New Hope
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [Idea] Tijdelijk event

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Cora Alangail

Cora Alangail


Aantal berichten : 27

My Character
Age: 22
Partner: //
Status: In dire need of adventure.

[Idea] Tijdelijk event  Empty
BerichtOnderwerp: [Idea] Tijdelijk event    [Idea] Tijdelijk event  Icon_minitimezo sep 28, 2014 11:00 am

Ik weet dat als newbie niet echt iets zinnigs te melden heb, maar er schoot me gisteren iets te binnen wat heel misschien wel tof kon zijn dus ik dacht ik gooi het er maar in.

Wat als er voor korte tijd een niet-fatale maar wel goed kutte ziekte uitbreekt of zo? Of wel fataal, depending on how sadistic we all feel.
Kan makkelijk met een handelsschip mee zijn gekomen of zo. Sommige chars zouden het dan op zich kunnen nemen zieken te helpen terwijl anderen bezig gaan met het zoeken van een genezing, tenzij het zichzelf oplost.

Now that I wrote it out I realize I totally did not think this through. meh, wilde het sowieso even delen, voor het geval iemand er iets mee kan. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmeline Kensmey
Admin
Emmeline Kensmey


Aantal berichten : 605

My Character
Age: 18 long years
Partner: No. Just, no.
Status: Still a pirate

[Idea] Tijdelijk event  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idea] Tijdelijk event    [Idea] Tijdelijk event  Icon_minitimezo sep 28, 2014 6:02 pm

Oeh, dat is wel een leuk idee! Heb alleen geen idee of het wel gaat werken als wij hier met z'n tweeën actief zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://path-of-destiny.actieforum.com
Emmeline Kensmey
Admin
Emmeline Kensmey


Aantal berichten : 605

My Character
Age: 18 long years
Partner: No. Just, no.
Status: Still a pirate

[Idea] Tijdelijk event  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idea] Tijdelijk event    [Idea] Tijdelijk event  Icon_minitimema sep 29, 2014 4:57 am

Zeker, we zouden het kunnen verweven in de verhaallijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://path-of-destiny.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Idea] Tijdelijk event  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idea] Tijdelijk event    [Idea] Tijdelijk event  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Idea] Tijdelijk event
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Idea] New Albion marine/leger
» Valentine event
» A horribel Christmas (event)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Hope :: ♦ General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: