New Hope
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Please don't leave me! [Pleegouder gz]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Rosemary Sparrow

Rosemary Sparrow


Aantal berichten : 156
Leeftijd : 22

My Character
Age: 3 jaar
Partner: -
Status: Lost and found

Please don't leave me! [Pleegouder gz] Empty
BerichtOnderwerp: Please don't leave me! [Pleegouder gz]   Please don't leave me! [Pleegouder gz] Icon_minitimewo jan 22, 2014 8:51 pm

Hoi Gast,

De ouders van Rosemary waren een arm, volks echtpaar dat zich een kind eigenlijk al nauwelijks kon veroorloven. Toen bleek dat ze een albino hadden voortgebracht, hielden ze het niet meer. De mensen keken ze raar na, roddelden, hoonden en pestten mr. en mrs. Parsley met hun mismaakte kind. Het echtpaar kon deze druk niet aan, en legden haar wanhopig te vondeling. Het enige wat ze erbij hadden geschreven, in een haastig maar elegant handschrift, was 'Rosemary'.
In een mandje, gewikkeld in een rood dekentje, lag ze op een pleintje in New Albion, vlak aan de grens van de drukke markt. Daar kwam iemand...

Rosemary zoekt een pleegfamilie! Ik heb verschillende verhaallijnen bedacht, en iedereen mag zich aanmelden! Later kijk ik voor welke verhaallijn de beste aanmeldingen zijn, en daar kies ik uit.

1: Lucky Finder

Deze verhaallijn is simpel: iemand loopt door de stad, en ziet daar plotseling een huilend baby'tje in een mandje liggen. Deze persoon loopt er naartoe, om te kijken wat er aan de hand is. Om redenen die je zelf mag bedenken, besluit deze om Rosemary te houden en op te voeden.
Wie heb ik nodig?:

2: Live and Let Live

Hierin vindt er iemand een baby'tje dat te vondeling is gelegd. Deze persoon weet dat hij/zij er iets mee moet, maar wil er zelf zeker niet voor zorgen, door redenen die je zelf mag bedenken. De persoon zoekt iemand die Rosemary in huis wil nemen. Maar hij/zij was zo aangedaan dat hij/zij en Rosemary elkaar nog af en toe ontmoeten, en vrienden worden.
Wie heb ik nodig?:

3: Your Own
Als je zelf nog een idee hebt, kan je het ook zeggen!
Vertel het hier:

Het zou heel leuk zijn als mensen zich aanmeldden!
Als er aanmeldingen zijn, sluiten de inschrijvingen zich op 9 februari. Alvast bedankt C:

Lotje
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Sparrow
Captain
Jack Sparrow


Aantal berichten : 224
Leeftijd : 22

My Character
Age: 27
Partner: The rum, but it's always gone
Status: Alive... Or not?

Please don't leave me! [Pleegouder gz] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please don't leave me! [Pleegouder gz]   Please don't leave me! [Pleegouder gz] Icon_minitimevr jan 24, 2014 3:58 pm

Nevermind ~


Laatst aangepast door Jack Sparrow op di feb 04, 2014 5:33 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Sparrow
Captain
Jack Sparrow


Aantal berichten : 224
Leeftijd : 22

My Character
Age: 27
Partner: The rum, but it's always gone
Status: Alive... Or not?

Please don't leave me! [Pleegouder gz] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please don't leave me! [Pleegouder gz]   Please don't leave me! [Pleegouder gz] Icon_minitimevr jan 24, 2014 4:39 pm

Oeh Badass, ik heb toestemming om een DP te maken xD

Emmeline & Jack

 
;; ABOUT US ;;
Names|| Dieuw & Cat
Ages|| 12 & 13
Genders|| Both Females (8
RPG experience Dieuw|| 2 en een half jaar
RPG experience Cat|| Anderhalf jaar
Motivation Dieuw|| Nouja, ik en Cat hadden wat verzonnen, en het leek me super leuk om te doen! Ook wil ik wat meer actie in Jacks leven gooien, en ik vind jou Rosemary & de verhaallijn gewoon leuk (: Duhu, anders zou ik niet twee aanmeldingen maken.
Motivation Cat|| Het lijkt me gewoon erg leuk om te doen en zo gebeurt er ook wat in Emmelines leven. Het verhaallijntje spreekt me erg aan en eigenlijk kort gezegd heb ik er gewoon heel veel zin in XD

;; OUR IDEA ;;
Jack loopt door New Albion, en ziet daar kleine Rosemary liggen. Hij heeft gelijk al een zwak voor haar, en kan haar daar niet laten liggen. Dus hij neemt har mee naar de Pearl. Eenmaal daar weet hij niet wat hij met gaar aan moet. Hij is niet zo "vaderlijk" en heeft geen idee hoe hij haar moet verzorgen, dus hij besluit haar uiteindelijk aan Emmeline te geven. Zij voed haar op op de Pearl, maar Rosemary krijgt wel de achternaam van Jack, want ze vertellen tegen haar dat ze zijn nichtje is en dat haar ouders dood zijn. Ook is ze Jacks lievelingetje.

;; ABOUT JACK ;;
Karakterkaart|| Link komt hier~
Role|| Vinder/Ome Jack (:
Person Behind|| Dieuw~

;; ABOUT EMMELINE ;;
Karakterkaart|| https://newhope.actieforum.com/t6-emmeline-kensmey
Role|| Opvoeder
Person Behind|| Cato
~Stole it. I hope you don't mind XD~


Laatst aangepast door Jack Sparrow op di feb 04, 2014 5:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemary Sparrow

Rosemary Sparrow


Aantal berichten : 156
Leeftijd : 22

My Character
Age: 3 jaar
Partner: -
Status: Lost and found

Please don't leave me! [Pleegouder gz] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please don't leave me! [Pleegouder gz]   Please don't leave me! [Pleegouder gz] Icon_minitimedi feb 04, 2014 4:19 pm

Dieuw, vergeet je niet je aanmelding voor Robin Poole? (just a reminder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Sparrow
Captain
Jack Sparrow


Aantal berichten : 224
Leeftijd : 22

My Character
Age: 27
Partner: The rum, but it's always gone
Status: Alive... Or not?

Please don't leave me! [Pleegouder gz] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please don't leave me! [Pleegouder gz]   Please don't leave me! [Pleegouder gz] Icon_minitimedi feb 04, 2014 5:34 pm

Sorry, maar ik heb toch besloten niet verder te gaan met Robin. Al m'n inspi is gewoon weg... Sorry.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemary Sparrow

Rosemary Sparrow


Aantal berichten : 156
Leeftijd : 22

My Character
Age: 3 jaar
Partner: -
Status: Lost and found

Please don't leave me! [Pleegouder gz] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please don't leave me! [Pleegouder gz]   Please don't leave me! [Pleegouder gz] Icon_minitimedi feb 04, 2014 8:45 pm

Ik denk dat ik er vanuit kan gaan dat er geen nieuwe aanmeldingen meer komen...

Ik vind jullie aanmelding heel goed en ik vind het leuk om ermee door te gaan!

Alleen één ding dat ik wat minder leuk vind is dat Rosemary in deze verhaallijn haar eigen geschiedenis niet (goed) kent. Het is juist namelijk een belangrijk aspect in haar karakter dat ze erg onzeker is door het feit dat haar ouders haar hadden verlaten. Hierdoor is ze bang dat ze niet goed is of zoiets. Maar dit is niet heel belangrijk hoor, het kan op zich ook wel zo zijn. Het is wel leuk als ze naar Jack vernoemd wordt, gewoon omdat hij haar redder is en ze hem als 'vader' beschouwt, ondanks zijn gebrek aan opvoedkundige kennis C:

Yes, de verhaallijn kan beginnen! :D :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemary Sparrow

Rosemary Sparrow


Aantal berichten : 156
Leeftijd : 22

My Character
Age: 3 jaar
Partner: -
Status: Lost and found

Please don't leave me! [Pleegouder gz] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please don't leave me! [Pleegouder gz]   Please don't leave me! [Pleegouder gz] Icon_minitimedo feb 06, 2014 5:33 pm

(sorry voor de dubbelpost)

Waar zullen we mee beginnen? Zullen we een eerste topic openen? Misschien een topic waarin Jack Rosemary vindt, of waarin hij haar meeneemt naar Emmeline..?

(edit) En zou je, Cato, achter Rosemary's naam nu weer Sparrow willen zetten? Naar Jack :3 De zoveelste naamverandering x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Blackbird

Caroline Blackbird


Aantal berichten : 178
Leeftijd : 23

My Character
Age: 17 years
Partner: xxx
Status:

Please don't leave me! [Pleegouder gz] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please don't leave me! [Pleegouder gz]   Please don't leave me! [Pleegouder gz] Icon_minitimedo feb 06, 2014 6:09 pm

Lotje ik fix het wel even snel.

EDIT: Gefixt. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Sparrow
Captain
Jack Sparrow


Aantal berichten : 224
Leeftijd : 22

My Character
Age: 27
Partner: The rum, but it's always gone
Status: Alive... Or not?

Please don't leave me! [Pleegouder gz] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please don't leave me! [Pleegouder gz]   Please don't leave me! [Pleegouder gz] Icon_minitimedo feb 06, 2014 9:04 pm

@Lotje, ja is goed :3 Over de geschiedenis, ik dacht dat Jack en Em het gaar later konden vertellen, als ze wat ouder is (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemary Sparrow

Rosemary Sparrow


Aantal berichten : 156
Leeftijd : 22

My Character
Age: 3 jaar
Partner: -
Status: Lost and found

Please don't leave me! [Pleegouder gz] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please don't leave me! [Pleegouder gz]   Please don't leave me! [Pleegouder gz] Icon_minitimevr feb 07, 2014 6:27 pm

Dani, thx!
Dieuw, ja dat is een goed idee.

Bij de weg, ik ga met Rosemary met verschillende leeftijden posten. Bijvoorbeeld: eerst is ze drie, daarna twaalf, daarna achttien.
Kan dit? Is dit goed? En kan ze dan ook onafhankelijk van Jack en Emmeline volwassen worden? Ik snap dat namelijk niet zo heel goed, mag ze in de ene post nog drie zijn en in de volgende opeens acht? Wil iemand mij dit uitleggen? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Blackbird

Caroline Blackbird


Aantal berichten : 178
Leeftijd : 23

My Character
Age: 17 years
Partner: xxx
Status:

Please don't leave me! [Pleegouder gz] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please don't leave me! [Pleegouder gz]   Please don't leave me! [Pleegouder gz] Icon_minitimevr feb 07, 2014 6:34 pm

Het is goed dat je zo post, maar dan moet je wel een paar keer posten op diezelfde leeftijd. Dan even wachten en dan mag je beetje bij beetje ouder worden. Onafhankelijk van de rest. ^^
Anders word rpg wel heel moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemary Sparrow

Rosemary Sparrow


Aantal berichten : 156
Leeftijd : 22

My Character
Age: 3 jaar
Partner: -
Status: Lost and found

Please don't leave me! [Pleegouder gz] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please don't leave me! [Pleegouder gz]   Please don't leave me! [Pleegouder gz] Icon_minitimeza maa 01, 2014 2:07 pm

Dieuwertje, zou je alsjeblieft willen reageren? Dan kunnen we verder c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Please don't leave me! [Pleegouder gz] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please don't leave me! [Pleegouder gz]   Please don't leave me! [Pleegouder gz] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Please don't leave me! [Pleegouder gz]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Guards? They dont scare me!
» Leave me! [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Hope :: ♦ General :: Special Market :: Adoptions-
Ga naar: