New Hope
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 {Feest} Springtime

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lewis Blackwood

Lewis Blackwood


Aantal berichten : 174

My Character
Age: As old as I want myself to be (16 years)
Partner: No
Status: Piss off

{Feest} Springtime Empty
BerichtOnderwerp: {Feest} Springtime   {Feest} Springtime Icon_minitimedo maa 27, 2014 6:06 pm

Lewis Blackwood
Life is too short to be following the rules


Toen Lewis rondkeek op het volle plein zag hij allemaal artiesten; een jongleur die met 10 ballen jongleerde, een vuurspuwer, een groepje kinderen die samen aan het dansen waren en zo geld ophaalden, een man die een gokspel beheerde en nog veel meer. Ook zag hij mensen van over heel Forrester Isand die naar dit speciale feest waren gekomen. De enige reden dat hij er was, was omdat het dan een stuk makkelijker was om iets te stelen. Hij haatte lente. Hij haatte blijdschap. Hij haatte feesten. Maar het meest van allen haatte hij mensen die vrolijk aan het doen waren op een lentefeest. Ugh, vreselijk. `Hey jongeman! Jij wil vast wel een gokspelletje wagen, hè?' De man achter de gokmachine keek hem vriendelijk aan. `Ga anderen maar proberen te bedriegen, maar mij niet,' siste Lewis. Het gezicht van de man betrok. `Nou, dan niet, hè.' Hij riep alweer iets naar een andere jongen.

darren criss. @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Crow Anthem

Crow Anthem


Aantal berichten : 20

My Character
Age: 10 years old
Partner: No! why do you think that you are my friend.
Status: Being a child with dreams and make my life happy.

{Feest} Springtime Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Feest} Springtime   {Feest} Springtime Icon_minitimeza apr 05, 2014 9:39 am

Crow liep rustig over de straaten en merkte wat kraampjes op in de verte, hij zag er een jonge lopen zonder enig idee wat de gast aan het doen was. Crow kreeg een snelle vluche blik en liep op de jonge af, hij was 3 jaar ouder dan hem dat kon hij wel herkennen, `Hey jongeman! Jij wil vast wel een gokspelletje wagen, hè?' sprak de jonge vlot eerst leek het wel dat het goed zou gaan maar dan. `Ga anderen maar proberen te bedriegen, maar mij niet,' siste de jonge tegen de gene die achter de kraam stond. `Nou, dan niet, hè.' Crow zag hoe de jonge weg liep en staarde hem na en ging naar de gene die voor het kraampje stond, "sorry mijn broer is een beetje gek dus trek er niks van aan." zei Crow vriendelijk. He die jonge weet toch niet dat het een leuge was maar oké De man achter de kraam knikten. Crow keek de man achterdochtig aan en zei minachtig 'Ik zou graag een spel willen spelen als het kan? Maar wel 1 potje gratis als het kan want ja ik probeer iets te verdienen voor mijn broer.' ginnikte Crow, de man knikte maar wel met tegen zin. Crow kreeg een glimlach en liep naar de machine, hij staarde de man aan en daarna weer terug. Stiekem pakte Crow een schroeve draaier en draaide iets om en begon het spel te spelen, hij verloor maar omdat hij het open had gedraait met zijn schroever draaier nam hij het geld uit de automaat mee en liep naar de kraam uit nadat hij de schroef weer dicht had gedraait. Crow liep naar de man en zei "jammer ik had verloren maar ik zie verliezen ook als winnen bedankt dat ik het mocht spelen." zei hij vriendelijk, de man knikte terug. Crow merkte iets op Die Jonge?! Hij rende achter de jonge aan die hij eerder had gezien, met zijn geld zakje die hij met al het geld uit de automaat had gepikt. Crow liep uiteindelijk naast de jonge en zei "Hey ik ben Crow en jij bent...?" vroeg Crow hijgend en duwde de geld zak in de jonges handen. "dit krijg je nog van me omdat ik zie dat je arm bent net zo als ik, ik jaag wat word gezocht en nooit gepakt geweest en jij? zei Crow uitdaagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis Blackwood

Lewis Blackwood


Aantal berichten : 174

My Character
Age: As old as I want myself to be (16 years)
Partner: No
Status: Piss off

{Feest} Springtime Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Feest} Springtime   {Feest} Springtime Icon_minitimeza apr 05, 2014 3:24 pm

Lewis Blackwood
Life is too short to be following the rules


Achter hem hoorde Lewis rennende voetstappen. Hij wist dat het voor hem was, zonder dat hij begreep waarom. Hij wist het gewoon. Langzaam draaide hij zich om en zag een jongen, niet ouder dan tien, op hem af komen. Hij had een geldbuidel bij. `Wat?' vroeg Lewis onbeleefd. Hij had geen zin in een gesprek met een kleine jongen. Eigenlijk niet een gesprek met iemand in het algemeen. `Hey, ik ben Crow, en jij bent...?' vroeg de jongen hijgend. Het bleef even stil. `Blackwood,' antwoordde Lewis  nors. Het had geen zin om zijn voornaam te zeggen. Blackwood moest maar genoeg zijn. Hij voelde hoe de andere jongen de geldbuidel in zijn handen duwde. `Dit krijg je nog van me, omdat ik zie dat je arm bent, net zoals ik. Ik jaag wat, word gezocht en nooit gepakt geweest. En jij?' Verward keek hij naar de jongen voor hem. Hij was zijn naam nu alweer vergeten. Was het Cow? Wrow? Toen schoot het hem weer te binnen. De jongen tegenover hem heette Crow. Hij realiseerde zich wat een domme naam dat was. `Dat gaat jou helemaal niets aan, kleintje.' Lewis stond in tweestrijd. Hij wou het geld houden, zodat hij nieuwe kleren en eten kon kopen, maar aan de andere kant hoefde hij het niet. Niet van die peuter tegenover hem. `Laat me gewoon met rust.'

darren criss. @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Crow Anthem

Crow Anthem


Aantal berichten : 20

My Character
Age: 10 years old
Partner: No! why do you think that you are my friend.
Status: Being a child with dreams and make my life happy.

{Feest} Springtime Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Feest} Springtime   {Feest} Springtime Icon_minitimema apr 07, 2014 12:07 pm

Crow staarden met een rustige naar de jonge die ouder da hem was en wist niet hoe oud. `Wat?' antworde de jonge, Crow staarde uitdagend naar de jonge en sprak "en wat doe je hier dan als bijna niemand je mag? Meeste mogen mij niet omdat ik dinge steel, maar somige mogen me weer wel maar dat is hoe het is." Crow leude op een talfel van een markt, `Blackwood,' zei de jonge net zo als altijd onbeleeft. Crow sloot zijn ogen en kreeg een grijns en zei "neem gewoon het geld aan door jouw kom ik er aan.. Dus neem." Crow duwde het geld in Blackwoods handen en stook daarna zijn handen in zijn zak, hij staarde naar de markten en naar de drukte. `Dat gaat jou helemaal niets aan, kleintje.' sprak Blackwood geïriteerd. Crow kreeg een genipige glimlach, hij keek blackwood aan en draaide zich al weg. Hij deed zijn handen achter zijn hoofd en voelde zijn schoene nogal knellen, hij sloot weer zijn ogen en voelde de zachte lente bries langs hem gaan. `Laat me gewoon met rust.' Crow knikte en liep weg en stak even zijn arm omhoog van een teken dat hij weg ging, hij keek langs de markten wat hij nu zou kunnen doen. Hij keek minachtig naar alle mensen, hij zag er niet echt vergeleken hun goed gekleed uit maar dat boeide hem niet. Crow sloot zijn ogen en rook de lekere geur van snoep, hij staarde op en ging langs de kraam om stiekem wat snoep te pikken en in zijn zak te stopen niemand had het door. Hij merkte iemand op die al riep 'Hey die jongen stool wat!". Crow rolden met zijn ogen en staarde de gene aan en riep "Zomaar iemand slecht beschuldigen he?! en dat doe je een kind nog aan? hoe kon je!" Crow keek uitdagend en genipig naar de gene, al gauw zag hij een bewaker langs komen die al naar hem wees. Crow voelde zich nogal ongemakkelijk en begon op de vlucht te slaan, hij liep over de straten heen en merkte Blackwood weer op de altijd chargarijnige jonge. Hij sprong via een marktje over Blackwood heen en riep "Fijn om zaken te doen Blackwood!" riep hij hem na. Na een tijdje merkte Crow dat er geen bewakers meer waren en ging even op een park bankje zitten wachten en staren naar wolken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis Blackwood

Lewis Blackwood


Aantal berichten : 174

My Character
Age: As old as I want myself to be (16 years)
Partner: No
Status: Piss off

{Feest} Springtime Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Feest} Springtime   {Feest} Springtime Icon_minitimewo apr 16, 2014 4:40 pm

Lewis Blackwood
Life is too short to be following the rules


Crow liep weg, zijn hand opstekend ten teken dat hij weg ging. Lewis zuchtte opgelucht. Man, wat was die jongen irritant. Hij stopte de geldbuidel in zijn zak en liep verder. Wat zou hij met het geld gaan doen? In ieder geval eten kopen. Maar dat kon hij hier ook gewoon stelen. Nieuwe kleren? In die hij nu aan had zaten al gaten. Misschien kon hij het bewaren voor later, maar dan had hij de kans beroofd te worden en dan was alles weg. Hm... De keuze was moeilijker dan hij had gedacht. Ineens hoorde hij iemand aan komen rennen. Het was Crow. De jongen werd achterna gezeten door een aantal Guards. Lekker voor hem, dacht Lewis. Crow rende naar een kraampje en op dat moment realiseerde de oudere jongen zich dat hij over hem heen ging springen. Met een kreet liet hij zich op de grond vallen en hij voelde de wind langs zijn haren blazen toen Crow over hem heen sprong. `Fijn om zaken te doen, Blackwood!' Woede laaide in Lewis op. Die jongen was echt irritant, zeker nu hij bijna op hem was gesprongen. `Sodemieter een heel eind op!' riep hij de rennende jongen na. Lewis stond op en klopte zijn kleren af. Zo, en nu eens kijken wat deze stomme markt nog meer in petto had voor hem.


darren criss. @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





{Feest} Springtime Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Feest} Springtime   {Feest} Springtime Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Feest} Springtime
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Hope :: ♠ New Albion :: The market-
Ga naar: