New Hope
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 The Endless Winter [&Emmeline Kensmey]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jack Sparrow
Captain
Jack Sparrow


Aantal berichten : 224
Leeftijd : 22

My Character
Age: 27
Partner: The rum, but it's always gone
Status: Alive... Or not?

The Endless Winter [&Emmeline Kensmey] Empty
BerichtOnderwerp: The Endless Winter [&Emmeline Kensmey]   The Endless Winter [&Emmeline Kensmey] Icon_minitimewo jan 22, 2014 5:15 pm


The problem is not the problem,
Its your attitude about the problem.
-Jack Sparrow

'Laat het zeil zakken!', brulde de Captain van de Black Pearl. Langzaam maar zeker voer zijn geliefde schip de haven van Morristown binnen. De Black Pearl rustte wel vaker in het kleine haventje. De wachters hadden dan ook ervaring met haar Captain, Jack Sparrow. Zo wisten ze ook dat het beter was om daar niet aan boord te gaan, en een uitzondering te maken wat betreft de controle. Lachend keek Jack naar de bange wachters in hun toren. Hij zwaaide even sarcastisch, maar concentreerde zich weer op zijn schip. 'Riemen in!', brulde zijn krachtige stem weer. 'En trossen los.'. Goedkeurend keek hij hoe zijn bemanning het schip vastmaakte aan de kade. Even knikte hij. Toen ging hij op de voorkant van de achtersteven staan, om zijn Crew toe te spreken. 'Mannen!', begon hij. Het werd stil op het dek. 'Zoals jullie misschien al merken is de winter bezig. Daarom ben ik van plan om een tijdje hier te blijven, in Morristown., even grinnikte hij door de luide kreun de een wacht op de steiger maakte. 'Jullie zijn vrij om te doen wat jullie willen. Maar haal niet teveel kattenkwaad uit, ik heb geen zin in problemen.', eindigde hij zijn verhaal. Enkele sneeuwvlokken vielen op zijn hoed. Bah. Sneeuw. Hij hield niet van sneeuw.

Voor Emmeline Kensmey~
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmeline Kensmey
Admin
Emmeline Kensmey


Aantal berichten : 605

My Character
Age: 18 long years
Partner: No. Just, no.
Status: Still a pirate

The Endless Winter [&Emmeline Kensmey] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Endless Winter [&Emmeline Kensmey]   The Endless Winter [&Emmeline Kensmey] Icon_minitimewo jan 22, 2014 6:26 pm





Emmeline
Female • 18 long years • SINGLE



•The Black Pearl

'Laat het zeil zakken!' brulde Jack. Samen met een paar anderen trok Emmeline aan de touwen zodat het zeil naar beneden kwam en vouwde het netjes op. De Black Pearl voer langzaam de haven van Morristown in. Het was verreweg Emmelines favoriete stad, hoewel er altijd wel mensen waren die haar verafschuwde, omdat ze een piraat was. Ze hoorde haar kapitein nog andere bevelen schreeuwen, maar daar luisterde ze niet naar.
Emmeline keek op toen Captain Jack op de achtersteven ging staan. `Mannen!' riep hij. `En vrouwen. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?' mompelde ze boos, maar het was al helemaal stil op het dek, dus iedereen kon haar verstaan. Sommigen wierpen haar geïrriteerde blikken toen. Die beantwoordde ze met een boze frons. `Zoals jullie misschien al merken is de winter bezig. Daarom ben ik van plan om een tijdje hier te blijven, in Morristown,' ging Jack verder. Oh, en hoe lang is een tijdje? vroeg Emmeline zich af, maar ze richtte zich weer tot haar kapitein toen hij verder sprak. 'Jullie zijn vrij om te doen wat jullie willen. Maar haal niet teveel kattenkwaad uit, ik heb geen zin in problemen.' Ah, dat was fijner. Gewoon doen waar ze zin in had. Sneeuwvlokken dwarrelden naar beneden en landden op het dek. Sneeuw op een schip is nooit goed... Ik hoop dat het niet gaat vriezen straks. Met vastberaden stappen liep ze richting de kade.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://path-of-destiny.actieforum.com
 
The Endless Winter [&Emmeline Kensmey]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Emmeline Kensmey
» Not stealing today! [Emmeline Kensmey]
» You should have killed me when you had the change... (Emmeline Kensmey)
» 'Hey, I'm here!' [& Emmeline]
» Enjoying the day.. I guess || Emmeline

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Hope :: ♠ Forrester Island :: Morristown :: The quay-
Ga naar: