My Character Age: 18 long years Partner: No. Just, no. Status: Still a pirate
Onderwerp: De artiestenlijst wo jan 01, 2014 5:10 pm
Hi Gast, Hier staat de lijst met alle artiesten die een prijs maken voor de winnende Steamer of the Month's. Als je gewonnen hebt met de SotM mag je hier kiezen wie je prijs moet maken en wat die persoon dan voor je moet maken. Als je één van de artiesten wilt zijn, moet je dit lijstje invullen.
Code:
[size=19][b][i]Ik wil een artiest zijn[/i][/b][/size] [b]Naam artiest:[/b] [b]Naam bekendste karakter:[/b] [b]Soort prijzen:[/b] [b]Een voorbeeld:[/b] (hierbij AUB niet doorverwijzen naar een shopje/topic/post)
Je moet dit lijstje invullen als je een SotM bent en een prijs wilt. Je hoeft overigens niet per see voor je winnende account een prijs aan te vragen.
Code:
[size=19][b][i]Ik wil een prijs[/i][/b][/size] [b]Naam artiest:[/b] [b]Welke prijs[/b] [b]Beschrijving voor prijs:[/b] [b]Eventuele extra:[/b]
Natuurlijk zijn er wel een paar regels zodat niet alles misloopt:
* Je mag alleen in dit topic posten als je je aanmeld als artiest, jezelf afwezig meld als artiest, je je prijs aanvraagt en de prijs zelf * Je mag één prijs per keer aanvragen * Probeer als artiest de prijs voor de volgende SotM af te hebben * Als je even niets kan maken, meld dat dan hier, zodat we afwezig achter jouw naam kunnen zetten * Vanaf nu is het ook mogelijk om als prijs 15 Ocher te vragen
Laatst aangepast door Emmeline Kensmey op di apr 15, 2014 6:05 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Yubel Admin
Aantal berichten : 220 Leeftijd : 25
My Character Age: ......... Partner: what do you think who i'm?! Status: Good but now you gonna die little mortal.
Onderwerp: Re: De artiestenlijst do jan 02, 2014 3:41 pm
Ik wil een artiest zijn Naam artiest: La laura [Laurierblad mag je me ook noemen] als je graag pokemon kijkt mag je me ook scyther, ik ben fan van die pokemon xD Naam bekendste karakter: Yubel duh Soort prijzen: tekeningen, gif setjes [alleen Youtube link hoef je me door te sturen] [duurt een half uur] Tekeningen laptop duren ontzetten lang [3 uur], tekenfilmpjes een [maand], setjes dood gewoon snel, gifs[annimaities], sheets, kaders, ik kan genoeg als je het zo ziet xD Een voorbeeld: (hierbij AUB niet doorverwijzen naar een shopje/topic/post)
Spoiler:
je kan wel lezen voor wie wie is denk ik en zien voor wie het is.
Jack Sparrow Captain
Aantal berichten : 224 Leeftijd : 23
My Character Age: 27 Partner: The rum, but it's always gone Status: Alive... Or not?
Onderwerp: Re: De artiestenlijst do jan 02, 2014 9:05 pm
Ik wil een artiest zijn Naam artiest: Dieuw~ Naam bekendste karakter: Jack Sparrow Soort prijzen: Ava's, Os'jes, Pf'jes, Kader-achtig-ding, tekeningen Een voorbeeld:
Ava's:
Os'jes:
Pf'jes:
Nog geen~
Kader-achtig-ding:
Jack Male • 27 • Captain
TEKST
Tekeningen:
Jack Sparrow Captain
My Character Age: 27 Partner: The rum, but it's always gone Status: Alive... Or not?
Onderwerp: Re: De artiestenlijst zo jan 12, 2014 6:50 pm
Ik wil een prijs Naam artiest: La Laura Welke prijs: Een tekening Als het te moeilijk is mag het ook wel wat anders xP Beschrijving voor prijs: Jack die op de Pearl staat aan het stuur (: Eventuele extra: Ik hoop dat het nog mag (;
Yubel Admin
My Character Age: ......... Partner: what do you think who i'm?! Status: Good but now you gonna die little mortal.
Onderwerp: Re: De artiestenlijst zo jan 12, 2014 6:57 pm
ik ga ermee aan de slag
EDID: je hebt je prijs in je PM
Rosemary Sparrow
Aantal berichten : 156 Leeftijd : 23
My Character Age: 3 jaar Partner: - Status: Lost and found
Onderwerp: Re: De artiestenlijst wo feb 05, 2014 4:54 pm
Ik wil een artiest zijn Naam artiest: Lotjuuuh Naam bekendste karakter: Rosemary Soort prijzen: Tekeningen :3 Een voorbeeld:
Spoiler:
Ik heb grijze potloden, kleurpotloden, veegkrijt, verf en stiften tot mijn beschikking, indien je daar nog enige voorkeur voor hebt, vermeld het ook even C:
Emmeline Kensmey Admin
Aantal berichten : 605
My Character Age: 18 long years Partner: No. Just, no. Status: Still a pirate
Onderwerp: Re: De artiestenlijst wo feb 05, 2014 5:16 pm
Ik wil een prijs Naam artiest: Laura/Yubel Welke prijs Tekening laptop Beschrijving voor prijs: Emmeline Eventuele extra: Je kan haar voor een groot gedeelte zien in haar Profiel (Klik) en AVA + OS
Yubel Admin
Onderwerp: Re: De artiestenlijst wo feb 05, 2014 6:26 pm
Waarom van mij, waarom! XD ik zal er aan werken
btw: ben jij wel steamer of the month geweest?
Will Turner Captain
Aantal berichten : 197
My Character Age: 22 Partner: The ship and the seas, best partners I've ever had Status: Overthinking why people are so fucking stupid sometimes
Onderwerp: Re: De artiestenlijst za maa 01, 2014 3:23 pm
Ik wil een prijs Naam artiest: Dieuw Welke prijs Een kader Beschrijving voor prijs: Just Will Turner (= Eventuele extra: Neujj
Rose I. Carter Guard
Aantal berichten : 64 Leeftijd : 24
My Character Age: 19 Partner: I cried out, with no reply. Status: You take Beauty from my pain.
Onderwerp: Re: De artiestenlijst zo maa 02, 2014 8:48 am
Ik wil een prijs Naam artiest: La Laura || Yubel Welke prijs Sheet Beschrijving voor prijs: Avalyn Thompson sheet ;3
Pics:
Eventuele extra: /
Jack Sparrow Captain
Onderwerp: Re: De artiestenlijst zo maa 02, 2014 10:12 am
My Character Age: 19 Partner: I cried out, with no reply. Status: You take Beauty from my pain.
Onderwerp: Re: De artiestenlijst zo maa 02, 2014 9:41 pm
omfgg, naaiiisss ;o <3
Caroline Blackbird
Aantal berichten : 178 Leeftijd : 24
My Character Age: 17 years Partner: xxx Status:
Onderwerp: Re: De artiestenlijst di maa 04, 2014 7:41 pm
Ik wil een artiest zijn Naam artiest: Dani Naam bekendste karakter: Caroline Blackbird Soort prijzen: Setjes, Postsheets, kaders, blends. Een voorbeeld:
:
Tekst
Ik heb een shopje, maar ik doe hier langer over. En maak er meerdere. Als je aanvraagt geef ik je een hele lijst met postsheets waaruit je mag kiezen en een setje. ^^ Gewoon omdat ik bewerken zo ongelofelijk leuk vind. :3
Yubel Admin
Onderwerp: Re: De artiestenlijst ma apr 07, 2014 9:26 am
* Ik wil een prijs Naam artiest: Welke prijs Rozemary Beschrijving voor prijs: tekening boor Yubel Eventuele extra: doe je best en neem je tijd
Lewis Blackwood
Aantal berichten : 174
My Character Age: As old as I want myself to be (16 years) Partner: No Status: Piss off
Onderwerp: Re: De artiestenlijst wo apr 16, 2014 4:01 pm
Ik wil 15 Ocher voor Lewis En dan ga ik zo op Emmie en geef ik het hem XD
Rosemary Sparrow
Aantal berichten : 156 Leeftijd : 23
My Character Age: 3 jaar Partner: - Status: Lost and found
Onderwerp: Re: De artiestenlijst di apr 22, 2014 4:55 pm
Yubel:
Sorry, beetje groot
Yubel Admin
Onderwerp: Re: De artiestenlijst di apr 22, 2014 4:57 pm