New Hope
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Piss off! {Avalyn}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lewis Blackwood

Lewis Blackwood


Aantal berichten : 174

My Character
Age: As old as I want myself to be (16 years)
Partner: No
Status: Piss off

Piss off! {Avalyn} Empty
BerichtOnderwerp: Piss off! {Avalyn}   Piss off! {Avalyn} Icon_minitimewo jan 15, 2014 6:09 pm

Stil keek Lewis naar alle mensen die voorbij liepen. Ze deden boodschappen voor misschien wel een diner voor die avond. Of om een feestje te vieren. Of omdat er iemand op bezoek zou komen die belangrijk was. De jongen walgde van het idee alleen al van al die dingen. Hij had al in geen lange tijd een diner gehad of een feestje gevierd. Want waarom zou hij een feestje vieren? Zijn verjaardag was nou niet echt iets wat hij wou vieren.
Lewis hoorde hoe zijn maag begon te knorren en schudde zijn hoofd. Hij had geen zin om iets te stelen, maar ja, hij had toch honger. Nonchalant liep hij naar het dichtstbijzijnde groentekraampje. Er lag van alles en nog wat. Links in de hoek stond een grote mand gevuld met sappige appels. Hij pakte er een en wreef hem op op zijn mouw. De handelaar zag dat en zei bars: `Aangeraakt is kopen, jongen.' Lewis schudde zijn hoofd en nam een hap. Het was link om dat hier te doen, maar die man had hem toch al door. En er waren nog vele andere kraampjes waarbij hij hetzelfde zou kunnen doen.
De appel was sappig en smaakte zoet. De handelaar keek Lewis woedend aan. `Kopen. Nu.' De jongen begon weg te lopen. `Hé! Staan blijven! Guards! Guards! Houd de dief!' Nu zette hij het op een lopen. Even later dook hij een steegje in, niet ver van de markt. Hier zouden ze hem vast niet vinden. Hij nam nog een hap. Het was een goede appel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalyn Thompson

Avalyn Thompson


Aantal berichten : 37
Leeftijd : 24

My Character
Age: 17
Partner: And we'll be burning up like neon lights
Status: -

Piss off! {Avalyn} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piss off! {Avalyn}   Piss off! {Avalyn} Icon_minitimevr jan 17, 2014 4:53 pm



Het meisje deed net haar kraampje dicht. Ze had altijd een goede winst, als fruit en soms ook sieraden verkoper. Als ze genoeg had probeerde ze voor een goedkoop prijsje een goede deal te sluiten voor sieraden. En die verkocht ze dan voor veel meer geld. Daardoor had ze het momenteel niet moeilijk. Ze gebruikte haar geld slim, natuurlijk heeft ze half haar leven alleen gewoond. Nadat haar vader haar moeder had gedood en verdwenen was heeft ze het alleen moeten doen. Maar het is aardig gelukt. Ze was nooit echt bestolen geweest. Misschien een of andere piraat die al iets gestolen heeft. Maar ze zat nogal fel in het zicht. Een plek met veel guards. De piraten gaan eerder voor de afgelegen kraampjes of een met een slecht oplettende verkopen. Er waren ook mensen die het gewoon lekker bij het eerste kraampje deden dat ze zagen. Het verbaasde Ava ook niks toen er weer een jongen begon te lopen en er iemand riep om guards. Ze kende de verkoper… Het was nogal een chagrijnige man die twee kinderen had. Ze kende ze omdat die kinderen altijd naar haar sieraden kwamen kijken. Meestal kregen ze niks omdat hij ze te duur vond. Avalyn liep naar de man en gooide hem twee muntstukken toe. ‘Ik betaal wel voor hem,’ zei ze. Het was niet dat ze aardig wou doen. Ze vond het gewoon vervelend dat die guards hier iedereen omver gooide. Terwijl ze de steler toch niet zullen vangen. Want als ze hem eenmaal hebben is de appel al op. En nou dan kun je ze niet beschuldigen. De man keek haar aan en pakte te muntstukken. ‘Ken je hem of zo?’ vroeg hij nogal wantrouwig terwijl hij testen of de munten echt waren. Hij mocht haar niet omdat ze een concurrente was. Sinds haar kraam verkoopt hij slechter. ‘Nee,’ zei ze nogal simpel. Maar hij wuifde me weg toen hij eindelijk door had dat de munten wel degelijk echt waren. Ava liep weg terwijl haar oren nog opvingen hoe de man de guards uitlegde dat ze niet meer nodig waren. Ava keek rond op de markt. Het was altijd zo een oproer als ze zeiden dat er gestolen was. Iedereen was zo opgefokt dan. Daarom had ze het gedaan. Ze liep van het drukste stukje af. Je zag altijd het aantal mensen verschrikkelijk hard afnemen. Ze liep nog verder tot ze ergens kwam waar een steegje was dat niemand opmerkte. Toen ze juist voorbij dat steegje kwam stopte ze abrupt. Het verwonderde haar niet toen ze de jongen zag. ‘Denk je dat guards je hier niet zullen vinden?’ sprak ze nogal nonchalant. Ze keek de jongen aan en liep dichter, ‘het is niet dat ze je nog zoeken.’

Ik hoop dat je er iets mee kunt :')

Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis Blackwood

Lewis Blackwood


Aantal berichten : 174

My Character
Age: As old as I want myself to be (16 years)
Partner: No
Status: Piss off

Piss off! {Avalyn} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piss off! {Avalyn}   Piss off! {Avalyn} Icon_minitimezo jan 19, 2014 4:23 pm

`Denk je dat guards je hier niet zullen vinden?' Lewis keek op en zag een meisje van rond zijn leeftijd staan. Hij schudde zijn hoofd. `Neh, niet echt. Er is toch geen bewijs,' antwoordde hij terwijl hij nog een hap nam en de appel weggooide. Het meisje liep de steeg in. `Het is niet dat ze je nog zoeken.' Dat verbaasde hem, maar hij liet het niet merken. Nonchalant leunde hij tegen de muur. `Nee, tuurlijk niet, daar heb jij wel voor gezorgd. En nu moet ik jou zeker bedanken?' De link had hij al snel gelegd, want hij was niet dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalyn Thompson

Avalyn Thompson


Aantal berichten : 37
Leeftijd : 24

My Character
Age: 17
Partner: And we'll be burning up like neon lights
Status: -

Piss off! {Avalyn} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piss off! {Avalyn}   Piss off! {Avalyn} Icon_minitimezo jan 19, 2014 5:11 pm



Ze keek naar de jongen terwijl hij zijn hoofd schudde. `Neh, niet echt. Er is toch geen bewijs,' sprak hij tegen haar. Avalyn trok een wenkbrauw op terwijl de jongen een laatste hap nam en de appel weggooide.  Hij leunde tegen de muur terwijl zij hem nogal droogjes aankeek. `Nee, tuurlijk niet, daar heb jij wel voor gezorgd. En nu moet ik jou zeker bedanken?’ zei hij tegen haar. Hij wist dus dat ze de Guard weg had gekregen. ‘Wie heeft iets van bedanken gezegd?’ vroeg ze toen bot. ‘Je bent me wel  munten schuldig,’ zei ze toen droog. Alhoewel ze twijfelde of de jongen het wel bij zich had. Als hij die appel op het drukste stuk ging stelen… Dat leek echt wel wanhopig. ‘Maar ach, sommige mensen kunnen zelfs dat regelen,’ zei ze toen om het nog leuk te houden. Anders had ze die twee muntstukken verspild.  Haar bruine ogen keken naar achter.  Het steegje was helemaal leeg. Enkel lag er hier en daar op vuilnis op de grond. Mensen gooien het zomaar ergens omdat ze precies niet weten wat een vuilbak is. Avalyn was uit zichzelf opgegroeid, maar had wel degelijk manieren geleerd. Oke, ze gebruikt ze niet altijd. Maar zoiets zielig als je vuilnis op de grond gooien terwijl er twee meter verder een vuilnis bak staat doet ze niet.

Lewis Blackwood • The Market
Sorry, hij's een beetje klein.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis Blackwood

Lewis Blackwood


Aantal berichten : 174

My Character
Age: As old as I want myself to be (16 years)
Partner: No
Status: Piss off

Piss off! {Avalyn} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piss off! {Avalyn}   Piss off! {Avalyn} Icon_minitimewo jan 22, 2014 5:33 pm

`Wie heeft iets van bedanken gezegd?' vroeg het meisje bot. Lewis schudde zijn hoofd, maar gaf geen antwoord. `Je bent me wel munten schuldig,' ging ze droog verder. Nu zuchtte hij. Hij had helemaal geen zin om haar te betalen. Niet dat hij geen geld bij zich had, maar de zin om het uit te geven was er niet. Misschien had hij het later voor belangrijkere dingen nodig. `Ah, en raad eens waarom ik niet heb betaald voor die appel? En als ik niet voor een appel betaal, waarom zou ik dan een meisje betalen die beweert dat zij de Guards op afstand heeft gehouden? Misschien zijn ze nu naar me op zoek in een ander deel van New Albion. Alhoewel ik bijna zeker weet dat ze me niet zouden vinden, meisje die betaalt of niet,' reageerde hij droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Piss off! {Avalyn} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piss off! {Avalyn}   Piss off! {Avalyn} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Piss off! {Avalyn}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ►Avalyn Thompson ◄
» Like Hell [&Avalyn Thompson]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Hope :: ♠ New Albion :: The market-
Ga naar: