New Hope
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

  нι∂αкα ηαяυѕєgαωα

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hidaka Narusegawa

Hidaka Narusegawa


Aantal berichten : 39

My Character
Age: 18
Partner: X
Status: Silence

 нι∂αкα ηαяυѕєgαωα Empty
BerichtOnderwerp: нι∂αкα ηαяυѕєgαωα    нι∂αкα ηαяυѕєgαωα Icon_minitimezo dec 29, 2013 7:28 pm



Naam: Hidaka Narusegawa
Leeftijd: 18
Geslacht: Vrouwelijk
Karakter:
           > Duister
           > Loyaal
           >Luisterend
           >Kalm
           >Levenloos
           >Behendig
           >Snel
         
Eventuele geschiedenis: Ze is als stads kind geboren. Haar ouders waren erg blij met haar. Haar vader was vaak weg. Hij was scientist. Hij was vaak weg. Ergens aan het rond zwerven in de straten. Als iemand er naar vraagde zei hij: 'Ik kom dan op frisse ideeën'. Met zo'n korte glimlach. Ik geloofde het volledig. Of hoe ik het ook kan zeggen...ik trapte erin. In al die tijd die hij uit huis besteden was hij bij, een vrouw. Hij loog tegen me. Tegen onze familie. Ik vergeef het hem nooit. Maar mijn moeder was sterk. Ze zorgde voor me. Goed ik leefde goed. De dag zou ooit komen dat ik voor mezelf moest zorgen, dat mijn moeder weg ging. Niet uit huis. Maar uit de wereld. Dood. En inderdaad toen ik 16 was, was ze opslag dood. Nu leef ik in haar huis. Ons huis. Door alle winterstormen heen. Zwerf soms tussen de straten, opzoek naar mezelf. Ik vertrouw niemand. Alleen mezelf.

Beroep: Commoner


 нι∂αкα ηαяυѕєgαωα 15euwea


Laatst aangepast door Caroline Blackbird op zo dec 29, 2013 7:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Geaccepteerd)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
нι∂αкα ηαяυѕєgαωα
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Hope :: ♦ General :: Character Introducing :: Geaccepteerde-
Ga naar: