New Hope
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Shortcut [open]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cora Alangail

Cora Alangail


Aantal berichten : 27

My Character
Age: 22
Partner: //
Status: In dire need of adventure.

Shortcut [open] Empty
BerichtOnderwerp: Shortcut [open]   Shortcut [open] Icon_minitimevr nov 07, 2014 4:03 pm

Een verstandig mens had de lange route genomen. Een verstandig mens heette echter geen Cora Alangail. Bij een roekeloos mens kon dat nog wel eens het geval zijn.
De avond was al lang gevallen en Cora had de capuchon van haar hoodie opgetrokken. Ze was ook iets jongensachtiger gaan lopen. Dat in combinatie met haar redelijk onvrouwelijke kleren was vaak afdoende om in elk geval één soort aandacht af te weren.
Het was niet genoeg om geheel met rust gelaten te worden, zoveel werd duidelijk toen ze gevolgd werd. Ze keek niet om en moest zich inhouden om zich niet om te draaien.
"Hey!" riep iemand gebiedend achter haar, maar ze reageerde er niet op. De ander versnelde zijn pas en greep haar ruw bij haar schouder. Cora draaide zich om en haalde instinctief uit, de ander op zijn kaak raken.
Waar de rest vandaan kwam wist niet, maar ineens was ze door een man of zes omsingeld en stond ze met haar rug tegen de muur. Haar capuchon was afgezakt en haar haar zat verward.
"Een jongedame nog wel," zei een van de zes. Cora ontblootte even haar tanden.
"Loop naar de hel," zei ze zacht maar duidelijk, wat een spottend gelach opleverde. Een, een man met kort, donker haar en een litteken van een brandwond op zijn kaak, stapte naar voren. Cora keek hem recht aan.
"Je hebt een grote mond voor een klein meisje. Wat heb je hier eigenlijk te zoeken?"
"Eigenlijk was ik op weg naar huis, maar dat was voordat jij dacht dat ik je gezelschap op prijs zou stellen," kaatste Cora terug. Een verstandig iemand zou haar mond hebben gehouden, ongetwijfeld. De man lachte haar slechts uit.
"Luister, jij geeft ons wat je bij je hebt en wij overwegen je te laten gaan, hoe klinkt dat?"
"Krijg de graftyfus."


[open]
Hopelijk kan iemand er iets mee :')
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shortcut [open]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Let me go {OPEN}
» Let me think about it {OPEN}
» Oh please, no! {OPEN}
» Take, Take and Take [open]
» No, I'm not doing anything {open}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New Hope :: ♠ New Albion :: The streets :: The Dark Street-
Ga naar: