New Hope
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 my lonlyness [open]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Yubel
Admin
Yubel


Aantal berichten : 220
Leeftijd : 25

My Character
Age: .........
Partner: what do you think who i'm?!
Status: Good but now you gonna die little mortal.

my lonlyness [open] Empty
BerichtOnderwerp: my lonlyness [open]   my lonlyness [open] Icon_minitimezo dec 15, 2013 10:43 am

het was een rustige stille nacht, de wind ruisde door de bladeren van de takken en de koude vochtige wind die het water liet dansen. Yubel keek langzaam heen en weer en zei zacht 'zo aleen...' ze herhaalden het weer, ze keek langzaam omzich en vloog langs de bomen waar de wind van angst stil begon te ligen en het water stil lach alsof de tijd stil stond. Yubel landde rustig op de harde koude grond voet voor voet liep ze voruit en zei zacht 'zo lang niet meer gevoeld...' ze sloot langzaam haar ogen en liet een traan vallen alsof het leek dat ze net vrij was van de onderzoeks kamer maar dat was niet zo ze keek weg en werd van binnen kwaad wat ze haar aan gedaan hadden. Yubel liep veder door het koude stillen bos en liep rustig veder en klapte haar zwarte lange vleugels aan, haar rood blauwen ogen staarde de koude niets vermoedende donkerte in. Yubel keek rond met haar kille blik ze hoorde iets maar wist niet wat ze sprijde voor de helft haar vleugels en zweef een beetje over de grond, ze rook de frisse bos lucht wat ze vroeger nooit rook en nooit voelden alleen lag in een koude ruimte zonder iets of iemand. Yubel kneep haar hand tot een vuist en beet op haar onderlip, ze had zoveel wraak tegoed van al die keren dat iemand haar wat aan gedaan had zoals in de ruimte gestuurt worden waar ze nooit meer uit kwam, haar opgesloten hadden maar nu hoorden ze bij de groep beast maar alsnog had ze niemand en iedereen haten haar waardoor haar kracht groeiden en haar wraak. Yubel keek opzij maar zag niemand en sprijde haar vleugels om weg te vliegen als er iets zou gebeuren....


Laatst aangepast door Caroline Blackbird op zo dec 22, 2013 2:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Kader rekt erg uit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmeline Kensmey
Admin
Emmeline Kensmey


Aantal berichten : 605

My Character
Age: 18 long years
Partner: No. Just, no.
Status: Still a pirate

my lonlyness [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: my lonlyness [open]   my lonlyness [open] Icon_minitimedi dec 17, 2013 5:45 pm





Emmeline
Female • 18 • SINGLE



•The forest

De avond viel en Emmeline had nog niets gevangen, hoewel het bos vol met dieren zat. Een gefrustreerd geluid ontsnapte uit haar mond toen ze weer een konijn miste. Ze herlaadde haar kruisboog en hurkte weer achter de struik waar ze had zitten wachten. Ze controleerde hoeveel pijlen ze nog had, en concludeerde dat het er nog genoeg waren. Op de boot had ze er nog meer liggen.
Ineens dook er een hert op. Het was al halfdonker en Emmeline hoopte dat ze nog voldoende licht had om goed te mikken. Ze legde aan en haalde de trekker over. Met een twangggg ontsnapte de dikke pijl uit de boog en boorde zich een paar centimeter naast het hert in een boom. Emmeline vloekte. Het hert keek op en rende weg. Ze stond op en zette de achtervolging in. Dit hert zou ze niet kwijtraken! Onder het rennen legde ze een nieuwe pijl aan, richtte en schoot weer mis. Het hert keek bang achterom en begon nog harder te rennen. Hijgend liet Emmeline zich op de grond vallen. Het was onbegonnen werk.
Ze rolde zich op haar rug en keek naar de boomtoppen. Alles was bijna helemaal donker nu, en angst bekroop haar. In dit bos leefden niet alleen dieren, maar ook Beasts. Overgebleven misbaksels die Forrester Island bijna van de kaart hadden geveegd. Met een ruk stond ze op en veegde het zand van haar kleren. Ze moest naar huis. Nu. Vastbesloten begon ze te lopen.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://path-of-destiny.actieforum.com
Yubel
Admin
Yubel


Aantal berichten : 220
Leeftijd : 25

My Character
Age: .........
Partner: what do you think who i'm?!
Status: Good but now you gonna die little mortal.

my lonlyness [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: my lonlyness [open]   my lonlyness [open] Icon_minitimedi dec 17, 2013 7:10 pm



Yubel spreed haar grote langwerpige gladde vleugels en vloog omhoog en ging in een boom zitten en zag hoe een mens jaagde op een armzalig dier, ze gromde zacht maar lachte in de hoop dat ze bloed zal zien. Yubel staarde naar beneden en keek langzaam naar het mens wat zich op de grond neer pleurde en ging lichen het leek ofdat ze angst had, yubels grimas werd groter en ze klom rustig de boom uit om geen geluid te maken landde ze rustig op de grond en wachte op het juiste moment. Het mens stond op en Yubel sloop er langzaam achter aan en klapte haar vleugels tegen haar koude rug, ze spreed haar langwerpige klauwen en kwam steeds stap voor stap dichterbij en je kon een glimp in haar ogen zien om het mens beest te vermoorden. Yubel sprijde haar vleugels en sloeg het mens tegen de grond. Yubel keek het mens aan en zei zacht maar wel dat ze het kon horen: 'je zal eindelijk mijn pijn voelen en de vlammen roepen je naam, de vlamen van wraak..' Yubel keek haar slachtoffer aan en was klaar om haar aanval uit te voeren....



Terug naar boven Ga naar beneden
Emmeline Kensmey
Admin
Emmeline Kensmey


Aantal berichten : 605

My Character
Age: 18 long years
Partner: No. Just, no.
Status: Still a pirate

my lonlyness [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: my lonlyness [open]   my lonlyness [open] Icon_minitimevr dec 20, 2013 9:02 am





Emmeline
Female • 18 • SINGLE



•The forest

Ineens werd Emmeline tegen de grond geslagen. Alle lucht werd uit haar longen geblazen. De boog kwam een meter van haar vandaan op de grond terecht. Snel krabbelde ze overeind en keek naar de persoon die haar neergeslagen had. Het was geen persoon. Het was een Beast. Angst maakte zich meester van haar. `Je zal eindelijk pijn voelen en de vlammen roepen je naam. De vlammen van wraak.' Het klonk zacht, maar niet zacht genoeg dat het onhoorbaar was. Emmeline zakte op haar hurken en graaide naar de boog, haar ogen op het Beast gericht. `Hoi. Ik ben Emmeline. Ehm... en wie ben jij?' vroeg ze. Misschien vermoord het me niet als ik blijf praten...

Terug naar boven Ga naar beneden
http://path-of-destiny.actieforum.com
Yubel
Admin
Yubel


Aantal berichten : 220
Leeftijd : 25

My Character
Age: .........
Partner: what do you think who i'm?!
Status: Good but now you gonna die little mortal.

my lonlyness [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: my lonlyness [open]   my lonlyness [open] Icon_minitimevr dec 20, 2013 9:17 am



Yubel staarde haar aan met haar ogen en trapte haar boog veder van haar weg en richte haar hand op het metns waar een zwarte bal begon te verschijnen om haar in een keer af te maken met haar zwarte vlammen, `Hoi. Ik ben Emmeline. Ehm... en wie ben jij?' vroeg het mens van angst wat je duidelijk in de zachte stem kon horen. Yubel trok haar and in en legde haar hand in haar zij en zei 'je gaat toch straks dood dus zullen we dan maar een gesprek houden ze trok Emmeline omhoog en zei rustig in haar oor: 'maar als je iets doet vermoord ik je met een slag om je arme..' siste ze. Yubel sloeg tegen een boom aan waardoor alleen de boomstam overeind, ze ging op de grond zitten en sprak rustig 'Ik ben Yubel en nu kan ik je vermoorden hahahahaha.' lachten ze en maakte een zwarte bal om hun heen van schaduwen. Yubel gaf Emmeline een zwaard en zei 'dit is een bal vol zielen ik hoop dat je eerst die kan verslaan, mortal.' Yubel vloog de bal uit en ging op de boomstam zitten wachten en haar scherpe nagels langzaam vijlen met een grimas op haar gezicht.



Terug naar boven Ga naar beneden
Emmeline Kensmey
Admin
Emmeline Kensmey


Aantal berichten : 605

My Character
Age: 18 long years
Partner: No. Just, no.
Status: Still a pirate

my lonlyness [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: my lonlyness [open]   my lonlyness [open] Icon_minitimevr dec 20, 2013 10:07 am





Emmeline
Female • 18 • SINGLE



•The forest

Met trillende vingers probeerde Emmeline haar kruisboog te spannen. Ze schok toen het Beast begon te praten. De kruisboog viel uit haar handen. `Je gaat straks toch dood, dus zullen we dan maar een gesprek houden?' Ze werd omhoog getrokken. Ze had zin om te gaan huilen, maar ze deed het niet. Niet nog meer plezier voor dit kille wezen. `Maar als je iets doet vermoord ik je met een slag om je arm,' zei het Beast in haar oor. Emmeline onderdrukte een gil. Ze zag hoe het Beast tegen een boom sloeg en alleen de stam bleef staan. De wind begon harder te waaien en haar haar sloeg voor haar ogen. Het Beast ging zitten en zei rustig: Ik ben Yubel en nu kan ik je vermoorden. Hahahahaha.'[b] Vol afschuw zag Emmeline dat er een zwarte bal verscheen en de klauw. Het Beast stak haar een zwaard toe en zei: [b]`Dit is een bal vol zielen. Ik hoop dat je eerst die kan verslaan, mortal.' Ik moet hier weg! was de enigste gedachte die door Emmelines hoofd spookte. Yubel vloog naar de boomstam en ging zitten wachten, terwijl de bal uit ging. Angstig draaide Emmeline rondjes. Ze wist niet wat ze moest verwachten. Het zwaard was in goede balans en lag lekker in haar hand. Het verbaasde haar dat ze dat wist. Ze had toch niet zo vaak met zwaarden geoefend?


Terug naar boven Ga naar beneden
http://path-of-destiny.actieforum.com
Yubel
Admin
Yubel


Aantal berichten : 220
Leeftijd : 25

My Character
Age: .........
Partner: what do you think who i'm?!
Status: Good but now you gonna die little mortal.

my lonlyness [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: my lonlyness [open]   my lonlyness [open] Icon_minitimeza dec 21, 2013 6:40 pm

Yubel staarde naar Emmeline toe en keek toe met haar arme over elkaar en likte haar lippen af en liet haar scherpe tanden zien en glimlachten, ze stak haar hand naar voren en zei met haar ogen dicht: 'ben je klaar mortal om met mijn spelletje mee te spelen?' vroeg ze rustig en opende haar ogen een paarse gloed verscheen over de groene donkere velden die paars kleurden. Yubel maakte het mistig en wees met haar hand naar Emmeline die met een zwaard in haar handen stond, langzaam zag je zwarte verschijnselen uit de struiken komen om Emmeline's ziel op te zuigen en haar te vermoorden. Yubel lachte met een grimas op haar gezicht alsof ze gestoord leek maar de zielen had Emmeline omringt, Yubel sprijde haar vleugels en ging het bekijken van af een hoger punt en haar oogen gloeiden van wraak aan elk mens op de wereld. Yubel lachte naar het wanhopige mensje, ze leek een stuk minder zelfverzekert. Yubel begon te lachen en staarde naar Emmeline en zei 'dit doe jij elk beest aan wat je vermoord en nu ben jij hahahahahahahahaha.' Ybel keek haar aan met woedende ogen maar liet ook tranen vallen en ook een grimas zien en bleef lachen en sprak 'nu zal ik nooit meer alleen meer zijn gegegegegegegehahahahaha!' Yubel keek toe met een lach en deed haar hoofd schuin leggen en bleef lachen.

@wat heeft Yubel een lachbui zeg xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmeline Kensmey
Admin
Emmeline Kensmey


Aantal berichten : 605

My Character
Age: 18 long years
Partner: No. Just, no.
Status: Still a pirate

my lonlyness [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: my lonlyness [open]   my lonlyness [open] Icon_minitimedi dec 24, 2013 5:40 pm





Emmeline
Female • 18 • SINGLE



•The forest

Yubel stak naar hand naar voor en deed haar ogen dicht. `Ben je klaar, mortal, om met mijn spelletje mee te spelen?' vroeg ze rustig terwijl ze haar ogen openden. Nou, eerlijk gezegd niet , dacht Emmeline, maar ze besloot dat niet hardop te zeggen. Ze zag hoe een paarse gloed uit Yubels ogen kwam en hoe het tussen de bomen ineens heel mistig was. Om haar heen werden schaduwen langer. Het was zeker dat dit geen gewone schaduwen waren. De duisternis ervan was zo erg aanwezig, dat Emmeline het benauwd kreeg, in het mistige en koele bos. Ze voelde hoe iets haar lichaam binnendrong. Ze wist dat het de schaduwen waren. Yubel lachte, maar het zag er meer uit als een grimas, waarna ze haar vleugels spreidde en het schouwspel aanschouwde vanaf een hoger punt. Het leek alsof de schaduwen Emmeline vanbinnen kapot maakten. Ze wou schreeuwen van pijn, maar dat pleziertje gunde ze het Beast niet. Ineens begon Yubel weer te spreken. `Dit doe jij elk beest aan die je vermoord, en nu ben jij! Hahahahahahahaha!' Een traan viel door de bladeren op de grond en ergens kreeg het jonge piratenmeisje medelijden met het beest. `Nu zal ik nooit meer alleen zijn. Gegegegegegehahahahahahaha!' Ze keek op. Woede overheerste alle andere gevoelens. `Alleen zijn? Jij denkt zeker dat jij de enigste bent die alleen is. Maar je hebt het mis. Er zijn anderen, net als jij. Honderden, ergens, ver van dit eiland, maar ook erop. En niet alleen beesten voelen zich eenzaam. Ik heb niet voor mijn lol het grootste deel van mijn leven alleen doorgebracht. En weet je? Ik heb er voor gekozen om dat niet af te reageren op anderen. Luister goed: Jij kan mij heel veel pijn laten leiden, maar Ik. Kan. Jou. Verslaan. In. De. Gevoelens. Van. Lonelyness.'

Terug naar boven Ga naar beneden
http://path-of-destiny.actieforum.com
Yubel
Admin
Yubel


Aantal berichten : 220
Leeftijd : 25

My Character
Age: .........
Partner: what do you think who i'm?!
Status: Good but now you gonna die little mortal.

my lonlyness [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: my lonlyness [open]   my lonlyness [open] Icon_minitimewo dec 25, 2013 2:31 pm

Yubel lachtte naar Emmeline en kwam weer met haar voeten op de zachte koele grond die omringt was met mist, ze had een grote grimas en traanende ogen. Yubel keek toe hoe Emmeline bijna krijste van de pijn die ze kreeg door de schaduwen, ze keek naar Emmeline die sprak: `Alleen zijn? Jij denkt zeker dat jij de enigste bent die alleen is. Maar je hebt het mis. Er zijn anderen, net als jij. Honderden, ergens, ver van dit eiland, maar ook erop. En niet alleen beesten voelen zich eenzaam. Ik heb niet voor mijn lol het grootste deel van mijn leven alleen doorgebracht. En weet je? Ik heb er voor gekozen om dat niet af te reageren op anderen. Luister goed: Jij kan mij heel veel pijn laten leiden, maar Ik. Kan. Jou. Verslaan. In. De. Gevoelens. Van. Lonelyness.' Yubel begon te huilen maar sprak tegen zich zelf 'geloof haar niet ze wilt je alleen maar vermoorden net zo als iedereen wilden.' ze begon uitbundig te lachen. Yubel deed langzaam haar hand omhoog en lichtballetjes zweefde om Emmeline heen. Yubel keek Emmeline aan en keek hoe de schaduwen haar langzaam verlieten, ze gromden en zei 'ik heb meer meegemaakt dan ieder kan hebben ze stuurde mij de ruimte in, ze logen tegen mij ze sloten mij op en leiden mij pijn en wilden mij onderzoeken.' Yubel begon te lachen en te huilen te gelijken tijd, 'jij zal de zelfde pijn voellen die ik altijd voelden Emmeline hahahahahahahaha!' Yubel begon gestoord te worden en pakte de twintig lichtballetjes vast en blaaste er 18 van weg en gaf er een terug aan Emmeline en hield er zelf een van, ze zei zacht ter wel ze Emmeline aaide over haar bol: 'vaarwel zielen van Emmeline ik gun jouw de pijn die jij mij gaf Emmeline hahahahahahahaha!' Yubel gooide Emmeline tegen de grond en vloog weg..

einde topic na jouw post. denk ik....
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmeline Kensmey
Admin
Emmeline Kensmey


Aantal berichten : 605

My Character
Age: 18 long years
Partner: No. Just, no.
Status: Still a pirate

my lonlyness [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: my lonlyness [open]   my lonlyness [open] Icon_minitimedo dec 26, 2013 4:56 pm





Emmeline
Female • 18 • SINGLE



•The forest

Emmeline hoorde Yubel huilen en kreeg de drang om naar haar toe te gaan en een stevige knuffel te geven. Heh, maar dat ga je niet doen. Ze zal je vermoorden, alleen maar omdat je  een stap in haar richting zet. Ineens begon het beest te lachen en deed haar hand langzaam omhoog. Het meisje was met stomheid geslagen. Dat gevoel werd nog versterkt toen ze zag dat een hand omhoog kwam en er lichtballetjes verschenen. Het was hypnotiserend, die balletjes, maar Emmeline schudde zichzelf wakker. Ze keek op, recht in de ogen van Yubel, die haar aankeek en gromde. `Ik heb meer meegemaakt dan ieder kan hebben. Ze stuurden mij de ruimte in, ze logen tegen mij, ze sloten mij op en lieten mij pijn leden en wilden mij onderzoeken.' Waarna ze begon te huilen en lachen tegelijk. `Jij zal dezelfde pijn voelen die ik altijd voelde, Emmeline. Hahahahahahahaha!' Emmeline schudde haar hoofd. `Nee Yubel,' zei ze. `Misschien heb jij meer meegemaakt dan ik ooit zal hebben, maar het gevoel is hetzelfde. We voelden ons beide alleen, en wat je meemaakt veranderd daar vrij weinig aan. Het heeft geen zin om mij eenzaam te laten voelen, want ik ken dat gevoel al. Het is hetzelfde als jou weer terug de ruimte in sturen. En dat wil je niet, hè?' Ze keek toe hoe Yubel achttien van de twintig lichtgevende bolletjes wegblies, er één zelf hield en de ander terug gaf. Vervolgens werd ze geaaid over haar hoofd, maar ze besloot daar niet op te reageren. `Vaarwel zielen van Emmeline. Ik gun jou de pijn die jij mij gaf, Emmeline. Hahahahahahahaha!' Daarna werd ze tegen de grond gesmeten en was ze weer alleen. Alleen in het donker. Razendsnel dacht ze na. Het was niet verstandig om nu nog door het bos te gaan lopen, dus ze besloot een nacht onder de bomen door te brengen. Emmeline rolde zich op in haar jas en sloot haar ogen. Ze wist dat Yubel niet meer terug zou komen, in ieder geval niet vandaag, wat haar wel geruststelde.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://path-of-destiny.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





my lonlyness [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: my lonlyness [open]   my lonlyness [open] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
my lonlyness [open]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's all a game (open)
» Let me go {OPEN}
» Let me think about it {OPEN}
» Oh please, no! {OPEN}
» Take, Take and Take [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Hope :: ♠ Forrester Island :: The forest-
Ga naar: