New Hope
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 I'm lost, so what?! (open)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Emmeline Kensmey
Admin
Emmeline Kensmey


Aantal berichten : 605

My Character
Age: 18 long years
Partner: No. Just, no.
Status: Still a pirate

I'm lost, so what?! (open) Empty
BerichtOnderwerp: I'm lost, so what?! (open)   I'm lost, so what?! (open) Icon_minitimezo apr 20, 2014 3:33 pm

De avond viel. Niet de beste tijd om in deze lugubere straat te zijn. Emmeline keek naar de donkere hemel. Hoe was ze in Calypso's naam hier gekomen? In gedachten liep ze weer door New Albion. Ze was nooit goed geweest met steden. Nog een reden waarom ze liever op zee was dan op het land. Op zee zijn er geen rare steegjes waar je de weg kwijt kan raken. Het is een open vlakte, meer niet.
Emmeline schrok op van een geluid. Twee dronken mensen kwamen vanuit de schaduw op haar afgelopen.'Jij benneen leuke dame,' lalde de een. De ander leunde zwaar op zijn vriend. Toen ze halverwege de straat waren gleed de een uit en nam de ander mee in zijn val. Vol walging keek Emmeline naar de twee mannen. 'Nee. Nee, dat ben ik niet,' zei ze kil en ze liep verder.Op dronken mensen zat ze niet te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://path-of-destiny.actieforum.com
 
I'm lost, so what?! (open)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rai I Lost my memory!
» Lost forever
» Let me go {OPEN}
» Let me think about it {OPEN}
» Oh please, no! {OPEN}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Hope :: ♠ New Albion :: The streets :: The Dark Street-
Ga naar: