New Hope
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [Gz] My Darling

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Goliath

Goliath


Aantal berichten : 36
Leeftijd : 22

My Character
Age: Unkown
Partner: I have killed her...
Status: Depressed

[Gz] My Darling Empty
BerichtOnderwerp: [Gz] My Darling   [Gz] My Darling Icon_minitimevr jan 03, 2014 10:15 am

Met grote passen rende een schim door de straten van New Albion. Het was laat, en de zon was al bijna helemaal onder. Elke stap van het wezen veroorzaakte lichte trillingen in de stad. Als de schaduw voorbij kwam sloten alle Commoners snel hun luiken en deuren. Sommige renden met angst meteen richting de schuilkelder. Andere bleven met opeengeklemde kaken en trillende handen in hun woonkamer zitten. Ze waren allemaal als de dood voor het beest; Goliath. Zijn grote tanden en klauwen maakte iedereen bang. Behalve één iemand. Één meisje, dat meer moed ha dan de rest van de stad. Met enkel een fakkel in haar hand versperde ze de weg van het beest. Vastberaden stond ze daar; haar hand naar voren gestoken, om hem te stoppen. Goliath minderde vaart toen hij haar zag. Een diep gegrom kwam uit zijn borstkas, maar het meisje bleef staan. 'Stop!', riep ze. 'Stop alsjeblieft.... Vader..'

Hey Gast,
Misschien had je het al door, maar Goliath heeft dus een dochter. De dag dat hij zijn vrouw vermoordde heeft hij haar ook in leven gelaten. Daarom zoek ik nu naar een speler van haar.

Ik heb wel een paar dingetjes voor haar karakter. Het moet een vastberaden en moedig meisje zijn. Ze is dapper en ook een tikkeltje brutaal. Als ze ontdekt wie haar vader is gaat ze hem zoeken. Uiteindelijk vind ze em, maar Goliath wijst haar af. Ze is dan erg beledigd. Maar Goliath deed het niet omdat hij miet van haar houdt, nee, maar omdat hij bang is. Voor wat hij kan doen. Toch blijft het meisje volhouden en terugkomen. De naam mag je zelf verzinnen. Leeftijd moet iets van 16 jaar zijn, liever niet jonger. Voor de rest mag je het helemaal zelf verzinnen. Graag wel een beetje een uitgebreide aanmelding, zodat ik weet hoe je haar gaat bespelen enzo. Als er meerdere mensen willen heb je dan ook natuurlijk meer kans (;

Aanmeldingen:
-Avalyn Tohmpson/Noa
--

Mvg, Dieuw aka Goliath


Laatst aangepast door Goliath op wo jan 08, 2014 8:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Sparrow
Captain
Jack Sparrow


Aantal berichten : 224
Leeftijd : 22

My Character
Age: 27
Partner: The rum, but it's always gone
Status: Alive... Or not?

[Gz] My Darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] My Darling   [Gz] My Darling Icon_minitimedi jan 07, 2014 12:35 pm

Niemand? :'(
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose I. Carter
Guard
Rose I. Carter


Aantal berichten : 64
Leeftijd : 24

My Character
Age: 19
Partner: I cried out, with no reply.
Status: You take Beauty from my pain.

[Gz] My Darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] My Darling   [Gz] My Darling Icon_minitimewo jan 08, 2014 3:34 pm

Als je iets wil veranderen zeg je het maar c: Beroep en geschiedenis staat er niet tussen omdat ik niet weet welk beroep je voor haar in gedachten zou hebben. En geschiedenis is gewoon je eigen verhaallijn.

Naam : Avalyn Thompson
Bijnaam : Ava
Leeftijd : 17
Uiterlijk :
Spoiler:
Innerlijk : Ava is moedig en laat zich niet snel doen. Ze vertrouwt niet direct iedereen. Net zoals, niet iedereen haar vertrouwt omdat ze niet altijd de aardigste is. Maar ze is iemand die haar naasten echt met haar leven beschermt. Ze vind het vreselijk om iemand te verliezen maar houd zich altijd sterk bij de anderen. Als ze alleen is kan ze het daar veel moeilijker mee hebben.
Post :
De bruine ogen glinsterde licht toen de maan zijn volle licht tussen de kruinen liet schijnen. Het meisje zag er bleek uit in het witte licht. Haar haar was rood en ze had maar een dun vestje aan die haar niet beschermde tegen de toenemende wind. Ze zat tegen een dikke den in kleermakers zit. Haar ogen staarden naar dezelfde plek, de maan. Zonder dat ze de maan zag. Ze was in gedachten verzonken. Al haar gedachten leiden altijd naar hetzelfde onderwerp. Wat ze ook deed, het bleef altijd maar terug vallen naar haar vader. Wanneer de volle maan in haar gedachten scheen kwam ze weer tot bezinnen. Ze trilde van de wind en kwam langzaam overeind. Ze probeerde haar hoofd erbij te houden toen ze haar laarsjes vooruit bracht in het kleine laagje sneeuw. De sneeuw kwam maar op bepaalde plekken. Omdat de naalden van de bomen bijna nooit vielen, kwam de sneeuw er niet tussen. Avalyn merkte dat de grond harder werd. Waardoor ze besefte dat ze weer op het stenen bospad liep. Ze stak hem over. Uit schrik dat ze iemand anders tegen zou komen, als ze dat nu had zou ze er amper bij kunnen zijn. De woorden van de ander zouden niet tot haar doordringen. Ze zouden door haar heen glijden en tussen de bomen verdwijnen. Alsof ze er nooit waren geweest. Maar eigenlijk moest ze niet bang zijn, niet veel mensen liepen in het holst van de nacht door het bos. Omdat ze angstig waren dat ze 'Beasts' tegen zouden komen. Dat was iets waar Avalyn dan mee kon leven. Want door haar eigen aderen stroomde bloed die ook door een van die beesten stroomde. Haar eigen vader. Het meisje trilde, ze zat alweer bij haar vader... Direct knipperde ze met haar ogen en probeerde de weg te onderscheiden. Ze kwam bij een dicht plek waardoor ze het zonder de schijn van de maan moest doen. Haar ogen waren redelijk snel gewend en aangepast aan het donker, nadat ze er even in had gewreven. Haar voeten drukte in het zand en lieten lichte voetstappen achter die de wind weer weg kon waaien. Maar de wind was licht geminderd. Dus hij kon niet tussen de bomen kruipen. Wat Avalyn goed vond, want de kou werd minder. Ze had geen haast om naar huis te gaan. Het liefst sliep ze in het bos. Maar dat was niet zo heel veilig. Haar ogen gingen langzaam omhoog, langs de boomstammen. In naaldbomen kon je niet echt goed klimmen. Dus dat idee was ook onmogelijk. Maar als ze naar huis ging moet ze via de stenen weg. En dat was momenteel het laatste wat ze zou doen. Uit Avalyn haar gesloten mond kwam een klein deuntje. Ze neuriede omdat ze niet in gedachten wou verzinken. Het was altijd hetzelfde wijsje dat ze maakte. Alles kwam altijd opnieuw en opnieuw terug. Na de zesde keer stopte ze abrupt met stappen. Haar lijf draaide een kwart. Ze slikte, ze kon echt maar beter naar huis gaan. Het was de stilte die haar terugriep. Die zei dat het veiliger was binnen. De stilte drukte teveel tegen haar. Normaal hield ze van de stilte, het was haar favoriete geluid. Maar nu, omdat ze niet wou denken, hielp het niet echt. Het maakte alles veel moeilijker dus haar laarzen brachten haar weer richting de stenen weg. Die ze zo snel mogelijk probeerde te volgen. Maar ze was stil, zodat ze voetstappen zou kunnen horen op de weg. En ook deze stilte drukte wee verschrikkelijk hard op haar.


Ik weet niet of mijn postjes altijd even lang zullen zijn, maar ik zal mijn best doen (: Ik wist niet of je een ontmoeting tussen de twee wou zien, maar als je wilt dat ik dat even post, zeg je het maar. ;3
Ik hoop dat het zo oke is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Goliath

Goliath


Aantal berichten : 36
Leeftijd : 22

My Character
Age: Unkown
Partner: I have killed her...
Status: Depressed

[Gz] My Darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] My Darling   [Gz] My Darling Icon_minitimewo jan 08, 2014 8:50 pm

Bedankt voor je aanmelding!
Wss ga ik dit weekend kiezen, als er dan nog niemand anders is word jij het gewoon (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose I. Carter
Guard
Rose I. Carter


Aantal berichten : 64
Leeftijd : 24

My Character
Age: 19
Partner: I cried out, with no reply.
Status: You take Beauty from my pain.

[Gz] My Darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] My Darling   [Gz] My Darling Icon_minitimedo jan 09, 2014 5:40 pm

Okayy (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Sparrow
Captain
Jack Sparrow


Aantal berichten : 224
Leeftijd : 22

My Character
Age: 27
Partner: The rum, but it's always gone
Status: Alive... Or not?

[Gz] My Darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] My Darling   [Gz] My Darling Icon_minitimezo jan 12, 2014 6:56 pm

Zoals ik had beloofd, ik heb gekozen!
Het was niet heel moeilijk, aangezien je de enige aanmelding was, maar toch gefeliciteerd Noa!
Je mag haar aanmaken, en wil je je dan even melden?
Mvg, Dieuw aka Goliath (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalyn Thompson

Avalyn Thompson


Aantal berichten : 37
Leeftijd : 24

My Character
Age: 17
Partner: And we'll be burning up like neon lights
Status: -

[Gz] My Darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] My Darling   [Gz] My Darling Icon_minitimema jan 13, 2014 4:12 pm

I like Ava, hehe ;3

Hier is ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Sparrow
Captain
Jack Sparrow


Aantal berichten : 224
Leeftijd : 22

My Character
Age: 27
Partner: The rum, but it's always gone
Status: Alive... Or not?

[Gz] My Darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] My Darling   [Gz] My Darling Icon_minitimema jan 13, 2014 6:44 pm

Great!
Zullen we dan maar een topicje doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalyn Thompson

Avalyn Thompson


Aantal berichten : 37
Leeftijd : 24

My Character
Age: 17
Partner: And we'll be burning up like neon lights
Status: -

[Gz] My Darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] My Darling   [Gz] My Darling Icon_minitimema jan 13, 2014 7:56 pm

Jaa, is goed, maar wat beroep moet ze zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Sparrow
Captain
Jack Sparrow


Aantal berichten : 224
Leeftijd : 22

My Character
Age: 27
Partner: The rum, but it's always gone
Status: Alive... Or not?

[Gz] My Darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] My Darling   [Gz] My Darling Icon_minitimema jan 13, 2014 8:26 pm

Maakt niet uit, het liefst gewoon Commoner (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalyn Thompson

Avalyn Thompson


Aantal berichten : 37
Leeftijd : 24

My Character
Age: 17
Partner: And we'll be burning up like neon lights
Status: -

[Gz] My Darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] My Darling   [Gz] My Darling Icon_minitimewo jan 15, 2014 12:12 pm

Maak jij topic? Dan doe ik de karakterkaart en meld ik me even aan bij Commoner ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Sparrow
Captain
Jack Sparrow


Aantal berichten : 224
Leeftijd : 22

My Character
Age: 27
Partner: The rum, but it's always gone
Status: Alive... Or not?

[Gz] My Darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] My Darling   [Gz] My Darling Icon_minitimewo jan 15, 2014 3:11 pm

Is goed, ik zal hem wel maken (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Gz] My Darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] My Darling   [Gz] My Darling Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gz] My Darling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Hope :: ♦ General :: Special Market :: Adoptions-
Ga naar: