New Hope
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Seeking a place for my.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nimh

Nimh


Aantal berichten : 27

My Character
Age: 20
Partner: Not yet
Status: Seeking my place

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimewo jan 01, 2014 11:20 pm

Diep in de duisternis van de zee werd een jonge meermin wakker. Zins het verlies van haar ouders werd ze geteisterd door nachtmerrie's de ene keer erger dan de andere keer. Ze opende haar zee blauwe ogen en zag wat slapende vissen die in haar buurt op de zeebodem lagen of half slapend in het water hingen. Zelf lag ze op een bed van zeewier. Nimh rekte zich uit en geeuwde even. Ze had weer een rotnacht achter de rug en niemand die haar van haar schuldgevoelens af kon helpen! Tenminste dat dacht ze tenminste. Nimh zwom weg van haar koraalachtige huisje waar ze zo lang met haar ouders gewoond had. Er kleefde te veel herinneringen aan dit huisje, maar ze kon ook nergens anders heen. Er waren niet veel meerminnen meer, maar dat kwam allemaal door die rot mensen! Nimh zwom tussen het prachtige koraal door waar zo nu en dan ook wat alen en andere roofvissen zich voor haar verstapte. Nimh vroeg zich af of de onderwaterwereld nog wel de plaatst was om er te blijven? Ze zetten koers naar het vaste land. Daar had ze een paar weken geleden iets nieuws aan zichzelf ontdekt. Als ze lang genoeg op het droge bleef  veranderde haar staart in twee benen. Nimh begreep het eerst niet, maar als ze dacht aan mensen voelde ze haar staart tintelen. Zodra ze haar hoofd bovenwater uit stak voelde ze ze winterse koude wind meteen van zee in haar gezicht waaien. Wat een dag had ze uit gezicht om aan land te gaan!? 'Geweldig heb ik weer!' Mopperde Nimh voor ze vaart maakte in het water en dook het land op. Het was nooit echt fijn om half scheurend aan land te kruipen, maar het was toch het beste dat ze kon doen ondanks dat ze zich nog best met haar staart afzetten voor zo ver dat kon. Nimh kroop richting een rots en ging daar licht hijgend bij liggen. Ze moest even wachten tot de wind haar droog geblazen had ookal was die om te snijden! Het duurde even, maar Nimh's geduld werd beloond. Toen ze droog genoeg was consentreerde zij zich op de gedachten van mensen. Hun twee lange stelten die ze benen noemde!!! Haar staart tintelde opnieuw net als elke keer. Ze voelde de tinteling weer weg trekken en daar zat ze dan poedeltje naakt op twee sint jacobs schelpen na die ze voor haar borst had vast gemaakt voor ze bleef wachten. Jakkes ze was toch echt nog iets vergeten dus! Nimh keek even verschrikt rond en zocht naar iets dat ze goed zou kunnen gebruiken... Zeewier of zo? Maar tussen haar schuilplaatst en het strand dat er tussen lag was niks te vinden!!! Of wacht wat was dat bij die andere rots? Wat wapperde daar. Nimh trok zich omhoog aan de rots en keek nog wat beter. het was een oud stuk zeil dat mogelijk van een schip was afgerukt tijdens een van zo vele stormen? Ze wankelde vreselijk op haar nieuwe benen. Nimh stond nogal onhandig. Waarom had ze er dan niet eerder mee geoefend? Nimh bleef even staan voor ze weer nieuwe stappen zetten. Hopend dat er nu geen mensen het strand op kwamen en haar zo  half naakt zagen stuntelen naar dat wapperende zeil anders was ze er zeker geweest? Gelukkig bereikte ze het zeil zonder dat ze iemand had gehoord en trok het zeil van de rots af en merkte dat het gelukkig niet nat was en groot genoeg om om haar heup geslagen te worden. Nimh knoopte het zeildoek stevig vast en leunde even nog lichtjes hijgend tegen de rotsblok waar ze nu was. Ze moest mensen kleren zien te vinden anders zou ze zich nog verraden? Nimh stond nog even te wankelen, maar het ging gelukkig al steeds beter. In het begin hadden haar benen pijn gedan doordat ze nu recht op haar spieren liep dan dat ze hen gebruikte om vooruit te komen in het water. Het was een heel verschil gebleken! Ze strompelde over het openterrein en zocht haar weg naar het bos daat tegen het strand aan grensde. Daar voelde Nimh zich minder bloot. Hier kon ze weg duiken achter duinen van sneeuw of besneeuwde struiken. Nimh voelde de kou door haar hele lichaam trekken en hoopte snel wat tegen te komen. Een eenzaame woning of een vila zoals ze de mensen erover had horen spreken. Nimh begon zachtjes te neurien en voelde zich ondanks de kou toch nog vrolijk. Ze kon lopen ze kon de mensen eindelijk met gelijke munt terug betalen! Maar wat was lopen toch een vermoeiende bezigheid!!! Na een kilometer of wat doorgebeten te hebben stopte Nimh even en leunde verkleumt tegen een boom aan. Haar gehijg was zwaarder geworden en in de verte zag ze iets dat op een besneeuwde heuvel leek. Maar er kwamen mensen uit die dan naar hier liepen of naar daar. Nimh sloeg ze een tijdje garde. Het was gelukkig koud genoeg dat de sneeuw niet door haar smolt anders werd ze weer een meermin en daar zat ze nu net net op te wachten. Aan een lijntje hingen kleren te drogen en Nimh stond gebiologeert te kijken. Wat deden die mensen toch raar> Ze verzoorgde dieren en voor haar en andere die haar lot deelde waren ze bang? Niet gek ook dat zij dan wat terug gingen doen!? Nimh sloop zachtjes dichterbij en keurde de klering toen ze dichtbij genoeg was. Enkel een grote mantel trok haar aandacht die ze met een snelle vinger beweging voelde. Gevriesdroogd Gelukkig dan werd ze ook niet vlakbij dit huis een meermin. Mar ze bezat nog geen goede kleding! Nimh sloeg de mantel om zich heen en liep naar wat de stallen moesten voorstellen. Nimh zag een boeren knecht die de koeien stond te verzorgen. Ze bedacht een klein plannetje. De jngen was net zo groot en oud als haar, maar iets volslanker. Niet dat dat wat uit maakte het zorgde voor wat meer kleding om haar lijfje. Nimh liep om de stallen heen en begon zacht haar aanlokkende zangstem te gebruiken. Net genoeg voor dit heerschap. Deknecht hielt op met verzorgen en liep in een soort van trans richting haar stem.Nimh hielt rekening met haar omgeving en lokte de knecht het bos in. Daar bleef ze onder haar warme mantel stil staan. De jongeman keek haar starend aan en Nimh opende de mantel. Ze sloot de jongen in haar aarmen en hij sloot zijn armen om haar heen. Nu had ze hem in haar macht zolang ze zong. Nimh kleden de knecht rustig uit tot zijn ondergoed en trok ze zelf aan. Hij zou het verschil nog niet merken, maar pas wanneer ze zou stoppen. De jongen bleef haar met een lege blik aanstaren, maar Nimh had meer voor hem inpetto. Ze opende de mantel weer en de jongen liet Nimh weer los uit zijn losse omhelzing. Daarna sloot ze de mantel weer en beet de jongen in zijn hals. Even was hij nog verlamt, maar toen bemerkte hij de pijn, maar was al te laat en een gil zat er niet meer in. Nimh liet haar slachtoffer achter en verdween tussen de bomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yubel
Admin
Yubel


Aantal berichten : 220
Leeftijd : 25

My Character
Age: .........
Partner: what do you think who i'm?!
Status: Good but now you gonna die little mortal.

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimedo jan 02, 2014 1:31 pm



Yubel vloog tussen de hoge geberigte door en keek langzaam heen en weer en tuurde met haar zielloze ogen naar de bossen, opzoek naar slachtoffers en bloed. Yubel deed haar vleugels op en neer slaan in rustige bewegingen en vloog door de bossen en stopte vederop, ze landde op de koude grond en haar haren bewogen niet meer mee in de wind. Yubel opende haar ogen een van haar ogen kleurden rood en de andere groen, ze keek omzich heen en klapte haar vleugels in. Yubel zag vederop een mens lopen en deed haar hand omhoog waarmee ze de man wurgde met haar krachten en liet de man ontploffen, ze liep naar het lijk en begon de karkas uit elkaar te scheuren. Yubel wreef met haar arm het bloed van haar mond af en liep langzaam veder, de koude wind streelden haar koudbloedige lichaam. Yubel sloop langzaam veder en dacht kort aan Emmeline waarvan ze de ziel gestolen had en keek naar de lichtal in haar handen, ze proefde even de lucht en schoot een paarse vlam af waardoor het bos in vlam op ging. Yubel ging langzaam door lopen en zag een meermin zwemmen en zag hoe ze een jonge knegt verlijden en zijn kleden stool. Yubel rolden met haar ogen en keek veder want alles wat haar vermaak gaf was het wel dood van een mens, ze staarden hoe de meermin achter een boom verschool. Yubel teleporteerden zich achter de meermin en zei 'iedereen ziet je toch wel, waarom schuilen? je kan ze toch in een keer vermoorden of niet soms?' lachten Yubel duivels. Yubel keek rustig naar de meermin met een grote grimas op haar gezicht.



Terug naar boven Ga naar beneden
Nimh

Nimh


Aantal berichten : 27

My Character
Age: 20
Partner: Not yet
Status: Seeking my place

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimedo jan 02, 2014 1:47 pm

Een onverwachte stem was wel het laatste dat ze verwacht had. Nimh draaide zich geschrokken om en keek naar een Beast die ze nog nooit gezien had. Er waren er vast nog el meer, maar die zou ze allemaal vast wel leren kennen... 'Het zou goed mogelijk zijn wat je zegt, maar ik ben pas aan land gekomen. Dat vernietigen van deze boerderij zal uit hun eigen gang moeten zijn. Mijn gezang werkt enkel op mannen helaas.' zei nimh nadat ze weer wat bekomen was van de eerste schrik. Ze kende haar zangstem als ze schepen toe zong konden die van verre aankomen geleid door de in trans van de stuur man of de kaptein. Nimh nam haar op en zag de grote vleugels van het beast dat nu voor haar stond. Op zekere manier was ze beeldschoon. Hoewel ze er ook erg angstaanjagend uit zag. Maar Nimh vreesde haar niet al was ze wel op haar hoede en merkte je dat verder vrij weinig. Enkel haar houding die nog onzeker was en haar manier van praten lag nog niet helemaal lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yubel
Admin
Yubel


Aantal berichten : 220
Leeftijd : 25

My Character
Age: .........
Partner: what do you think who i'm?!
Status: Good but now you gonna die little mortal.

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimedo jan 02, 2014 2:08 pm



Yubel zag de meermin die onzekere houding kon ze aan elk beast zien, ze keek de meermin aan die sprak 'Het zou goed mogelijk zijn wat je zegt, maar ik ben pas aan land gekomen. Dat vernietigen van deze boerderij zal uit hun eigen gang moeten zijn. Mijn gezang werkt enkel op mannen helaas.' Yubel rolde weer met haar ogen en sprijde haar vleugels en zei 'heb je niks anders anders dan dat gezang? anders kan ik het mantaal aan je vast naaie hahahahahaha! The master laat het wel zien hoe je iemand vermoord.' lachtte Yubel duivels en vloog omhoog ze raasde naar een vrouw en stook haar nagels in het karkas van de vrouw om haar door midden te breken en gaf de helft van de vrouw aan de andere beast en zelf verslinden ze het mens. Yubel beet stuk voor stuk het vlees van de helft eraf, na een tijdje merkte ze dat een mens het zag die weg wilden rennen. Yubel stak haar hand omhoog waardoor de mens een backflip maakten en landen op een puntig steen landen en dat mens ook dood was. Yubel begon te lachen en liep weer terug naar de beast en sprak 'nu jij hahahahahaha.' Yubel keek haar uitdagend aan en uit haar mond liep nog bloed naar beneden en landde op de koude zachte grond.


Terug naar boven Ga naar beneden
Nimh

Nimh


Aantal berichten : 27

My Character
Age: 20
Partner: Not yet
Status: Seeking my place

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimedo jan 02, 2014 2:21 pm

[Nimh luisterde naar wat de beast zei en keek rustig toe. Zulke dingen kon ze helaas niet of nog niet... Ze nam een deel aan en begon er rustig een paar happen van te nemen. Toen ze zei dat het haar beurd was grinnikte ze zacht. 'Helaas ben ik zo ver nog niet of ik zulke krachten vanafstand heb weet ik geen eens!' zei ze en stapte naar voren. Ze was een water wezen dus misschien? Nimh consentreerde zich op het water dan bevroren in de sneeuw zat en voelde hoe de sneeuw onder haar voeten begon te bewegen. Ze wist nog niet of het genoeg was, maar de stroom van sneeuw werd groter en sneller. Ze opende haar ogen en zag nog net hoe de boer zelve weg wilde vluchten, maar werd gevangen in een berg van sneeuw. Ze was zelfnog verrast over haar kunnen en grijnsde vals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yubel
Admin
Yubel


Aantal berichten : 220
Leeftijd : 25

My Character
Age: .........
Partner: what do you think who i'm?!
Status: Good but now you gonna die little mortal.

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimedo jan 02, 2014 7:26 pm

the black roses [Yubel]:
Yubel stond met haar arme over elkaar met een grote grimas op haar duistere gezicht, ze keek duivels naar de meermin. 'Helaas ben ik zo ver nog niet of ik zulke krachten vanafstand heb weet ik geen eens!' de meermin stapte naar voren. Yubel keek haar na met een grote duivelse glimlach en sprak 'je hebt je eigen krachten en niet de krachten van mij, ik wil niet dat je de beast zo beledigt!' gromden Yubel erachterna. Yubel zag alles als een belediging als je zei dat ze of jij zelf geen krachten had, Yubel vond het bijna altijd een belediging. Yubel keek de meermin na en zag hoe ze een berg ijs en sneeuw maakte waar onder een man belanden, ze zag de grimas op de meermin die een beetje begon te lachen. Yubel deed haar hoofd omhoog en liet een duistere glimlach verschijnen en begon te lachen, haar ogen opende meer en pakte zich zelf bij haar huid voor haar hart en liet zich zelf op de grond vallen. Yubel zat nog op haar knieén en haar vleugels lagen uit gesprijt over de grond, ze sloot haar ogen en kneep ze dicht ze beet op haar tanden die ze liet knarsen. Yubel begon ineens te huilen en sprak 'Emmeline.......' langzaam herhaalden ze de naam weer, haar handen kneep Yubel tot vuisten en haar ogen gaven een paarse gloed af. Yubel bleef nog even op haar knieeén en stond op zwarte vlammen van 800 graden zaten om haar handen heen, ze hijgde snel en leek boos te worden op het moment. Yubel verbrande een boom waar aan de zwarte vlammen zee los ging op de boom en binnen een paar seconden de boom tot as maakten en de grond daarom heen ook, ze voelden geen pijn en dat kon je ook zien aan haar huid. Yubel sloot haar ogen en maaktte zich zelf rustig en keek de meermin na en daarna keek ze weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimh

Nimh


Aantal berichten : 27

My Character
Age: 20
Partner: Not yet
Status: Seeking my place

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimevr jan 03, 2014 12:35 am

Nimh genoot van haar kunnen. Ze kon kennelijk meeer dan ze gedacht had. De andere Beast vond kennelijk dat ze zichzelf te kort schoot en daar knikte ze dan ook in stilte om. Verder hielt ze wijzerlijk haar mond. De andere beast had er veel meer ervaring in dan zij. Wel schrok ze zich een hoedje toen de Beast ineens een naam riep die ze niet kende. Nimh draaide zich om en keek toe hoe ze op haar knie'en zat. Nimh nam snel afstand toen ze de hitte van het vuur voelde. Gelukkig beschermde de mantel haar tegen het natte. Nimh wist niet wat te doen. Wat kon ze doen om de andere Beast te helpen? 'Gaat het? Wat was er net gebeurt?' vroeg ze schuchter en bleef op dezelfde afstand van de lijkende gewonde beast als ze al gewond was???
Terug naar boven Ga naar beneden
Yubel
Admin
Yubel


Aantal berichten : 220
Leeftijd : 25

My Character
Age: .........
Partner: what do you think who i'm?!
Status: Good but now you gonna die little mortal.

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimevr jan 03, 2014 2:56 pm

Yubel zag hoe de meermin haar aan staarden en de meermin sprak 'Gaat het? Wat was er net gebeurt?' vroeg de meermin schuchter. Yubel wilde het liefstde meermins nek pakken maar deed het niet en keek weg alsof ze even niks wilden horen. Emmeline, leugens zijn leugens ik probeer de waarheid te zien in mijn leugens en in mijn leven maar dat was te moeilijk... dacht Yubel en kraste met haar hand over een boom en begon te huilen maar ook te lachen, de enigste die ik had was jij Emmeline mijn enige liefde voor mensen was jij. haar stem golfde nog door Yubels hoofd heen. Yubel keek de jonge meermin aan en zei 'het gaat wel.' ze reageerde bot maar ze kon er niet tegen dat ze nog steeds iets zag in haar leven wat goed was, ze wilden het uit moorden maar dat lukte niet want ze gaf er ook om. Yubel had geen schram van de 800 graden paarse vlammen zee die ze gemaakt had en nog steeds om haar heen brandde. Yubel had gevoel, gevoel van tranen van verdriet die als brandend zeur over haar lichaam gingen. Yubel zuchte en zei zacht met een grote grimas: 'i'm still sorry, for the pain in you life.' en begon keihard te lachen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimh

Nimh


Aantal berichten : 27

My Character
Age: 20
Partner: Not yet
Status: Seeking my place

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimevr jan 03, 2014 7:35 pm

Ze zag hoe de beast keek, maar Nimh voelde aan dat ze haar het liefste wat aangedaan zou hebben... Maar ze zag ook dat haar iets kwelde. Net als Nimh zelve. Maar het was iets anders dan wat deze beast had en ook de manier van lijden was net weer anders. De beast reqageerde bot,maar Nimh kniikte en grimlachte met een plagende ondertoon erin. 'Mooi dan. Ik was al bang je bij een te moeten rapen.' zei ze en keerde haar blik weer naar de boerderij. Het was er stil geworden. Zelfs de dieren waren gestopt met geluid maken. Nimh consentreerde zich weer opnieuw en duwde het ijs en sneeuw zo dat de dierenhokken open gingen. Ze konden naar buiten als ze dat wilde, maar de dieren waren zo bang dat ze binnen bleven. 'Wat is jouw naam als ik vragen mag. De mijne is Nimh.' vroeg ze voor Nimh zich voorstelde. Ze was best nieuwschierig naar de naam van deze beast dat zou ook gemakkelijker in een gesprek zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yubel
Admin
Yubel


Aantal berichten : 220
Leeftijd : 25

My Character
Age: .........
Partner: what do you think who i'm?!
Status: Good but now you gonna die little mortal.

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimeza jan 04, 2014 1:00 pm

Yubel zag dat de meermin aan het lachen was en die sprak 'Mooi dan. Ik was al bang je bij een te moeten rapen.' Yubel negeerde het antwordt en staarde weg en was even stil. 'Wat is jouw naam als ik vragen mag. De mijne is Nimh.' sprak de meermin. Yubel negeerde het antwordt alweer en sprak 'eerst wil je me rapen en dan wil je mijn naam horen?!' Yubel was even stil en merkte dat Nimh een beetje blij was met haar krachten, 'waarom, jij denkt dat dit een spel is.' ze begon te huilen toen ze dat zei tegen Nimh. 'Ik werd gemaakt om mijn eige soort genoten te vermoorden!' Yubel's tranen leken wel brandend zeur toen ze het zei, ze keek Nimh aan maar keek weg en ging zitten op een boom stam. 'er is nog veel meer in mijn leven gebeurt, dan dat Emmeline gedoe en met die proffesors die mij onder zoeken.' Yubels ogen sloten en zei zacht 'laat me niet achter, ik wil hier niet blijven.' Yubel begon te lachen mmaar ook te tranen en te huilen en zei 'Waarom geloven jullie me niet, ik heb hem niet vermoord!?' alsof ze in haar verleden was. Yubel schudde even haar hoofd en sprijde haar vleugels en zei tegen Nimh 'misschien is het beter dat ik ga en jij jezelf bezig houd met die boederij van jouw, ik ga weg.' zei Yubel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimh

Nimh


Aantal berichten : 27

My Character
Age: 20
Partner: Not yet
Status: Seeking my place

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimeza jan 04, 2014 1:46 pm

Kennelijk was er iets mis met de beast. Ze sprak vreemd soms. Nimh keek haar vragend aan. Het was vreemd. Waarom zouden die lui iets uit vinden dat de beast zou doden? Ze vond het vreem, maar dat verklaarde misschien ook wel weer het een en ander. Maar waarom hielp je me dan?' vroeg Nimh een beetje verwart en kon niet begrijpen waarom iemand die je eerst hielp en dan weer weg wilde gaan zonder enige goede verklaring? Ze schudden haar hoofd en keek weer naar de beast die voor haar op een boomstronk was gaan zitten. Haar gedrag was echt vreemd te noemen! Maar ze moest haar met rust bejegenen anders kreeg ze vast en zeker een uitbarsting? Tenminste zo had ze Kendra leren kennen. Die flipte ook wanneer ze boos of verdrietig zou reageren op een van haar vragen. Dan zou ze wild worden en alles slopen dat in de buurt was. Nimh dacht even na ze had Kendra al een tijdje niet meer gezien, maar daar zou ze snel of binnen kort wel een bezoekje aan geven. 'Hm De boerderij is leeg en er stan enkel nog wat dieren, maar die hoeven niet te lijden. Ze kunnen weg wanneer ze willen en als jij gaat dan ga ik ook verder.' zei Nimh rustig en keek van de beast weg. Ze wilde haar niet langer op houden dan nodig was. 'Wat mensen kapot maken kunnen ze niet meer reparenen hoe hard ze het ook proberen. Ze kunnen enkel nog boeten voor hun daden! Het is jammer dat Kendra niet aan land komen kan dan had ze de hele menselijke beschaving wel uit kunnen roeien als ze dat wilde. Zij denkt maar aan 1 ding iets dat mensen ook graag willen hebben.' zei Nimh rustig en wilde net weg lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yubel
Admin
Yubel


Aantal berichten : 220
Leeftijd : 25

My Character
Age: .........
Partner: what do you think who i'm?!
Status: Good but now you gonna die little mortal.

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimeza jan 04, 2014 2:24 pm

Yubel wilde weggaan maar ze hoorde Nimh achter zich: 'Maar waarom hielp je me dan?' Yubel was stil en liet haar grimas zakken en haar arme ook waar aan ze terug draaide en sprak 'mijn Protocol zei dat ik beasts moest vermoorden....' zei ze zacht, het was stil. 'Ik hoor beasts te verleiden en daarna te vermoorden, maar ik heb mijn Protocol door broken, makkelijker gezecht ik ben kapot.' zei Yubel en begon te huilen, haar tranen kwamen door de grond heen. Yubel keek weg maar begon te huilen en te lachen 'Ik ben geen robot maar ik kan lichamen over nemen, gedachtens lezen.' ze maakte haar ogen klein en keek Nimh doordingt aan met een grote grimas. Yubel keek weer normaal hoe ze altijd keek, ze staarde de meermin aan die sprak 'Hm De boerderij is leeg en er stan enkel nog wat dieren, maar die hoeven niet te lijden. Ze kunnen weg wanneer ze willen en als jij gaat dan ga ik ook verder.' Yubel zei rustig 'Kendra..' Yubel was still nadat ze dat zei. 'Wat mensen kapot maken kunnen ze niet meer reparenen hoe hard ze het ook proberen. Ze kunnen enkel nog boeten voor hun daden! Het is jammer dat Kendra niet aan land komen kan dan had ze de hele menselijke beschaving wel uit kunnen roeien als ze dat wilde. Zij denkt maar aan 1 ding iets dat mensen ook graag willen hebben.' sprak Nimh. Yubel keek haar na toen ze weg liep en sprak 'niemand is perfect........ Ik kan dus ook niet gerepareerd worden....Ik ben dus een fout......' Yubel was stilletjes en keek naar haar demonen handen een van haar handen was misvormd de andere gewoon hoe het hoorde te zijn, een klauw. Yubel keek naar Nimh die al aan het weg lopen was en zei achter Nimh aan 'mijn naam is Yubel...........' ze begon te lachen om geen reden......
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimh

Nimh


Aantal berichten : 27

My Character
Age: 20
Partner: Not yet
Status: Seeking my place

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimeza jan 04, 2014 3:13 pm

Ze keek omnaar de beast die zei dat ze dus de kracht had om lichamen over te nemen en gedachtes te kunnen lezen... Dus die wetenschappers zijn zo gewikst dat ze beast zo vermaken konden dat ze hun eigen soort aanvielen??? Nimh liet die woorden goed op zich in werken. Ze zou dus in het vervolg beter opletten of er geen beast was die niet tegen hun eigen soort waren?! 'Maar jij mag dan een fout zijn zoals je het zelf noemt. Maar je doden eerder nog die mensen?' vroeg Nimh aan het einde en keerde zich naar de beast die dus Yubel heten. 'Aangenaam Yubel, maar het beste is dat onze wegen nu scheiden.' zei ze rustig, maaar voelde zich vreselijk van binnen. Het voelde eigenlijk niet goed om haar hier zo achter te laten, maar als het waar was wat ze dan kon Nimh beter niet hier blijven. Nimh liep verder het bos door, maar kon het niet uit haar gedachten krijgen dat ze medelijden met Yubel had. Het moest vreselijk zijn om zoiets meegemaakt te hebben. Dan waren haar nachtmerrie's nog niet eens zo heel erg... Ze stapte tstevig, maar toch rustig door. Ze moest haar koraalhuisje maar eens flink omgooien misschien dat ze wat spullen weg moest doen die te pijnlijk aan herinneringen waren? Nimh knikte in zichzelf. Ja dat zou ze het beste kunnen doen. Dan kon ze zonder problemen misschien eens een goede nachtrust kunnen krijgen???
Terug naar boven Ga naar beneden
Yubel
Admin
Yubel


Aantal berichten : 220
Leeftijd : 25

My Character
Age: .........
Partner: what do you think who i'm?!
Status: Good but now you gonna die little mortal.

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimeza jan 04, 2014 4:02 pm

Yubel bleef rustig zitten en klapte haar vleugels in, 'Maar jij mag dan een fout zijn zoals je het zelf noemt. Maar je doden eerder nog die mensen?' vroeg Nimh. Yubel keek Nimh aan en sprak 'ik zei toch een fout in de Protolcol, vogels het protolcol moest ik beasts vermoorden maar als daar een fout in zit doe ik wat ik zelf wil...... ik.' zei Yubel ze was even stil en sprak daarnaar, 'Ik ben gemaakt door mensen, ik heb geleefd onder ze, ik ben gehaten door mijn maker dus.......' Yubel begon te lachen en duisterniss kwam er in de lucht, de grond werd zwart en de lucht duister. Yubel keek haar aan en haar ogen gloeiden paars en sprak 'ik ben het strekst Beast allertijden, ik heb allerlij soorten krachten ik kan jullie vermoorden met mijn hand op mijn rug, ik word overal gezocht door de mens een fout exspriment hahahahahahaha!' Yubel deed haar hand omhoog en pakte met paarsen schaduwen de meermin op. In Yubel's ogen kon je haar haat zien maar ook verdriet, ze wurgde de meermin met haar schaduwen. Yubel lachtten duivels met een grote grimas maar wat later liet ze een krijs horen en viel ze op de grond neer, ze keek naar de grond en hijgde. Yubel begon met groten ogen naar Nimh kijken. 'Aangenaam Yubel, maar het beste is dat onze wegen nu scheiden.' sprak Nimh angstig. Yubel keek angstig naar haar handen en wachtte tot Nimh weg was. 'wat heb ik gedaan.........' zei Yubel zacht.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimh

Nimh


Aantal berichten : 27

My Character
Age: 20
Partner: Not yet
Status: Seeking my place

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimeza jan 04, 2014 8:03 pm

Nimh luisterde naar wat Yubel nog meer zij, maar toch bleef ze niet lang staan. Toen ze weg wilde lopen had Yubel door simpel haar hand omhoog te steken en wat paarse schaduwen te pakken die haar bij der keel grepen. Nimh schrok en wilde zich bevrijden, maar dat ging niet. Shaduwen waren voor normale wezens die de schaduwen niet konden bedwingen konden hen niet vast grijpen. De luchtpijp werd langzaam steeds verder dicht geknepen en Nimh begon voor het eerst echte angst te krijgen. Ze dacht dat ze die emotie al eerder had gehad, maar dat was enkel lichte angst geweest!!! Dit was niet normaal meer. Nimh wist dat ze krachten had, maar door haar angst was ze de werking er van compleet vergeten. Yubel mocht dan door mensen gemaakt zijn, maar ze bleef een Beast! Hoewel onberekenbaar, maar ze was een soort genoot toch? Toen werd Nimh's keel ineens los gelaten en ze viel op de grond. Nimh hoeste eerst en toen ze weer wat op adem was zei ze dat ze beter hun wegen konden scheiden. Hoewel ansgtig en met een oktaaf hoger dan haar gebruikelijke stem, maar zodra ze verder weg was nadat Nimh was opgestaan en weg gelopen bleef ze bij een boom stil staan. Het kon dan zo zijn dat Yubel beast hoorde te doden en almachtig was, maar toch was er dat kleine beetje dat haar maakte tot wat ze was. Waar de mensen bang voor waren. Ze kon weglopen, maar Yubel was en bleef bestaan of Nimh nu weg liep en haar proberen zou te ontlopen... Nimh keek voor zich uit naar de boom waar ze tegen aan stond en voelde ze zich nog steeds bang, maar het meelij was groter. Nimh besloot om niet wg te lopen dit was een probleem voor Yubel en ze moest weten of ze onberekenbaar was of niet maar dat Nimh haar niet wilde vrezen ookal was ze de sterkste beast! Ze bleef nog even tot haar ademhaling weer goed was. Daarna liep ze terug. Nimh wilde niet bang te hoeven voor een mede lot genoot! Ze kwam weer tussen de bomen vandaan naar de plek waar Yubel zo veel schade had aangericht. 'Het is niet jouw schuld dat je zo bent Yubel. Ik wil niet in angst voor je leven. Je bent wie je bent en daar kan ik weinig aan veranderen. Maar ik weet dat het niet veel helpen zal maar toch wil ik dat je weet dat ik je wil steunen in welk opzicht je dat nodig hebben mag.' Haar stem trilde nog wel een beetje, maar Nimh had geleert altijd haar angst onder ogen te komen. Kendra had ze ook zo te genoemt getreden en dat had geholpen al was die zeedraak minder onberekenbaar dat Yubel mogelijk was...
XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Yubel
Admin
Yubel


Aantal berichten : 220
Leeftijd : 25

My Character
Age: .........
Partner: what do you think who i'm?!
Status: Good but now you gonna die little mortal.

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimeza jan 04, 2014 8:29 pm

Yubel wachtte en zag hoe Nimh terug kwam en sprak 'Het is niet jouw schuld dat je zo bent Yubel. Ik wil niet in angst voor je leven. Je bent wie je bent en daar kan ik weinig aan veranderen. Maar ik weet dat het niet veel helpen zal maar toch wil ik dat je weet dat ik je wil steunen in welk opzicht je dat nodig hebben mag.' Yubel keek haar aan en had nog steeds paarse gloeid in haar ogen en sprak 'ik voel je angst, ik voel dat je wilt wegrennen.....' haar stem verviel. 'jij kan me niet helpen die fout.' Yubel raakte langzaam haar borst aan toen ze dat zij, ze keek met zielloze ogen doordringt naar Nimh alof ze helemaal in trans was. Yubel lachtte met een grote grimas en zei 'so cold, so alone...' haar stem verviel weer, dit was er allemaal in de ruimte gebeurd toen ze alleen was en pijn zat te leiden. Yubel herhaalden de woorden weer 'so cold, so alone, the pain......' weer verviel haar stem en haar ogen werden groter maar de gloed ook de lucht kleurde zwart en om haar heen zweefde ziellen en schaduwen, 'de pijn het alleen zijn en de koudheid maakte mij alleen maar sterker hahahahahahaha!' sprak ze. Yubel keek naar Nimh ze wees met haar vinger naar Nimh waardoor de schaduwen haar omsingelde en de zielen ook, 'we gaan een qwizz doen hahahahaha!' zei ze. Yubel had een grote grimas en lachtte maar ook aan haar andere helft van haar gezicht zag je dat ze huilde en verdrietig was, 'wie was de gene waar ik ooit van gehouden heb!?' sprak ze vloeiend. Yubel bekeek Nimh goed en gaf haar tijd.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimh

Nimh


Aantal berichten : 27

My Character
Age: 20
Partner: Not yet
Status: Seeking my place

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimeza jan 04, 2014 9:44 pm

Nimh keek met een mengeling van angst en medelijden naar Yubel. Ze mocht dan een Beast zijn en ze mocht dan mensen haten, maar waarom zou ze de strijd alleen aangaan? Ze luisterde naar wat Yubel zei en moest zelf toe geven dat ze dat het liefste wilde ja, maar ze wilde niet en zou niet tegen dat in gaan wat ze vroeger tijdens haar opvoeding meegekregen had! Nimh wist dat het onlogisch was om te liegen, want Yubel had zelf gezegd dat ze gedachten kon lezen. 'Laat ik zeggen dat je nietde eerste bent. Kendra mag daan niet zo veel macht hebben als jij, maar ze word gevreesd door elk mens en ook gezocht door hen.' zei Nimh en bedwong het trillen in haar stem de gedachten aan Kendra maakte dat ze rustiger werd. Kendra was een twee schepen hoge zeedraak wiens poten verandert waren in de zwemvliezen van een zeeschildpad enkel vele malen groter. Yubel's stem verviel een aantal keer toen ze in een andere taal sprak die ze zelf niet kende, maar de betekenins was vast niet goed door de uitdrukking die ze in de ogen van Yubel las. Ze begon weer te lachen en die pqaarse gloed werd alleen maar erger. Nimh voelde hoe haar angst haar dwong om weg te rennen terug naar zee, maar Nimh negeerde haar angst en bleef staan en keek Yubel zo rustig mogelijk aan ookal zei haar gevoel wat anders. Toen begon ze over een qwizz. Nimh zag de schaduwen en de zielen die Yubel mogelijk ooit eens gerooft had... Dat wist Nimh verder niet. Ze voelde haar angst aan haar vreten, maar Nimh bleef en werd boos op zichzelf. Waarom was ze zo'n angsthaas? Ze had toch ook vriendschap met Kendra gesloten! Waarom zou ze het met Yubel niet kunnen? Ookal was ze gemaakt door mense en gemaakt om haar en de andere beast te vermoorden, maar Nimhb wilde zich daar niet door uit het veld laten slaan! 'Emmeline. Dat is mijn vermoeden tenminste.' zei Nimh, maar de rest zou ze vast onmogelijk kunnen beantwoorden? Ze wist niet wat Yubel nog meer in petto had, maar de bleef. Noemde het misschien dom, maar Nimh porobeerde het tenminste nog!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yubel
Admin
Yubel


Aantal berichten : 220
Leeftijd : 25

My Character
Age: .........
Partner: what do you think who i'm?!
Status: Good but now you gonna die little mortal.

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimezo jan 05, 2014 7:33 pm

Yubel lachtte en keek Nimh aan die omsingeld was door koude schaduwen die haar op elk moment konden vermoorden, haar tranen liepen tot de grond en Yubels lach werd groter zo ook de duisternis. 'Emmeline. Dat is mijn vermoeden tenminste.' sprak Nimh met een trilende stem, 'Goed voor deze keer hehehehahahahaha.' zei Yubel vals. Het was stil, de wind maakte een langzaam geluid maar het geluid verliet nadat het hier was aan gekomen. Yubel wees naar de grond, wat langzaam in de brand ging om Nimh heen, nou zou ze helemaal niet weg kunnen lopen. Yubel lachtte maar haar ogen bleven tranen, het werd steeds kouder door het vuur, het paarse vuur. Yubel zei rustig maar wel bot: 'Volgende vraag, wie van de Beasts is zwart met scherpe punten op haar lijf?' Yubel lachtte en keek doordringt naar Nimh, haar ogen gemikt op haar slachtoffers. Yubel lachte duivels met haar grote grimas, ze keek rond zich steeds meer duisternis steeds meer vuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimh

Nimh


Aantal berichten : 27

My Character
Age: 20
Partner: Not yet
Status: Seeking my place

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimezo jan 05, 2014 8:07 pm

Nimh bleef stil staan. Ze zag dat Yubel verdriet had, maar ze kon het niet helpen dat ze huilde. Wat kon Nimh doen om haar op te beuren? Wat kon ze doen om haar de steun te geven die Yubel mogelijk nodig had? Ieder wezen groot en klein Mens, Beast of dier werd alleen geboren. Maar nooit werd ook maar 1 van dat soort personen slecht geboren. Slecht werd je gemaakt. Nimh luisterde naar wat Yubel zei en dacht na. Welike Beast was zwart met scherpe punten? Hm Die was ze nog niet tegen gekokmen. Nimh was pas een paar uur ophet land!!! 'Dat is mij nog niet bekent omdat ik pas een uur of twee aan land ben.bJouw kennis van de beast aan wal is groter.' zei nimh op rustige toon. Ze begon steeds minder en minder bang voor Yubel te worden ondanks de dreiging die Yubel uit straalde door de paarse vlammen om haar heen te laten ontvlammen. Ze waren heet, maar Nimh wilde er niet eens voor weglopen. Ze wilde geen angst beleven nu niet en nooit niet! Meerminnen waren geen bange wezens! Ze reden de hoogste golven tijdens de hevigste stormen! Nimh dacht aan Kendra waar ze ooit ook bang voor was geweest, maar die angst was weg gezakt doordat ze gemerkt had dat Kendra juist verknalt wasdoor die menselijke wetenschappers! 'Kendra en jij Yubel verschillen niet veel van elkaar. Jullie zijn beide door de mensen verpest. Maar 1 ding zijn ze vergeten en daarom is die fout in jouw protocol! Ze hebben jouw slecht gemaakt, maar als jij naar je innerlijke zelf kijkt zul je zien dat je helemaal niet verandert bent Yubel. Enkel uiterlijk, maar daar gaat het nooit om. Wat die lui met je gedaan hebben valt niet goed te praten nog verdienen zij een verdeging! Zoals je gemerkt zult hebben ben ik niet meer bang voor je Yubel. Misschien dat sommige het dwaas zullen vinden, maar ik acsepteer je zoals je bent. Niemand is perfect zelf ik niet.' Deze woorden zocht ze met de hoogst mogelijke juiste manier. Maar voor die wetenschappers golden die regels niet. Ze voelde de wanhoop die door die zielen die Yubel onder haar controlle had, maar toch hadden ze geen effect op haar. Nimh zag het goede in een ieder ookal waren deze nog zo slecht behandelt of met hun geest geknoeit zoals bij Kendra. Ze hadden haar willen gebruiken om de piraterij aan te pakken, maar dat was finaal de verkeerde kant op gegaan. Kendra hielt alle goud en juwelen voor zichzelf en weigerde ook maar 1 muntje of minimun steentje af te staan. Nimh had de zeedraak zo geacsepteerd zoals ze was en Kendra was een van Nimh's beste vriendinnen geworden al zorgde Nimh er wel voor dat ze geen sierraden droeg bij de ontmoetingen met de seabeast! Die gedachten aan Kendra hing scherp in Nimh's gedachten. De zeedraak groot en sterk van spieren was een nachtmerrie voor elke schipper! Nimh wist niet of haar woorden enig effect op de vertroebbelde en verscheurde geest van Yubel had, maar 1ding was zeker. Ze wilde Yubel enkel helpen maar of Yubel dat wilde...
Terug naar boven Ga naar beneden
Yubel
Admin
Yubel


Aantal berichten : 220
Leeftijd : 25

My Character
Age: .........
Partner: what do you think who i'm?!
Status: Good but now you gonna die little mortal.

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimezo jan 05, 2014 8:30 pm

Yubel keek Nimh duivels aan en sprak 'angst heb je op je geweten net als jij! Jij hebt angst voor Kendra, ik heb voor niemand angst hahahahahaha!' sprak ze luid. 'Dat is mij nog niet bekent omdat ik pas een uur of twee aan land ben.b Jouw kennis van de beast aan wal is groter.' zei Nimh. Yubel keek haar aan en sprak 'fout! het was Ide!' Yubel deed haar hand omhoog waardoor de zielen en schaduwen door Nimh heen gingen en de behoedelijke pijn gaven alsof je dood ging, dat was de ergste pijn die je ooit kon krijgen. Yubel begon te lachen en maakte het vuur doormidde waardoor Yubel er rustig door heen liep en Nimh tegen de grond aan drukte. 'Kendra en jij Yubel verschillen niet veel van elkaar. Jullie zijn beide door de mensen verpest. Maar 1 ding zijn ze vergeten en daarom is die fout in jouw protocol! Ze hebben jouw slecht gemaakt, maar als jij naar je innerlijke zelf kijkt zul je zien dat je helemaal niet verandert bent Yubel. Enkel uiterlijk, maar daar gaat het nooit om. Wat die lui met je gedaan hebben valt niet goed te praten nog verdienen zij een verdeging! Zoals je gemerkt zult hebben ben ik niet meer bang voor je Yubel. Misschien dat sommige het dwaas zullen vinden, maar ik acsepteer je zoals je bent. Niemand is perfect zelf ik niet.' sprak Nimh wijs. Yubel hief haar kin en sprak 'bemoei je met je eigen zaken! Ik lijk niet op een zee draak en spot niet met mijn Protocol! riep ze en duwde haar harder tegen de grond en begon te lachen en zei 'kijk nou hoe weerloos jij bent, hahahahaha!' Yubel drukte met haar voed tegen het gezicht aan van Nimh die tegen de grond aan lag en sprak 'ik voel je angst en ik weet wat je denkt, je denkt dat je niet bang bent voor mij maar dat zou je wel moeten zijn hahahahaha!' Yubel sprak met ijzere woorden tegen Nimh. Yubel liet de pijn ophouden en de zielen en schaduwen gingen uit Nimh en alles was weer hoe het hoorde te zijn, de lucht, de grond en er was geen vuur meer. Yubel draaide zich om en liep weg........
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimh

Nimh


Aantal berichten : 27

My Character
Age: 20
Partner: Not yet
Status: Seeking my place

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimezo jan 05, 2014 9:15 pm

Nimh deed niets omdat ze het zonder een gevecht wilde oplossen. Haar angst voor Yubel was verdwenen dat wist ze zeker, maar toch kon de andere beast wel gelijk hebben... Nimh wist ook wel dat angst nooit helemaal weg ging al wist ze ook dat niet vechten ook dingen opkondenlossen. Maar Yubel was kennelijk dus toch nog moeilijker te door breken met zulke acties. Nimh hoorde wel wat ze zei en glimlachte zuinig. 'Dat jullie niet op elkaar lijken heb je gelijk in, maar jullie hebben dezelfde dingen meegemaakt die die wetenschappers met jullie uitgevreten hebben.' zei Nimh nog voor de schaduwen en de zielen haar lichaam binnen drongen. Het deed vreselijk veel pijn, maar Nimh liet het over zich heen komen. Ze acsepteerde de pijn en daardoor werd het ook minder intensief! Welbleef de pijn pulseren en zo nu en dan werd het erger en dan weer minder. Nimh voelde het vloeien groeien en krimpen. Bij het krimpen werd de pijn minder en ze keek Yubel aan die haar tegen de grond werkte. Het was een machteloos gevoel dat ze in zich opgeborrelt kreeg, maar de angst kwam niet meer terug. 'Ik was bang voor Kendra door haar grote en de verhalen die in de zee en op zee de ronden deden! Maar ze is lange niet zo, Als niemand die haar benadert geen goud nog juwelen bij zich draagt.' Haar stem beefde van de inspanning bdie het haar koste om te kunnen spreken door de pijnvlagen heen. Nimh had de grootste moeite om haar zich goed te houden, maar de pijn vertroebbelde het voor een groot deel. Zou Yubel deze pijn ook ooit gevoelt hebben? Nimh dacht erover na en kreeg enkel nog meer medelijde met de verpeste Beast. Dus dan ging ze andere maar irriteren om haar eigen pijn mogelijk te vergeten? Of wilde bze het dat laten voelen wat Yubel zelf ooit meegemaakt had??? Gewoon als een soort waarschuwing om uit de buurt van de mensen teb blijven of om nog hader te trainen met hun kracht zodat ze de mensen zouden kunnen weerstaan??? Dit kon Nimh niet met zekerheid zeggen, maar dat vermoeden ze enkel. 'Hulpeloos of niet. Ik geloof niet in je slechte kant Yubel. En spotten doe ik met niemand. Dat hoort niet. We zouden elkaar moeten helpen niet tegen elkaar vechten Yube wat die mensen ook met je gedaan hebben!' kreunde ze licht toen de schaduwen en zielen uit haar gegaan waren. Nimh voelde zich gedutst, maar ze wist dat ze gedood had kunnen worden. Maar toch was er iets dat Yubel dat niet toe gelaten had??? Nimh draaide zich op haar zij en keek Yubel na, maar verder dan op haar arm te steunen kwam ze nog niet. Die pijn had haar voor een groot deel van haar energie berooft. Ze moest gewoon even rustig aan doen dan kwam ze wel weer overeind...
Terug naar boven Ga naar beneden
Yubel
Admin
Yubel


Aantal berichten : 220
Leeftijd : 25

My Character
Age: .........
Partner: what do you think who i'm?!
Status: Good but now you gonna die little mortal.

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimema jan 06, 2014 7:25 pm

Yubel staarde de meermin aan, 'Dat jullie niet op elkaar lijken heb je gelijk in, maar jullie hebben dezelfde dingen meegemaakt die die wetenschappers met jullie uitgevreten hebben.' sprak Nimh haar aan. Yubel staarde haar aan 'Nee ik heb niet de zelfde dingen als jouw geliefde kendra en ook de onderzoeken niet!' Yubel wilde Nimh vermoorden maar toch stond iets het niet toe, haar geweten. Nimh zei 'Ik was bang voor Kendra door haar grote en de verhalen die in de zee en op zee de ronden deden! Maar ze is lange niet zo, Als niemand die haar benadert geen goud nog juwelen bij zich draagt.' Yubel staarde haar aan en sloeg Nimh tegen een boom en sprak 'wees jij maar zo zielig als je bent met je praatjes maar daar tuin jij me niet in jij meermin!' Yubel keek streng en geïriteerd naar Nimh maar draaide zich om en liep rustig weg de verte in, waar bomen stonden maar die verotten nadat ze langs was gewees. 'Hulpeloos of niet. Ik geloof niet in je slechte kant Yubel. En spotten doe ik met niemand. Dat hoort niet. We zouden elkaar moeten helpen niet tegen elkaar vechten Yubel wat die mensen ook met je gedaan hebben!' sprak Nimh haar na. Yubel liep weg en begon haar vleugels te sprijdde en vloog weg...

is het topic géeindigt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimh

Nimh


Aantal berichten : 27

My Character
Age: 20
Partner: Not yet
Status: Seeking my place

Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitimema jan 06, 2014 8:28 pm

Nimh zag hoeYubel haar aanstaarde, maar ze bleef zoals ze was. Haar medelijde voor Yubel maakte het onmogelijk dat ze zich niet zo gevechtloos tegenover Yubel stelde. Yubel wilde dat ze zich verzetten, want wie vocht, vocht voor zijn bestaan en 1 persoon zou daar altijd bij sterven! Of zwaar gewond raken... Natuurlijk kon Yubel haar nog altijd doden en daarin had Nimh zich mee uit bevonden. Met andere woorden ze acpesteerde het gewoon. Yubel sloeg Nimh tegen een boom en ze kreeunde, maar de angst kwam niet terug. Zelfs niet toen ze sprak. 'Je hoeft nergens in te tuinen Yubel. Ik ben je niet vijandig gezint en bied je enkel dat aan waar een ieder recht op heeft. Gezeldschap en een mogelijke vriendschap niet meer niet minder. Zo iemand in de val laten lopen is een grove schendig van vertrouwen wie zo laag hartig ook is ik niet!' kreunde ze licht, maar haar stem was vastberaden en vast. Nimh zou zich niet zo laten ompraten om iemand in de val te lokken om wat dan ook!!! Ze keek toe hoe Yubel weg liep en later weg vloog. Nimh wist niet of Yubel haar nog gehoort had, maar ze was in iedergeval kapot. zowel lichamelijk als geestelijk. Toch wist ze nog de kracht te vinden om met enige moeite overeind te komen. Het was haar eigen wilskracht die haar overeind hielt. Ze bleef even stil staan omdat alles draaide, maar ze wist dat ze even rustig aan moest doen. Stapje voor stapje liep ze weg van de plek waar ze Yubel had ontmoet. Hoewel het er hevig aan toe was gegaan, maar toch was hett een leerzame ontmoeting geweest. Nimh zou harder moeten trainen dan ze gedacht had dat ze zou hebben gedacht, maar dat maakte haar zeker van haar zaak. Nimh zou nog beter haar best doen! Ze strompelde naar de zee terug en legde de kleding veilig onde een grote rots die bij eb nog vloed omringt zou worden door het zwwwater. Daarna liep ze naaakt het zeewater in en viel voorover het zewater in zodra haar staart weer terug gekomen was. Nimh zwom in een rustig tempo terug naar haar koraal huisje.

(Als jij dat wilt of we beginnen een ander topic?) ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seeking a place for my. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seeking a place for my.   Seeking a place for my. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seeking a place for my.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seeking a Pirateship!
» Pain and seeking my memory
» {Place} The Farms.
» The Quitet Place

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Hope :: ♠ Forrester Island :: The sea-
Ga naar: