het was dag, de markt stond in volle bloei. Crow liep over de markt en keek van wat hij kon stelen even rond, hij tuurde rond en zag wat glimmen in de verte. Crow sloop langs de kraampjes alsof hij gewoon iemand was die iets wilden kopen, hij liep langzaam over de sneeuw heen met zijn schoenen die bestemd waren voor het warme weer want ze waren kort. Crow pikkte stiekem het glimmende ding af en liep snel door waar hij in de verte hoorde: "Heb je het?" Crow keek al op die woorden niet zo blij van en ging iets dichter naar het gesprek toe om het rustig veder te luisteren en keek even op het glimmende ding. "Ik... Ehm..." zei het meisje, Crow maakte zijn hand tot één vuist en kneep het glimmende ding strakker rin zijn handen. "Ja? Ik hou niet van wachten Sunset, dat weet je." zei de jongen dreigend, "Ik... Niemand had het te ruil..." begon het blonde meisje hakkelend. De jongen drukte harder tegen haar hals. "Wel tegen het juiste vlees! Ik heb je precies verteld wat voor vlees. Páárdenvlees. Maar jij bent gewoon te laf om een paard te doden." De jongen stompte haar in haar maag en smeet haar op de grond. Crow kon er niet tegen en kwam van de hoek opgedoken en riep 'vecht met iemand van je eigenlengte langeslummel, of durf je niet tegen zo iemand?' hij keek de jonge uitdagend aan. Crow zag hoe de jonge boos werd maar eigenlijk was hij er zelf wel blij mee dat het meisje ze niet zag, hij merkte dat de jonge op hem boos werd en achter hem aan ging. Crow glimlachten en zei 'durf je dat echt joh, je maakt geen schijn van kans.' lachte hij en rende weg maar hij wist alles hier, hij was immers een crimineel en een dief dus hij had ook al de bewaaking achter zich aan. Crow lachte en rolde net iets naar binnen onder een kleine stuk rots, snel wist hij hoe hij de bewaaking en de jonge kon afschudden en wende zich op het meisje die in de sneeuw lag en zei 'heb je hulp nodig?' Maar het meisje was al opgestaan en had de sneeuw van zich afgeklopt. Crow keek even naar het glimmende ding in zijn hand en keek of dat het open kon, hij rukte het open en er stonden letters op en een pijl die steeds bewoog. Crow keek het meisje aan en zei 'Misschien is dit beter voor jouw Sunset, want ik kan er niks meedoen.' zei Crow ter wel hij het in haar hand gaf. Crow glimlachtennaar Sunset want hij had het gesprek wel geluisterd en hoorde duidelijk haar naam dacht hij dan, hij keek omzich heen en haalde een boterham uit zijn rugzak en begon het rustig op te eten.