Het was net nacht geworden de Talows vlogen rond en begonnen te fluiten. Chikorita zat buiten voor de Exploders hol te wachtten en had haar ogen gesloten, ze deed ze weer open en keek omhoog naar één ster die aan het stralen was. Chikorita keek ernaar, de koude wind ging over haar huid heen en ze sprak
'Alsjebliefd, ik heb een parkner nodig om een Exploder te worden, dat is mijn droom om te ondekken.' Chikorita sloot weer haar ogen en zei het nog een keer, langzaam liep ze over de trapen naar beneden en kwam langzaam op het gras terecht. Chikorita zocht langzaam naar een boom en klom erin en ging liggen slapen, het begon te regen Chikorita zuchtte even en trilden van de kouw en begon te slapen. Chikorita hoorde een harde knal uit de verte komen, waardoor ze uit de boom viel. Chikorita werd wakker en voelde even op haar kop of dat er iets was, er stroomde een beetje koud vies bloed uit. Chikorita zei
'auwwww.' ze keek de verte in en liep naar de plek waar het harde geluid uit kwam, het leek wel dat ze bij de stream uit kwam waar een klein meertje liep met stralend water. Chikorita keek rond, het had net geregend en alles was door en door nat. Chikorita keek rond en zag in de verte iets glimmen, het leek wel,
nee dat kan niet..dacht ze. Chikorita kwam steeds dichterbij en schrok en sprak
'het is......Een.......Pokemon.' Chikorita kreeg een glimlach maar snel verborg ze het en zei
'hallo leef je nog?' ze porde hem even,
'ummm kan....... je....... me....... horen......' Chikorita porde de pokemon nog een keer maar de pokemon stond nog steeds niet op, ze kwam op een ander idee en gaf de Pokemon een mep in de gezicht.
'auwww' zei de pokemon,
'waarom deed je dat?!' Chikorita keek op en sprak
'ik wist niet dat je zo'n knal kan overleven? Ben ik dit aan het verzinnen? ik word gek aaah!' De pokemon gaf haar een klap en sprak
'waar ben ik en wat the hell ben jij?!' Chikorita keek hem verward aan en sprak
'ik ben Yade dus een Pokemon net als jij.' De pokemon keek haar aan en sprak
'wat?! ik ben een mens, waar ben ik eigenlijk BTW?' Yade keek de pokemon aan en porde de pokemon nog eens,
'leef jij?' De pokemon keek Yade aan en sprak
'ja ik leef en waarom heb ik bruine poten?!' Yade keek de pokemon aan en sprak
'je bent een Eevee duh wat dacht je anders dat je een mens bent.' de Eevee rolden met haar ogen en sprak
'ja ik ben een mens, mijn naam is.......is.....Elisia en we zitten in het spel van mijn zusje Pokemon mystery Dungeon of zo iets dergelijks.' Yade keek Eevee aan en zei
'leuk om je te leren kennen Elisia, dit is geen spel.' Yade hielp Elisia omhoog en sprak
'wil je me helpen om een Exploder te worden, dan kan jij mijn parkner zijn.' Elisia keek Yade aan en sprak
'heb je daar bel te goed?' Yade dacht even na
wat in pokemons naam is bel te goed..... Yade knikte en zei
'jup.' Yade en Elisia liepen naar de Guild...