaamte bekroop hem. Als je het niet doet weet je het nooit. Misschien wil die persoon -als het al een persoon is- je wel vermoorden.

darren criss. @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Rai

Rai


Aantal berichten : 99

My Character
Age: 19
Partner: What??? You'er serieus!
Status: Lost it all, but dont f*ck with me!

Oh hell no! (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh hell no! (open)   Oh hell no! (open) Icon_minitimewo feb 26, 2014 5:43 pm

Het glanzende lemmet verried al dat deze persooner weg mee wist. Zelf droeg hij enkel een gejat jagersmes. Rai hoorde een stem en herkende hem. Dat was die black wood! Enig zins gerust gestelt kwam Rai omhoog. Hij keek richting de jongen en grijnsde. Als die eens wist wie hij nu voor zich had. ‘Je liet me schrikken maat. Voor stropers is een guard een groot gevaar.‘ riep hij terug en wees even ond zijn mantel die hij voor net zo kort opzij hielt. Daarna wachten Rai geduldiv.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis Blackwood

Lewis Blackwood


Aantal berichten : 174

My Character
Age: As old as I want myself to be (16 years)
Partner: No
Status: Piss off

Oh hell no! (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh hell no! (open)   Oh hell no! (open) Icon_minitimewo feb 26, 2014 7:01 pm

Lewis Blackwood
Life is too short to be following the rules


Ja, er zat een persoon achter de struiken. Lewis zag hem omhoog komen. `Je liet me schrikken, maat. Voor stropers is een Guard een groot gevaar,' riep de persoon en hij duwde zijn mantel een stukje opzij zodat Lewis de dode konijnen zag bungelen. Er liep een rilling over diens rug. Niet door de dode konijnen, maar omdat hij de stem kende. Hij kende hem, maar het gezicht van de persoon niet. Of...? Nee, dat kon niet. Het was onmogelijk. Maar toch was het zo. Lewis keek naar het gezicht van het beest die hij een paar dagen -of waren het inmiddels al weken?- geleden tegen was gekomen. In de Dark Street. `Voor jonge jongens is een Beast een groot gevaar,' kaatste hij terug. Oké, dat was misschien iets te aanvallend geweest en hij hoopte dat het beest hem daarom niet wou aanvallen. Hoewel hij zich dan redelijk zou kunnen verdedigen. Waarschijnlijk. Hopelijk.

darren criss. @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Rai

Rai


Aantal berichten : 99

My Character
Age: 19
Partner: What??? You'er serieus!
Status: Lost it all, but dont f*ck with me!

Oh hell no! (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh hell no! (open)   Oh hell no! (open) Icon_minitimewo feb 26, 2014 8:10 pm

Rai grinnikte zachtjes toen hij de woorden van de jongen hoorde. Hij was hem dus toch niet vergeten. 'Sorry maat ik weet niet waar je het over hebt, want ik bezig geen beastkracht. Heklaas eigenlijk, want dan had ik die knaagdieren veel sneller gevangen.' zei hij en keek de jongen rustig aan. Hij kon zijn lachen nauwelijks in houden. Maar Rai hielt zich in en keek hem met een neutraal uit gestreken gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis Blackwood

Lewis Blackwood


Aantal berichten : 174

My Character
Age: As old as I want myself to be (16 years)
Partner: No
Status: Piss off

Oh hell no! (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh hell no! (open)   Oh hell no! (open) Icon_minitimeza maa 01, 2014 9:29 am

Lewis Blackwood
Life is too short to be following the rules


De persoon grinnikte zacht. `Sorry maat, ik weet niet waar je het over hebt, want ik bezig geen beastkracht. Heklaas eigenlijk, want dan had ik die knaagdieren wel veel sneller gevangen,' zei hij en hij keek Lewis rustig aan. Maar Lewis wist het zeker, dat was het beest die hij had ontmoet. Hij snapte niet hoe hij zijn gedaante kon verwisselen, maar er was vast wel een trucje voor. Het moest. `En slecht liegen kan je ook,' mompelde hij. Hij was niet in de stemming om dingen toe te geven. `Wat moet je eigenlijk met al die konijnen? Zo veel kan je er niet op eten, ook niet als beest zijnde.' Hij keek hem uitdagend aan alsof hij wilde zeggen: Geef het nou maar gewoon toe. Ik weet het.

darren criss. @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Rai

Rai


Aantal berichten : 99

My Character
Age: 19
Partner: What??? You'er serieus!
Status: Lost it all, but dont f*ck with me!

Oh hell no! (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh hell no! (open)   Oh hell no! (open) Icon_minitimeza maa 01, 2014 3:46 pm

Hm, dit mens was niet zo snel om de tuin te lijden. Rai grinnikte en zetten de val opnieuw voor een volgende prooi. ‘Zeg dat jij andere niet vertrouwt wil nog niet zeggen dat je in iedereen een beast moet zien. Nou, ik moet eerlijk zijn die piraten kunnen soms wel als beesten vechten!‘ zei Rai en stond weer op. Hij liep een stukje naar hem toe, maar halverwegen stopte hij. ‘Die konijnen zijn niet voor mij alleen. Ik heb ook een gezin te onderhouden. ‘ zei Ai en dach na. Het was niet zo gek. Die bondjes kon hij misschien als tasjes bij de mensen verkopen?‘[/b] Ach ja ddat bond kan nog vermaakt worden voor van alles en nogwat.‘[/b] grinnikte Rai en bleef rustig wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis Blackwood

Lewis Blackwood


Aantal berichten : 174

My Character
Age: As old as I want myself to be (16 years)
Partner: No
Status: Piss off

Oh hell no! (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh hell no! (open)   Oh hell no! (open) Icon_minitimewo maa 05, 2014 5:54 pm

Lewis Blackwood
Life is too short to be following the rules


Lewis zag hoe de persoon een nieuwe val uitzette. ‘Zeg, dat jij andere niet vertrouwt wil nog niet zeggen dat je in iedereen een Beast moet zien. Nou, ik moet eerlijk zijn, die piraten kunnen soms wel als beesten vechten!‘ Hij knikte langzaam. De persoon had sterke argumenten dat hij geen Beast was, maar Lewis' gevoel sprak het tegen. De man stond op en liep een stukje naar hem toe. `Die konijnen zijn niet voor mij alleen. Ik heb ook een gezin te onderhouden.' Ja, dat kon. Lewis besloot te doen alsof hij de man geloofde, maar in zijn achterhoofd zijn eigen mening hield. `Ach ja dat bond kan nog vermaakt worden voor van alles en nog wat,' grinnikte de persoon. `Natuurlijk, natuurlijk,' mompelde Lewis afwezig. `Ik geloof je.' Hij keek naar de wolken die langzaam voorbij zeilden. Hij zou nog een lange tijd uit New Albion moeten blijven, dat was zeker.

OOC: Sorry, flutpost

darren criss. @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Rai

Rai


Aantal berichten : 99

My Character
Age: 19
Partner: What??? You'er serieus!
Status: Lost it all, but dont f*ck with me!

Oh hell no! (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh hell no! (open)   Oh hell no! (open) Icon_minitimewo maa 05, 2014 8:37 pm

Rai merkte dat die Blackwood zich niet zo gemakkelijk liet bedotten, maar net deed alsof hij Rai geloofde. Dat kon je gemakkelijk aan zijn stem horen. Maar Rai was ook niet dom en haalde zijn schouders op. Die jongen mocht proberen uit te vissen of hij nog steeds een beast was. In deze vorm was hij niet meer dan een mens. Niet dat het niet handig was. Hij draaide zich bij en zag nog net hoe die gast naar de wolken keek. Een teken dat hij problemen had en dat kon Rai wel amuseren. Dat was lastiger dan sommige konden bevatten, maar desalniettemin. 'In morrison zal je geen rust vinden knul. Daar heb je meer herrie dan in New albion. Tenzij je daarnaar opzoek bent natuurlijk. ' zei Rai en grijnsde even breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis Blackwood

Lewis Blackwood


Aantal berichten : 174

My Character
Age: As old as I want myself to be (16 years)
Partner: No
Status: Piss off

Oh hell no! (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh hell no! (open)   Oh hell no! (open) Icon_minitimeza maa 08, 2014 8:18 am

Lewis Blackwood
Life is too short to be following the rules


'In Morristown zal je geen rust vinden knul. Daar heb je meer herrie dan in New Albion. Tenzij je daarnaar opzoek bent natuurlijk,' zei de man. Hoe kon die gast dat nou weer weten? Lewis schudde zijn hoofd. Er was vast niet meer herrie in Morristown, dat wist hij zeker, hoewel hij daar nog nooit geweest was. Het was toch immers kleiner dan New Albion? Toen realiseerde hij zich dat Morristown een piratenstad was. Dus die gast had waarschijnlijk toch gelijk. Lewis zuchtte. `Daar kan ik maar op één manier achter komen,' antwoordde hij.

darren criss. @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Rai

Rai


Aantal berichten : 99

My Character
Age: 19
Partner: What??? You'er serieus!
Status: Lost it all, but dont f*ck with me!

Oh hell no! (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh hell no! (open)   Oh hell no! (open) Icon_minitimeza maa 08, 2014 12:34 pm

Rai wist dat het een wilde gok was, want hij kon natuurlijk niet weten of Blackwood wel naar de piratenstad ging, maar Rai zag hoe die knaap reagerede. Zijn blik ging naar Blackwood en hij glimlachte op zijn woorden. 'Als je dat wilt met je hetzelf weten. Dat zijn verder jouw zaken. zei Rai en stapte van de val weg. Die zou voorlopig weg even liggen zonder te veel op te vallen voor een guards oog tenminste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis Blackwood

Lewis Blackwood


Aantal berichten : 174

My Character
Age: As old as I want myself to be (16 years)
Partner: No
Status: Piss off

Oh hell no! (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh hell no! (open)   Oh hell no! (open) Icon_minitimezo maa 09, 2014 5:50 pm

Lewis Blackwood
Life is too short to be following the rules


'Als je dat wilt met je het zelf weten. Dat zijn verder jouw zaken,' zei de man. Lewis zuchtte. Hij moest maar weer eens gaan. De Stad der Piraten wachtte op hem. Hij keek nog even rond voordat hij bars tegen de man zei: `Het zijn inderdaad mijn zaken. En nu moet ik weer verder.'
Hij draaide zich om en liep weg, de heuvel op, richting Morristown. Dat van die Guard zat hem nog steeds dwars. Hij hoopte dat die gast niet overgeplaatst zou worden.

OOC: Na jouw post (als je dat wil doen) denk ik dat het het einde van het topic is

darren criss. @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Oh hell no! (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh hell no! (open)   Oh hell no! (open) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh hell no! (open)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» What the hell happend!!!
» Like Hell [&Avalyn Thompson]
» No, I'm not doing anything {open}
» I'm just walking, yah know {OPEN}
» Let me think about it {OPEN}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Hope :: ♠ Forrester Island :: The hills-
Ga naar: