New Hope
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 No, I'm not doing anything {open}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lewis Blackwood

Lewis Blackwood


Aantal berichten : 174

My Character
Age: As old as I want myself to be (16 years)
Partner: No
Status: Piss off

No, I'm not doing anything {open} Empty
BerichtOnderwerp: No, I'm not doing anything {open}   No, I'm not doing anything {open} Icon_minitimeza maa 22, 2014 4:04 pm

Lewis Blackwood
Life is too short to be following the rules


Het was nog niet zo slecht in Morristown. De mensen waren aardig en de Guards waren iets minder oplettend, maar dat vond Lewis best fijn. Het nadeel was alleen dat er minstens twee piratenschepen lagen aangemeerd en de stad rond deze tijd van het jaar vol zat met piraten. Niet dat zij een probleem vormden, maar hij vond ze gewoon irritant. De meesten waren arrogant en dachten dat ze alles waren. Daar irriteerde hij zich mateloos aan. En de mensen waren oplettender dat er niets werd gestolen. Dat was ook een nadeel.
Verveeld slenterde Lewis over de markt. De zon scheen, maar het was nog steeds een frisse dag. Links en rechts van hem riepen marktmensen om het hardst de prijzen op. `Hey jij daar, jochie!' riep iemand achter hem. Het was een dikke man. Lewis keek om. `Wat?' antwoordde hij onvriendelijk. `Jij had gisteren hier brood gestolen!' Lewis schudde zijn hoofd. Maar het was wel waar. Gisteren zag hij een vers, geurend brood en dacht dat hij die wel even zou kunnen meenemen. Hij had het brood gepakt en het op een lopen gezet, maar de man had hem herkend. Hij wist wat er komen ging. Of hij moest betalen, of hij kreeg een pak slaag. Hij had geen geld, dus ging hij een paar blauwe plekken oplopen. `Je vergist je!' riep hij en hij versnelde zijn pas. Maar de man gaf niet zo snel op. Hij worstelde zich achter zijn kraam vandaan en waggelde in een snel tempo op Lewis af. Best wel snel voor zo'n dikke, dacht die. Op dat moment besloot hij te gaan rennen. Hij duwde her en der mensen omver en stormde een steegje in, hopend dat de man hem niet zou vinden.

darren criss. @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Crow Anthem

Crow Anthem


Aantal berichten : 20

My Character
Age: 10 years old
Partner: No! why do you think that you are my friend.
Status: Being a child with dreams and make my life happy.

No, I'm not doing anything {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, I'm not doing anything {open}   No, I'm not doing anything {open} Icon_minitimeza apr 05, 2014 10:23 am

Crow liep rustig met een appel in zijn handen en nam er een paar happen van, hij was blij met de appel die hij gestolen had maar hij merkte de zelfde jonge op die hij op het eerder zag. Crow kreeg een uitdagende blik maar heeft al op gemerkt dat die jonge alleen maar ruzie zocht met anderen, hij liep weer naar de jonge toe en zag dat hij ruzie maakte met een dikke jongen. Crow rolden met zijn ogen en ging met zijn haden in zijn zak, hij merkte dat de dikke man achte de jonge aan renden. Crow rekte zich uit en liep terug en ging ergens op een bankje zitten, het bankje voelde koud maar goed genoeg om er opt te gaan zitten in deze natuur. Crow pakte een half leeg gedronken fles uit de prullenbak en begon geamuzeerd te kijken naar de achter volging, hij merkte dat nu de pret over was en rende achter de dikke man aan sprong op de rug en pakte iets uit zijn zak en stak het in de jonge en duwde hem omver. "Laten we?" zei Crow ter wel hij zich uit rekte, hij keek even naar de man en zei 'daar heb je geen last meer van.' hij ging even dichter bij de joge staan en fluisterde "verdovingspijltjes werken altijd hehehe." Crow trok de jonge mee de bosjes in onder een muurtje door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis Blackwood

Lewis Blackwood


Aantal berichten : 174

My Character
Age: As old as I want myself to be (16 years)
Partner: No
Status: Piss off

No, I'm not doing anything {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, I'm not doing anything {open}   No, I'm not doing anything {open} Icon_minitimeza apr 05, 2014 3:34 pm

Lewis Blackwood
Life is too short to be following the rules


Lewis schrok toen hij naast zich een stem hoorde. `Laten we?' Oh nee, niet die Crow weer, dacht hij. Niet die stomme peuter van het feest. Boos draaide hij zich om. 'Daar heb je geen last meer van,' hoorde hij Crow zeggen, die vervolgens dichter bij hem kwam staan en fluisterde: `Verdovingspijltjes werken altijd. Heheheh.' Lewis werd meegetrokken de bosjes in en vervolgens onder een muurtje door. `Kan je me nooit eens alleen laten?!' reageerde hij boos. `Ga spelen met je vriendjes ofzo, maar laat mij met rust'. Hij rukte zich los uit Crows greep en wierp hem een woedende blik toe. Echt waar, ik vermoord die jongen nog eens.

darren criss. @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Crow Anthem

Crow Anthem


Aantal berichten : 20

My Character
Age: 10 years old
Partner: No! why do you think that you are my friend.
Status: Being a child with dreams and make my life happy.

No, I'm not doing anything {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, I'm not doing anything {open}   No, I'm not doing anything {open} Icon_minitimema apr 07, 2014 1:03 pm


Crow keek langs de bossen heen en weer, hij staarde rond. Hij wist dat hier om deze tijd ergens bewakers liepen, hij keek even Blackwood aan en wist dat Blackwood hem nu al haaten. `Kan je me nooit eens alleen laten?!' reageerde Blackwood boos en geïriteerd. `Ga spelen met je vriendjes ofzo, maar laat mij met rust' Crow staarde hem aan en duwde Blackwood tegen de grond aan en zei "Stop toch met al dat gezeur Black, ik probeer op te letten waar de bewakers lopen en met jouw erbij veraad je ons door je gezeur." zei hij fluisterend. Hij staarde nog steeds in het rond, de starten waren leeg en je kon er een speelt horen vallen. "Ze zijn er niet volgens mij maar we moeten wel opassen." zei Crow nog steeds op een fluisterende vriendelijke toon, hij voelde zijn broek al nat worden door de dauw op het gras en hoorde alleen de ruizende wind. Crow bleef op zijn hoede in de bosjes en staarde heen en weer en ook achter zich, hij draaide zich om en ging hurken. Crow liep hurkent naar de andere kant en keek in het rond of er nog iets was. Toch bleek er niks te zijn, maar het was te stil om er echt iets van te weten toch vertrouwde hij het niet. Crow wilden wel iedereen helpen zelfs als hij met een zeur als blackwood moest blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis Blackwood

Lewis Blackwood


Aantal berichten : 174

My Character
Age: As old as I want myself to be (16 years)
Partner: No
Status: Piss off

No, I'm not doing anything {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, I'm not doing anything {open}   No, I'm not doing anything {open} Icon_minitimedi apr 08, 2014 3:33 pm

Lewis Blackwood
Life is too short to be following the rules


'Stop toch met al dat gezeur Black, ik probeer op te letten waar de bewakers lopen en met jou erbij verraad je ons door je gezeur,' fluisterde Crow. Ik? Zeuren?! dacht Lewis woedend. `Het zou helpen als je me minder zou stalken met rust zou laten,' siste hij terug. Het was muisstil in de straat. `Ze zijn er niet volgens mij, maar we moeten wel oppassen,' ging Crow verder. Hou alsjeblieft op! smeekte Lewis. Ik hou het niet meer uit met hem! Hij keek toe hoe Crow om zich heen keek keek, zich omdraaide en op zijn hurken ging zitten. Vervolgens liep die hurkend naar de andere kant en keek rond. Lewis zag zijn kans. Net toen de andere jongen rondkeek, trok hij zijn zwaard. Met een zacht gesis kwam het uit de schede en hij prikte het tegen Crows rug. `Goed, je wil niet luisteren, hé? Laten we het dan zo doen: jij laat mij met rust en ik prik mijn zwaard niet dwars door jou heen,' zei hij rustig, zijn zwaard nog iets steviger tegen Crows rug duwend.


darren criss. @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Crow Anthem

Crow Anthem


Aantal berichten : 20

My Character
Age: 10 years old
Partner: No! why do you think that you are my friend.
Status: Being a child with dreams and make my life happy.

No, I'm not doing anything {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, I'm not doing anything {open}   No, I'm not doing anything {open} Icon_minitimedi jul 08, 2014 4:29 pm

Crow zat laag tegen de grond aan en keek stiekem in het rond door de bladeren heen, hij houde zichzelf laag en zag een bewaker lopen langs deze straten. `Het zou helpen als je me minder zou stalken met rust zou laten,' siste Blackwood, "sssssst." zei Crow stilletjes. "daar loopt er een..." zei hij vlug en bijna onhoorbaar. Hij voelde de vochtige grond en de bladeren bleken ook nat te zijn, hij zag hoe de bewaker weer weg liep. Crow zuchtte even en nam een rustig moment, hij staarde in het rond. De stilte werd steeds meer en meer, nog steeds vertrouw ik het niet. dacht hij en bleef stil zitten. Hij hoorde gepraat in de verte, ze hadden het over iemand die ze zochten. Wie zou het zijn? hehehe als ik het ben dan is dat best lachen.. dacht hij nadenkend, hij nam een kort moment. Hij keek in het rond en nam even een kort moment, wat zou hij kunnen doen op dit moment. Crow voelde een steek in zijn rug en staarde naar achter waar de jonge achter hem stond met een zwaart. `Goed, je wil niet luisteren, hé? Laten we het dan zo doen: jij laat mij met rust en ik prik mijn zwaard niet dwars door jou heen,' zei Blackwood. Hij keek hem uitdagend aan en keek naar Blackwood, "dus, wat. Waarom zou ik dat doen? Ik wil je alleen maar helpen om niet gepakt te worden." lachte hij vrolijk. Crow gaf een korte trap tegen de onderkant van Blackwoods arm, waardoor hij het zwaart af pakten en het in de grond zette. "klaar met je spelletje." zei hij makkelijk en keek nog in het rond. "je mag gaan maar als je gepakt word help ik je niet meer." zei Crow die nog steeds in het rond keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lewis Blackwood

Lewis Blackwood


Aantal berichten : 174

My Character
Age: As old as I want myself to be (16 years)
Partner: No
Status: Piss off

No, I'm not doing anything {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, I'm not doing anything {open}   No, I'm not doing anything {open} Icon_minitimewo jul 09, 2014 8:11 pm

Lewis Blackwood
Life is too short to be following the rules


De jongen keek uitdagend naar Lewis en zei: 'Dus, wat. Waarom zou ik dat doen? Ik wil je alleen maar helpen om niet gepakt te worden.' Ja joh, geloof je het zelf? dacht Lewis sarcastisch, maar hij zei het niet. Crow lachte vrolijk, waarna hij een trap tegen zijn onderarm gaf. Lewis liet het zwaard losjes in zijn hand liggen, waarna de andere jongen het afpakte en tegen de grond zette. 'Pas op, jochie. Dat zwaard is niet voor kleine kindjes,' zei hij. Het leek alsof Crow daar niet op inging. 'Klaar met je spelletje?' Nee. Lewis was nog lang niet klaar, maar hij keek zwijgend toe terwijl de ander rondkeek. 'Je mag gaan, maar als je gepakt word help ik je niet meer.' Oh, alsof dat kind voor hem ging bepalen wat hij wel of niet mocht. In een razendsnelle beweging trok Lewis het zwaard uit de hand van Crow, stompte hem in zijn maag, draaide hem aan zijn arm om en drukte het zwaard tegen zijn keel. 'Je lijkt niet maar niet door te hebben, hè?' siste hij. 'Wanneer leer je nou eens dat Ik. Jouw. Hulp. Niet. Hoef?' Er viel een stilte. 'Nog één actie van jouw achterlijke idee om mij te helpen en je leeft niet meer, begrepen? Vraag het maar aan de oude zwerver of ik het echt doe of niet.' Hij liet de jongen los en begon weg te lopen. 'Oh ja, je zal hem op de bodem van de zee moeten zoeken!' riep hij nog voordat hij tussen de struiken vandaan liep, zijn zwaard weer opborg en verdween.


darren criss. @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





No, I'm not doing anything {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, I'm not doing anything {open}   No, I'm not doing anything {open} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No, I'm not doing anything {open}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Let me go {OPEN}
» Let me think about it {OPEN}
» Oh please, no! {OPEN}
» Take, Take and Take [open]
» Broken Down [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Hope :: ♠ Forrester Island :: Morristown :: Morristowns Market-
Ga naar: