My Character Age: 18 long years Partner: No. Just, no. Status: Still a pirate
Onderwerp: Auditie hoge rangen wo jul 09, 2014 5:54 pm
Hoi Gast, Omdat Forrester Island nu zonder hoge rangen zit en het wel handig is met de verhaallijn, heeft het Team besloten om wat hoge rangen in de RPG te gooien. Natuurlijk zijn de eisen dat ze actief moeten worden gehouden, anders komen er nieuwe verkiezingen. We hebben gekozen voor maar een beperkt aantal rangen, omdat er dan minder inactief kunnen raken. Dit is een overzicht van alle hoge rangen die zullen komen: *Burgemeester van New Albion (en Morristown) *Dokter *Directeur van de fabriek *Leiders van de Beasts
Je moet even dit lijstje invullen om mee te doen. Natuurlijk mag het worden uitgebreid.
Onderwerp: Re: Auditie hoge rangen ma aug 04, 2014 4:46 pm
AANMELDING BURGEMEESTER
General
Name: Charles Lawrence Noah Solomon Gender: Male Orientation: Hetero Age: 35 yrs. Rank auditing for: Mayor
Outside Length: 1.80 meter (5 ft 9) Build: Tamelijk breed. Hair: Redelijk kort, golvend, donkerbruin haar, aan de voorkant langer dan aan de achterkant en een volle baard. Eyes: Grijsblauw Skin: Blank Clothing: Hij draagt nette, verzorgde kleding. Hij heeft niet heel veel verschillende of extreem dure outfits, maar hij komt graag netjes voor de dag en wil niet met gescheurde of vieze kleren vol gaten over straat.
Name: Lotje Age: 13 jr. RPG-experience: ong. 1 jr. Motivation: Ik vind New Hope een erg leuke website, en ik zal er zeker actief op blijven. Ik vind het ook heel erg jammer dat het de laatste tijd een stuk inactiever is (geworden). Ik wil daar graag verandering in brengen. Ook past het burgemeesterschap goed bij Noahs geschiedenis en karakter.